دکوراسیون داخلی رنگارنگ را با ست های جذاب و زیبا تجربه کنید

دکوراسیون داخلی رنگارنگ را با ست های جذاب و زیبا تجربه کنید

دکوراسیون داخلی رنگارنگ ؛ تا به حال رنگ های شاد را در طراحی داخلی منزل امتحان کرده اید؟ اگر اینطور نیست و در عین حال به استفاده از رنگ های خاص علاقه مندید، به شما پیشنهاد می کنم حتما برای یک بار هم که شده و حتی در مقیاسی کوچک به آن ها میدان بدهید و ببینید که چگونه فضای داخلی منزل شما را دگرگون می کنند.

ایجاد تناسب بین رنگ های مختلف در طراحی داخلی یک هنر است. شما باید بتوانید کوچک ترین جزییات را در وسایل دیده و آن ها را در انتخاب های خود به دقت مد نظر قرار دهید؛ چرا که همین جزییات در نهایت به ایجاد تغییرات بزرگی منجر خواهند شد. هنر ست کردن رنگ ها و به کارگیری آن ها در وسایل و مبلمان برای ایجاد ترکیبی مناسب و چشم نواز، می تواند فضای منزل شما را بسیار هیجان انگیز و جذاب کند. اگر احساس می کنید جای رنگ های شاد در منزلتان خالی است، خواندن این مطلب را هرگز از دست ندهید. پویانو با چندین نمونه ترکیب رنگ بی نظیر در طراحی داخلی، شما را با جالب ترین ایده ها برای داشتن فضایی رنگارنگ و زیبا آشنا خواهد کرد.

همین طور که در تصویر می بینید، ست دکوراسیون این فضا با در نظر گرفتن رنگ آبی در انتخاب مبل، فرش و رنگ دیوار ایجاد شده است. در این ست می توان به یک رنگ دیگر نیز اشاره کرد که زرد است. این ست به این خاطر جذاب شده که کوچک ترین جزییات در انتخاب وسایل مد نظر قرار گرفته است. برای مثال رنگ زرد در خطوط فرش، گلدان، آباژور و کوسن تکرار شده است و رنگ آبی را نیز می توان در تم های مختلف دید که در خطوط فرش، میز کوچک، مبل، کوسن ها، تابلو و رنگ دیوار مشابه است. همین نکات کوچک هستند که این طراحی را متناسب و زیبا کرده اند.

در طراحی دیگری که تصویر آن را می بینید زرد، رنگ حاکم بر فضاست. این رنگ در انتخاب مبل، کوسن های روی آن، فرش، میز و حتی تصاویر کوچکی که در قاب های روی دیوار قرار گرفته اند، در نظر گرفته شده است. رنگ قهوه ای نیز در برخی قسمت ها در کنار رنگ زرد به چشم می خورد. برای مثال، پایه مبل، قاب تصاویر روی دیوار و لوسترهایی که از سقف آویزان شده اند، رنگ قهوه ای دارند که ترکیب مناسب و گرمی با رنگ زرد ایجاد کرده است.

در نمونه بعدی، همان طور که می بینید، انتخاب هوشمندانه ای با قرار دادن رنگ های مختلف در کنار هم انجام شده است. در پالت طراحی داخلی این فضا می توان رنگ هایی مثل صورتی، نارنجی، زرد، سبز، آبی و سفید را مشاهده کرد که به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این ترکیب رنگ همان طور که در قالیچه دیده می شود، در تابلویی که به دیوار آویخته شده نیز به چشم می خورد. اگر بیشتر دقت کنید، می توانید برخی از رنگ ها را در کوسن ها نیز ببینید.

دکوراسیون داخلی رنگارنگطراحی آخرین ست دکوراسیون داخلی رنگارنگ که مشاهده می کنید، از کنار هم قرار گرفتن یک فرش چند رنگ و مبلمان و لوازمی صورت گرفته که حداقل در یک رنگ مشترک هستند. شما می توانید هر یک از رنگ های به کار برده شده در فرش را در صندلی، کوسن، گلدان، تابلو و دیگر لوازم دکوراتیوی که وجود دارند، مشاهده کنید. هیچ کدام از وسایل به غیر از قالیچه، دارای همه رنگ ها نیستند و تنها در کنار هم قرار گرفتن همه آن هاست که توانسته چنین ترکیب مناسب و جذابی ایجاد کند.

 

 

 

دکوراسیون داخلی رنگارنگ

تحریریه پویانو