دکوراسیون داخلی با طرح گلدار : این ایده های خاص دوست داشتنی

دکوراسیون داخلی با طرح گلدار : این ایده های خاص دوست داشتنی

دکوراسیون داخلی با طرح گلدار : مبلمان و وسایل دارای طرح های گلدار از گذشته در دکوراسیون داخلی منازل محبوبیت خاصی داشته اند. این طرح ها امروزه هم طرفداران خاص خود را دارند و حتی به تازگی بیش از پیش غوغا به پا کرده اند.

اگر شما هم از افرادی هستید که به طرح های گلدار علاقه مندید یا بدتان نمی آید آن ها را در چیدمان منزل خود امتحان کنید، پیشنهاد می کنم با پویانو و پیشنهادهای خاصی که برای تان دارد، همراه باشید.

دکوراسیون داخلی با طرح گلدار پرده

یکی از ایده های جذاب برای استفاده از طرح گلدار در طراحی دکوراسیون منزل، به کارگیری این طرح در پرده است. پرده های گلدار این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و طرح و نقش های مختلفی نیز دارند که دست شما را در انتخاب مناسب ترین مدل مطابق سلیقه و مناسب منزل تان باز می گذارند. اگر به ست کردن لوازم منزل خود علاقه دارید، می توانید از همان پارچه مخصوص پرده برای دوخت روکش کوسن نیز استفاده کنید و به این نحو یک ست زیبا و چشم نواز در دکوراسیون خود به وجود آورید.

پلکان

دومین جایی که پیشنهاد می کنم در صورت علاقه به طرح های گلدار به سراغش بروید، پلکان داخلی است. این ایده جان می دهد برای منازل دوبلکس یا دو طبقه که پله مابین طبقات آن ها در فضای داخلی منزل قرار دارد. برای این که پلکان خود را با طرح های گلدار جلوه ببخشید، می توانید از تکه های کاغذ دیواری استفاده کنید. اگر کاغذ دیواری مورد استفاده در طراحی داخلی منزل شما گلدار است، سعی کنید از طرح همان مدل برای تزیین پلکان استفاده نمایید و خیز پله ها را به این شکل زیباسازی کنید.

روتختی

روتختی مورد بعدی لیست گلدار پویانو است. کسانی که دلشان می خواهد در فضای اتاق خود نیز از تم گلدار استفاده کنند، می توانند با انتخاب روتختی و روکش بالش های خود از انواع گلدار، فضای داخلی اتاق خواب شان را دگرگون کنند. این طرح معمولا برای دختر خانم های کم سن و سال پیشنهاد می شود که ظرافت و زیبایی خاصی داشته و فضای اتاق را خوش آب و رنگ و رویایی می کند.

کاغذ دیواری

مسلما یکی از بهترین گزینه های موجود برای استفاده از طرح گلدار در طراحی داخلی، انتخاب کاغذ دیواری از مدل های گلدار است. من به شما اطمینان می دهم که طرح های موجود در میان انواع گلدار به قدری متنوع هستند که با هر جور سلیقه ای جور در می آیند. در صورتی که نمی خواهید فضای منزل تان با به کارگیری این طرح در اجرای کاغذ دیواری، بیش از حد شلوغ به نظر برسد، می توانید از یک طرح با گل های ریز و کمرنگ استفاده کنید و یا طرح مورد نظر را بر روی یک یا دو سطح اجرا نمایید.

دکوراسیون داخلی با طرح گلدارکوسن

کوسن برای آن ها که به دنبال یک تغییر کوچک هستند یا نمی خواهند با اجرای یک ایده در مقیاس بزرگ ریسک کنند، گزینه مناسبی است. اگر به طرح های گلدار علاقه دارید ولی نمی خواهید همه فضا را از شکل گل ها پر کنید، می توانید کوسن های گلدار را امتحان کنید. این کوسن ها آن قدر جذاب و دلربا هستند که می توانند به تنهایی تاثیر زیادی بر دکور منزل شما بگذارند، بی آن که ریسک کرده باشید.

مبل

شاید تعداد مبل هایی که دارای طرح گلدار باشند، چندان زیاد نباشد، اما شک نکنید که همیشه مدل های متفاوت و خاص را می توان پیدا کرد؛ خصوصا اگر واقعا برای داشتن آن ها بی تاب هستید. به کارگیری مبل گلدار در چیدمان منزل می تواند انتخاب بسیار جسورانه ای باشد که اگر به درستی انجام شود، حسابی ظاهر دکوراسیون شما را فریبنده و جذاب خواهد کرد.

 

 

 

دکوراسیون داخلی با طرح گلدار

تحریریه پویانو