دکوراسیون داخلی 4 استودیو آپارتمان با مساحت کمتر از 50 مترمربع

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی 4 استودیو آپارتمان با مساحت کمتر از 50 مترمربع

دکوراسیون داخلی 4 استودیو آپارتمان با مساحت کمتر از 50 مترمربع

استودیو آپارتمان ، به خانه های کوچکی اطلاق میشود که فضاهای نشیمن ، اتاق خواب و آشپزخانه را در یک اتاق ترکیب میکند. زمانی که شما یک آپارتمان کوچک دارید معمولا اینطور فکر میکنید که همه چیز را باید بدون طرح و رنگ ، و خنثی انتخاب کنید تا فضای شما بزرگتر به نظر برسد. اما در این مطلب میبینیم که در آپارتمان هایی با مساحت کمتر از 50 متر مربع چگونه طرح و رنگ های زیبا روی دیوار ها و دیگر قسمت های خانه ، جذابیت و هیجان را به فضا میبخشند. پس حتی در آپارتمان های کوچک هم میتوان طراحی کرد و به آن رنگ بخشید. شما هم میتوانید از این ایده های جسورانه و خلاقانه در دکوراسیون داخلی منزل کوچک خود استفاده کنید:

خانه ی اول ، 50 متر مربع مساحت دارد و در مسابقه ی PIN & WIN بین معماران و معماران داخلی ، طراحان و دکوراتور ها به رقابت گذاشته شد. در اینجا طراح تصمیم گرفته است تا از طرح های مختلف در سرتاسر خانه استفاده کند که از دیوار مثلثی قرمز رنگ شروع میشود که به محض ورود به خانه ، در ورودی قابل مشاهده است. این طرح ، تم آشپزخانه را هم شکل میدهد و همان قرمز پر رنگ را در یخچال هم دارد که یک مکمل برجسته برای صندلی های زرد رنگ و طراحی هنری دیوار ها است.

دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی

اتاق نشیمن / خواب طرح خودش را دارد و متفاوت است. در این فضا بیشتر از چوب طبیعی استفاده شده است که برای فضای استراحت و خواب ، آرامش بخش تر است.

دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی

در خانه ی بعدی از طرح لوزی سبز رنگ برای دیوار های برجسته استفاده شده است. این طرح ، به سادگی نسبت به دیگر عناصر خنثی در این فضا مثل کفپوش چوبی براق ، آجرهایی که با سفید رنگ آمیزی شده اند و کابینت های سفید ؛ برجسته می نمایاند. این طرح به خصوص برای دیواری که تلویزیون روی آن نصب است ، انتخاب شده است تا توجه را از سمت صفحه نمایش سیاه تلویزیون منحرف کند.

دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی

طرحی که برای خانه ی سوم انتخاب شده است بیشتر عجیب و غریب است ، هر چند از طریق راه هایی کاملا محصر به فرد. در قسمت آشپزخانه ، اگر در کاشی کاری شلوغ اسکاندیناوی رنگی به غیر از این رنگ آبی مایل به خاکستری خنثی انتخاب میشد ، این طرح بسیار بر فضا غالب میگشت. فرش سبز روشن طرح چمن و این لامپ های روشنایی ، کمی بافت به این فضای کوچک میدهد.

دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی

 

در آپارتمان آخر ، به جای رنگ ، طرح کاملا با استفاده از بافت ایجاد میشود. تقسیم بندی فضاها نکته ای کلیدی و مهم در خانه های کوچک است و در اینجا طراح برای تقسیم بندی فضا ، دیوار جدا کننده ای از کف تا سقف ایجاد کرده است (به جای پارتیشن های معمول). به جای استفاده از یک دیوار صلب ، طراحی این دیوار جداکننده و حفره های روی آن ، اجازه میدهد که نور و هوا بین فضاها رد و بدل شود و در عین حال طرحی خلاقانه و زیبا نیز هست.

دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی 

 

مطالب پیشنهادی:

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک (بخش دوم)

راهنمای خرید لوازم منزل

 

منبع: home-designing


[share title=”اشتراک گذاری” socials=”facebook, twitter, google, pinterest, linkedin” class=”” icon_type=”fade” ]

نظرات (4)

ghader

این روزا نحوه دکور تو فضا های کوچیک خیلی کاربردی شده

[…] مطلب پیشنهادی: دکوراسیون داخلی ۴ استودیو آپارتمان با مساحت کمتر از ۵۰ … […]

[…] دکوراسیون داخلی ۴ استودیو آپارتمان با مساحت کمتر از ۵۰ … […]

[…] دکوراسیون داخلی ۴ استودیو آپارتمان با مساحت کمتر از ۵۰ … […]