دکوراسیون باغ تالار عروسی با ایده های امروزی: جشن رویایی تان را خودتان طراحی کنید

دکوراسیون باغ تالار عروسی با ایده های امروزی: جشن رویایی تان را خودتان طراحی کنید

دکوراسیون باغ تالار عروسی ؛ تدارکات و تزیینات مراسم عروسی شما در صورتی که با وجود امکانات موجود به بهترین شکل ممکن در نظر گرفته شوند، می توانند به یاد ماندنی ترین شب زندگی تان را رقم بزنند. طراحی دکوراسیون مراسم عروسی و چیدمان مخصوص این مراسم به تخصص ویژه ای نیاز دارد که شاید هر کسی از پس آن بر نیاید. به همین خاطر است که معمولا تدارکات جشن مهمی مثل عروسی را به افراد متخصص و دارای تجربه می سپارند. با این حال، نباید فراموش کرد که نظر خود شما در این رابطه اهمیت به مراتب بیشتری داشته و از آن جا که این مراسم به شما تعلق دارد، بهتر است خودتان برای آن تصمیم گیری کنید و هیچ قسمت را از قلم نیندازید.

این روزها با ایده های جذاب و مختلفی که برای تدارکات و تزیینات جشن عروسی به کار برده می شوند، می توان با کم ترین بودجه نیز تاثیر عمیقی بر نحوه برگزاری این مراسم بر جای گذاشت. این یعنی مهم نیست شما چقدر هزینه برای این تدارکات در نظر گرفته اید. چیزی که اهمیت دارد، این است که با بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین انتخاب ها را انجام دهید و گزینه های تان را به خوبی سبک سنگین کنید تا در نهایت به آن چه برای تان مطلوب است، دست پیدا کنید.

اگر ژورنال هایی را که به تدارکات عروسی می پردازند، ورق زده باشید یا حتی در اینترنت چرخ کوچکی زده باشید، احتمالا با ایده های بسیار زیادی مواجه شده اید که هر یک جذابیت خاص خود را دارند. اگر احساس می کنید با آن چه امروزه محبوبیت دارد و خصوصا ایده هایی که حسابی طرفدار پیدا کرده اند، آشنایی کامل ندارید، این مطلب می تواند به کارتان بیاید. پویانو شما را با ساه ترین، محبوب ترین و جدیدترین ایده های طراحی دکوراسیون و چیدمان مراسم عروسی آشنا خواهد کرد و آرزومند است بتوانید زیباترین شب زندگی خود را تجربه کنید.

از بادکنک برای تزیین استفاده کنید

ایده آویزان کردن بادکنک می تواند روش مناسبی برای جذاب کردن دکوراسیون محل عروسی تان باشد. بادکن های سفید، نماد خوشبختی و احساسات هستند و می توانند فضای رمانتیک و بسیار چشم نوازی در تالار یا باغ ایجاد کنند. بادکنک ها را بهتر است در مجموعه های به هم پیوسته و با آرایش منظم و تعیین شده نصب کنید، چرا که به این شکل زیبایی بیشتری نسبت به مجزا آویزان شدن خواهند داشت. می توانید با استفاده از چیدمان مناسب بادکنک ها حلقه های زیبایی روی دیوار یا دکورها ایجاد کنید.

با شمع یک فضای رمانتیک بسازید

شمع ها از ملزومات دکوراسیون سالن های عروسی به شمار می روند. تقریبا هیچ سالن عروسی را نمی توان بدون هزاران شمع نورانی و زیبا در نظر گرفت. برای این که شمع های عروسی تان بیشتر به چشم بیایند و از این که هستند، زیباتر به نظر برسند، بهتر است در چیدمان آن ها و جاشمعی هایی که برای قرار گرفتن شان انتخاب می کنید، دقت و سلیقه به خرج دهید. این روزها بطری های شیشه ای محبوبیت زیادی برای قرار دادن شمع پیدا کرده اند. این بطری ها در عین این که نمی گذارند شمع ها در اثر وزش باد خاموش شوند، زیبایی بی نظیری به آن ها می بخشند که مثال زدنی است.

برای آرایش گل ها ایده داشته باشید

گل آرایی در تزیین دکوراسیون مراسم عروسی نقش بسیار مهمی ایفا می کند. این درست است که مراسم عروسی بدون دسته های متنوع و فراوان گل معنی ندارد. همه جشن های عروسی با گل آرایی مزین می شوند و بنابراین، اگر می خواهید گل آرایی جشن شما با دیگر مراسمی که تا به حال دیده اید، متفاوت باشد و جذاب تر به نظر برسد، باید به دنبال ایده هیا جدید باشید. این که چه گل هایی را برای تزیین انتخاب می کنید و آن ها را چگونه آرایش می نمایید، می تواند با ایده های جدیدتری همراه شود که بسیار جالب هستند. به انتخاب گلدان و نحوه قرارگیری گل ها روی میز توجه داشته باشید.

در هنگام شب فانوس به هوا بفرستید

شاید شما نیز فانوس های نورانی و جذابی را که در برخی مراسم به هوا فرستاده می شوند، دیده باشید. این فانوس ها از زیبایی خاص و بی نظیری برخوردارند که می تواند شب عروسی شما را بسیار دلچسب تر و رمانتیک تر جلوه دهد. هر چه از فانوس های بیشتری استفاده کنید، مسلما تاثیر رویایی تری بر آخرین لحظات مراسم عروسی خود خواهید گذاشت. این فانوس ها معمولا در زمان تاریک شدن هوا توسط عروس و داماد و بقیه افرادی که مایل به همراهی باشند، روشن شده و به سمت آسمان فرستاده می شوند. اگر به یک پایان زیبا و دوست داشتنی برای عروسی خود فکر می کنید، ایده فانوس ها را در ذهن داشته باشید.

