دکوراسیون داخلی آشپزخانه : ایده های خاص برای قلب منزل شما

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : ایده های خاص برای قلب منزل شما

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با یک حرکت ساده، دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان را عوض کنید یا به قول معروف، دستی به سر و روی آن بکشید. جالب است بدانید که بسیاری از ایده های ناب می توانند به سادگی، شما را به هدف تان برسانند. صحبت از ایده هایی است که به ظاهر آشپزخانه تان شوک وارد می کنند و فضا را کاملا تغییر می دهند. در این مطلب، تعدادی از این ایده ها به شما معرفی خواهد شد. همراه پویانو باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

آبی الکتریک در آشپزخانه

آبی کبالتی از آن رنگ های خاصی است که شاید در کم تر آشپزخانه ای به چشم بخورد. رنگ ها گزینه های قدرتمندی برای عوض کردن فضای آشپزخانه هستند، خصوصا اگر آن ها را از میان خاص ترین ها انتخاب کنید. یک رنگ متفاوت می تواند به آشپزخانه تان روح جدیدی بدهد. اگر اکثر عناصر به کار رفته در دکوراسیون آشپزخانه از رنگ های خنثی برخوردار باشند، انتخاب یک رنگ خاص موفق تر عمل خواهد کرد.

آبی الکتریک در آشپزخانه

تزیینات مراکشی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

تزیینات جذاب و منحصر به فرد مراکشی، یک انتخاب متفاوت برای فضای آشپزخانه هستند. شاید استفاده از سبک مراکشی در دکوراسیون آشپزخانه چندان باب نباشد، اما امتحان کردن آن به شما ثابت خواهد کرد که انتخاب خوبی انجام داده اید. این سبک را می توان با به کار بردن کاشی های بین کابینتی ظریف با دو رنگ سفید و آبی و همچنین انتخاب ظروف آشپزخانه با طرح های مراکشی شامل همین دو رنگ اجرا کرد.

تزیینات مراکشی در دکوراسیون آشپزخانه

جزیره چوبی در آشپزخانه

اگر آشپزخانه بزرگی دارید که به نظر می رسد از فضای آن به خوبی استفاده نشده و در عین حال به خاطر قرار داشتن فضای پرت در مرکز نمی توانید برای استفاده از آن تصمیم مناسبی بگیرید، باید به سراغ ایده آشپزخانه جزیره ای بروید. جزیره در آشپزخانه، همان کانتری است که در فضای میانی جای می گیرد و معمولا چند کابینت هم دارد. شما می توانید کانتر را از جنس چوب و در تضاد با بقیه کابینت ها در نظر بگیرید.

جزیره چوبی در آشپزخانه

خطوط هندسی در آشپزخانه

الگوها از دیگر گزینه های شما برای جذابیت دادن به فضای آشپزخانه هستند. انتخاب یک الگوی خاص برای دکوراسیون آشپزخانه می تواند حال و هوای محیط آن را به کلی دگرگون کند. اگر فضای آشپزخانه تان ساده و بی روح است، کافی است از خطوط هندسی یا جئومتریک استفاده کنید تا تغییر دلخواه خود را ببینید. شما می توانید کفپوش ها را از میان انواع نقش دار هندسی انتخاب کنید.

خطوط هندسی در آشپزخانه

سایبان طرح دار در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما سایبان ندارد، بهانه خوبی برای عوض کردن دکوراسیون آن دارید. همیشه یک انتخاب کوچک هم می تواند تاثیر خود را گذاشته و شما را به هدف برساند. حتی اگر در حال حاضر از پرده به عنوان پوشش پنجره استفاده می کنید، می توانید آن ها را با سایبان جایگزین کنید. یک سایبان طرح دار با نقشی که تا به حال در فضای آشپزخانه تان به کار نبرده اید، مناسب خواهد بود.

سایبان طرح دار در دکوراسیون آشپزخانه

کفپوش شطرنجی در آشپزخانه

طرح های شطرنجی همیشه طرفداران خودشان را دارند و تقریبا هیچ وقت از مد نیفتاده اند. اگر طرح های شطرنجی را دوست دارید، می توانید برای تغییر ظاهر آشپزخانه تان به آن ها یک شانس کوچک دهید. مطمئن باشید الگوی شطرنجی می تواند دکوراسیون آشپزخانه را زیر و رو کند. برای مثال، انتخاب کفپوش های شطرنجی می تواند یک تاثیر قوی و بزرگ روی ظاهر آشپزخانه تان بگذارد.

کفپوش شطرنجی در آشپزخانه

کنتراست بافت در آشپزخانه

بافت های بسیار متنوعی برای انتخاب جهت شکل گیری بخش های مختلف دکوراسیون یک آشپزخانه وجود دارد. اگر به دنیای بافت ها سری بزنید، خواهید دید که تنوع آن ها باور نکردنی است. برای این که تنوع و جذابیت را به دکوراسیون آشپزخانه بیاورید، می توانید از چند بافت در ترکیب و همنشینی با یکدیگر استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که در استفاده از آن ها زیاده روی نکنید تا فضا شلوغ نشود.

کفپوش شطرنجی در آشپزخانه