دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی غذا خوری

دکوراسیون داخلی غذا خوری – پویانو

غذا خوری

در دکوراسیون داخلی فضاهایی که باعث میشوند شما مکث کنید و لبخند بزنید همان نقاط عطف طراحی هستند. در این مطلب ما نگاهی میندازیم به این ویژگی های قدرتمند و اینکه چرا ما آنها را دوست داریم.

دکوراسیون اتاق غذاخوری شاید بسیار فرمولی و تکراری به نظر برسد ، یک میز غذا خوری وجود دارد یک لوستر بالای آن ، صندلی های غذاخوری و شاید یک بوفه. اما با چند ترفند ساده میتوان فضای غذاخوری را طراحی کرد و به آن هویت داد.

 

در این اتاق غذا خوری اگر چه دیوار ها و گچ بری آن به سبک سنتی است اما این درهای ریلی قرمز رنگ ظاهری قابل توجه و مدرن به آن میدهد. توجه داشته باشید که تزئین درهای قرمز به همان سبک دیوار هاست.

دکوراسیون داخلیغذا خوری
دکوراسیون داخلی غذا خوری

 

لایه ای از سبک طراحی را با استفاده از یک فرش چشم گیر اضافه کنید. این ترفند به ویژه در فضای غذاخوری که بخشی از یک فضای بازتر است میتواند کمک کننده باشد.

دکوراسیون داخلیغذا خوری
دکوراسیون داخلی غذا خوری

کتاب ها را به قسمت غذاخوری بیاورید. شاید تعداد کمی از مردم فضای مخصوص و مجلل برای کتابخانه داشته باشند. اگر شما عاشق کتاب هستید شاید برای پیدا کردن فضای کافی برای نگه داری از آن ها که به راحتی در دسترس باشند ، دچار مشکل باشید. قفسه بندی دیواری این مشکل را برطرف خواهد کرد و در عین حال ظاهری یکپارچه و منسجم را به دست میدهد. وجود کتاب ها در قسمت غذاخوری شما میتوانند موضوعات جذابی برای بحث و گفتگو بین اعضای خانواده و دوستانتان هنگام صرف شام ارائه دهند. مثل یک باشگاه کتاب شبانه!کتاب ها -پویانو

این نمونه هم چگونگی نگه داری کتاب ها در قسمت غذا خوری در یک فضای باز را نشان میدهد که به ارتباط کلی فضاهای موجود کمک میکند.

نگه داری کتاب ها در قسمت غذا خوری
نگه داری کتاب ها در قسمت غذا خوری

توجه به نورپردازی. چراغ هایی که اغلب بالای میز غذاخوری نصب میشود باید دارای کلید پریز تنظیم نور باشند تا شما بتوانید دقیقا محیط دلخواه خود را فراهم کنید. چراغ ها باید بالاتر از سطح چشم زمانی که نشسته اید ، آویزان شوند. همچنین شمعدان های رومیزی را هم در نظر بگیرید تا خیلی نزدیک به چراغ ها نباشند.

در اینجا این چراغ های مراکشی زیبا که در ارتفاع های مختلف آویزان شده اند طراحی فوق العاده برای این اتاق غذا خوری هستند.

نورپردازی
نورپردازی

طرحی برای دیوار ها در نظر بگیرید. در خانه های قدیمی تاریخی اغلب تصویری از یک منظره ی طبیعی دیوار های قسمت غذاخوری را میپوشاند.

این خانه در کمبریج ماساچوست قرار دارد که نمونه ای جدید از همان ایده است. نقاشی دیواری که تصویری از جنگل را به نمایش میگذارد. مناسب برای خانواده ای جوان و اهل تفریح!

طرحی برای دیوار -پویانو
طرحی برای دیوار

اتاق غذا خوری خود را به یک گالری هنری جذاب تبدیل کنید.اتاق غذا خوری -پویانو

این هم نمونه ای بیشتر خانواده محور از نمایش کارهای هنری در اتاق غذاخوری. یک راه بسیار خوب برای نمایش آثار دستی کودکانتان.

اتاق غذاخوری
اتاق غذاخوری

تجدید نظر در بوفه های معمولی! دیگر اسباب موجود در اتاق غذاخوری هم راه بسیار خوبی برای نمایش رنگ ، بافت یا طرحی خاص هستند. سعی کنید از ایده های جدید برای بوفه ها استفاده کنید. مثلا یک بوفه ی قدیمی و عتیقه یا دو نیمکت که روی هم قرار گرفته اند و یا هر چیز دیگری که امکان سرویس بوفه را فراهم میکند.

بافت یا طرحی خاص
بافت یا طرحی خاص

میز غذاخوری. این بزرگترین اسباب موجود در یک اتاق غذا خوری است. در این نمونه ی سبک Rustic این میز چوب طبیعی با لبه های نا منظم واقعا می درخشد.

میز غذاخوری
میز غذاخوری

صندلی های متفاوت. این عکس یک نمونه ی افراطی از این ایده است. برای یک ترکیب زیرکانه تر شما میتوانید از صندلی های با دو سبک مختلف چوب ، یا اضافه کردن دو یا سه نیمکت به جای صندلی استفاده کنید.

صندلی های متفاوت
صندلی های متفاوت

. تغییر نشیمن و پشتی صندلی ها راهی ساده و آسان است برای اینکه رنگ و طرح جدید را به فضای غذاخوری اضافه کنید.

تغییر در مبلمان
تغییر در مبلمان

. چراغ طولی بلند ، قاب مشکی دور پنجره ها و حتی تابلوی نقاشی همگی منظره ی دوست داشتنی رو به رو را کامل میکنند. توجه به منظره را در دیگر اتاق های خانه نیز در نظر داشته باشید.

توجه به منظره
توجه به منظره

به یاد داشته باشید که سقف یک فرصت طراحی عالی است. طراحان به سقف به عنوان دیوار پنجم نگاه میکنند. گچ بری زیبا ، رنگی خاص و یا کاغذ دیواری از مواردی است که میتوانید برای سقف در نظر بگیرید.سقف -پویانو

با استفاده از وسایل تزئینی رومیزی نقطه ی عطف ایجاد کنید. این یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه ها برای طراحی مقتدر در اتاق غذا خوری است. این وسیله حتی میتواند به سادگی یک شاخه گل که از حیاط خانه آن را چیده اید ، باشد.

وسایل تزئینی رومیزی
وسایل تزئینی رومیزی

منبع:houzz


[share title=”اشتراک گذاری” socials=”facebook, twitter, google, pinterest, linkedin” class=”” icon_type=”square” ]