خوش آمد گویی را فراموش نکنید

یکی از اصول برگزاری مراسم بزرگ و مهمی مثل عروسی این است که به مهمانان خود خیر مقدم بگویید. شاید این اصل چندان به نظرتان ویژه نباشد، اما تاثیری که بر برداشت مهمانان از مراسم شما باقی می گذارد، بیشتر از آن چه فکر کنید در ذهن آن ها ماندگار است. برای این که به مهمانان خوش آمد بگویید، لازم نیست خودتان جلوی درب تالار یا باغ ایستاده و با ورود هر فرد به طرف او بروید. کافی است یک تابلوی خیر مقدم با متنی زیبا و درخور سفارش بدهید و آن را در ورودی قرار دهید تا همه در هنگام پای گذاشتن به مراسم با آن رو به رو شوند. مطمئن باشید این ایده به زیبایی در ذهن مهمان های تان نقش خواهد بست.

تاریخ های مهم را یادآوری کنید

یکی دیگر از کارهای جالبی که می توانید برای تدارکات دکوراسیون باغ تالار عروسی خود در نظر بگیرید، یادداشت کردن تاریخ های مهم رابطه تان روی یک برد باشد. این کار علاوه بر این که رمانتیک و زیبا است، جدید نیز هست و از همه این ها که بگذریم، نشان می دهد که تا چه حد به یکدیگر و رابطه تان اهمیت می دهید. با داشتن چنین بردی در دکوراسیون مراسم خود می توانید اتفاق های مهمی که در راه به هم رسیدن تان رخ داده اند را با دیگران شریک شوید و این تاریخ های مهم را گرامی بدارید.

یک آلبوم پر خاطره در دکوراسیون باغ تالار عروسی تشکیل دهید

هیچ چیز نمی تواند به اندازه یک آلبوم خاطره انگیز از اوقات خوش پیش از عروسی تان جذاب باشد. همه اتفاق هایی که تا پیش از روز عروسی با آن ها مواجه شده اید و هر خاطره ای که با یکدیگر شریک هستید را به همراه عکس دوران کودکی تان، عکس خانواده ها و دوستان تان و عکس هر آن چه احساس می کنید حضورش می تواند خاطره ها را زنده کند، به نمایش بگذارید. حتی می توانید در این میان، عکس عزیزانی را که دیگر در میان شما نیستند و آرزو می کردید که در شب عروسی تان حضور داشته باشند را نیز به مجموعه آلبوم خاطرات خود اضافه کنید. با این کار، مطمئنا حضور آن ها را در کنار خود احساس خواهید کرد و یادشان را زنده می کنید.

گلدان های تان را آویزان نمایید

برای این که یک تفاوت محسوس و زیبا در چیدمان دکوراسیون باغ تالار عروسی ایجاد کنید، می توانید به جای این که گل ها را داخل گلدان روی میز قرار دهید، کمی خلاقیت به خرج داده و کاری کنید که کمتر انجام شده است. اجازه دهید گلدان های تان در این شب مهم به حالت معلق در بیایند و فضای رویایی تری بسازند. البته لازم نیست همه گلدان ها را به این شکل درآورید. تنها برای ایجاد تمایز از این ایده بهره بگیرید و برخی از قسمت ها را به این شکل تزیین کنید. کافی است آن ها را مثل فانوس ها یا لامپ ها از شاخه درختان آویزان کنید و ببینید چه منظره زیبا و چشم نوازی به وجود می آورند.

میزها را معلق در نظر بگیرید

یک ایده دیگر که می تواند چیدمان مراسم عروسی تان را متمایز و جذاب کند، این است که به جای میزهای پایه دار که برای پذیرایی مهمانان در گوشه های فضا قرار می گیرند، از تخته هایی استفاده کنید که معلق هستند. این تخته ها می توانند با آویزان شدن به درختان یا دکورهایی که در نظر گرفته اید، نقش یک میز معلق را بازی کنند که استفاده از آن ها با داشتن کاربرد مشابه، نوآورانه و متمایز نیز هست. البته یادتان باشد که میزهای معلق را در جایی قرار دهید که قبل دسترسی باشند.

دکوراسیون باغ تالار عروسینورپردازی حرفه ای در دکوراسیون باغ تالار عروسی انجام دهید

نورپردازی از عواملی است که می تواند مراسم عروسی تان را در شب هنگام زیبا و دیدنی کند. شما می توانید با نورپردازی زیبا و حرفه ای یک شب به یاد ماندنی و دلچسب ایجاد کنید و تصویر آن را تا مدت ها در ذهن همه بر جای بگذارید. جالب است بدانید که حتی دکورهای ساده با چیدمان های به مراتب ساده تر نیز با یک نورپردازی حرفه ای و خاص می توانند به طرز خارق العاده ای جذاب به نظر برسند. این مهم است که بدانید کجا را چطور نورپردازی کنید و در کدام قسمت بر میزان نور و جذابیت آن تاکید کنید.

 

 

 

دکوراسیون باغ تالار عروسی

تحریریه پویانو

نظرات (2)

mahdiyenaz0919

خیلی قشنگه