دکوراسیون سوئیت های کوچک !

دکوراسیون سوئیت های کوچک !

دکوراسیون سوئیت های کوچک : سوئیت های کوچک، که معمولا مورد انتخاب افرادی هستند که به تنهایی زندگی می کنند، را با دکوراسیون صحیح می توان به مکانی تبدیل کرد که مانند خانه های بزرگ دل باز و کاربردی باشند. اما چگونه؟

با پویانو همراه باشید:

با محصولات نوآورانه و چند منظوره می توان از مکان های کوچک و باریک تا جای ممکن به صورت بهینه استفاده کرد. با توصیه های ارائه شده در این مطلب مکان زندگی خود را بزرگ تر کنید.

در دکوراسیون سوئیت های کوچک از تمام نقاط استفاده کنید.

برای این که فضای خانه روشن تر و باز تر دیده شود، تمام دیوار ها را با یک رنگ روشن، رنگ آمیزی کنید. رنگ سفید برای افرادی که سلیقه آن ها خیلی زود تغییر می کند انتخاب بسیار مناسبی است. می توانید با استفاده از قاب عکس ها و تابلو های هنری به دیوار های ساده ظاهری جذاب بدهید. اگر دوست دارید  که از کاغذ دیواری استفاده کنید، بهتر است که تنها بر روی یکی از دیوار ها کاغذ دیواری نصب کنید.

اگر در خانه یک انباری کوچک، دستشویی اضافه و یا یک بالکن دوم وجود دارد، می توانید آن را تغییر داده و یک اتاق کوچک لباس برای خود بسازید. به دلیل کوچک بودن فضا به دیوار ها آویز های بزرگ نصب کنید و لباس ها و اشیائی که زیاد از آن ها استفاده می کنید را از آن ها آویزان کنید. این گونه هنگام انتخاب لباس نیازی نیست که ساعت ها به دنبال لباس ها بگردید. اگر جای شما خیلی کوچک نیست می توانید نزدیک در ورودی طبقاتی را به دیوار نصب کرده و کفش های خود را بر روی آن طبقات قرار دهید.

خطای دید ایجاد کنید.

کوچک بودن سوئیت ها به این معنا نیست که نمی توانند مکان های شیک و زیبایی باشند. اگر جای شما کوچک است و می خواهید نوآوری داشته باشید به جزئیات توجه کنید. برای مثال در آشپزخانه ساده، یک لوستر زیبا نصب کنید؛ همین تغییر کوچک فضای خانه را به کلی تغییر خواهد داد.

می توانید با استفاده از آینه فضای خانه را دل باز تر و روشن تر کنید. اگر آینه در مکان درستی نصب شود فضا را از آن چه که هست بزرگ تر جلوه خواهد داد. از نگه داشتن لوازم اضافه دوری کنید و تنها وسائلی را که واقعا به آن ها نیاز دارید و ظاهری زیبا دارند را مورد استفاده قرار بدهید. در صورت نیاز، به تعداد کمد های خانه اضافه کنید. کمد ها به مخفی کردن لوازم اضافه و مرتب نشان دادن خانه کمک خواهند کرد. استفاده از تخت های کشودار در اتاق خواب به شما کمک خواهد کرد تا پتو ها و رو تختی های فصلی را در آن قرار بدهید.

در دکوراسیون سوئیت های کوچک به رنگ ها دقت کنید.

اگر رنگ هایی مانند صورتی، قرمز، بنفش و سرخابی را دوست دارید به جای رنگ کردن تمام دیوار ها، تنها بر روی یکی از وسائل و یا بخش کوچکی از خانه از این رنگ ها استفاده کنید. برای مثال می توانید رنگ یکی از مبل ها و یا فضای کوچکی مانند سرویس بهداشتی را به این رنگ ها تغییر دهید. حتی می توانید از این رنگ ها در سایر لوازم دکوری نیز استفاده کنید.

انرژی خانه را افزایش بدهید.

از اغراق کردن دوری کنید. زیاده روی کردن، فضاهای کوچک را از آن چه که هست کوچک تر نشان می دهد. اگر لوازمی با رنگ طلایی، براق، پر تزئین و پولک دار را دوست دارید از آن ها در اندازه های کوچک و به تعداد بسیار کم در دکوراسیون استفاده کنید.

حتما از گیاهان طبیعی به عنوان وسیله ای دکوراتیو در خانه خود استفاده کنید. گیاهان طبیعی هم باعث زیبایی خانه و هم باعث افزایش انرژی می شوند.

بزرگترین مشکل در دکوراسیون سوئیت های کوچک این است که نور کافی ندارند. به همین دلیل لوستر هایی را انتخاب کنید که به سقف نزدیک تر بوده و ارتفاع کمتری داشته باشند. برای ایجاد تغییر می توانید از آباژور ها و چراغ های دیواری نیز استفاده کنید.

در مکان های کوچک دیوار ها از اهمیت بالایی برخوردارند. استفاده بهینه از دیوار ها باعث می شود تا فضای بازتری داشته باشید. بر روی دیوار های خالی طبقات مختلف نصب کرده و لوازم دکوری خود را روی آن ها قرار بدهید. این گونه از فضای خانه بهتر استفاده کرده و در دکوراسیون تغییری زیبا ایجاد خواهید کرد.