دکوراسیون انگلیش هوم : لطافت گل ها را احساس کنید!

دکوراسیون انگلیش هوم : لطافت گل ها را احساس کنید!

دکوراسیون انگلیش هوم : انگلیش هوم یکی از آن سبک های دوست داشتنی است که شما را به دنیای آرام و لطیف خود می برد. رنگ ها و طرح ها در این سبک، ملایم و آرامش بخش هستند. نقش های گلدار خیلی کاربرد دارند و تقریبا هر چیزی که استفاده می کنید، چنین تمی خواهد داشت. سبک انگلیش هوم می تواند برای کسانی که دکوراسیون را به شکل لطیف و رویایی ترجیح می دهند، خیلی مناسب باشد.

پیش از آن که با چگونگی اجرای این سبک آشنایی پیدا کنید، خوب است بدانید که پالت رنگ مورد استفاده در این سبک، عموما ترکیبی از سفید، شیری، صورتی، گلبهی، آبی آسمانی و کرم می باشد. شما می توانید بسته به علاقه خود، دو یا سه رنگ را برای دکوراسیون منزل تان به کار بگیرید. مرحله بعد، اجرای طرح ها و ست کردن آن هاست که بحث گسترده تری دارد. برای این که با این سبک و چگونگی اجرای آن در دکوراسیون منزل بیش تر آشنا شوید، همراه ما باشید.

پرده گلدار

مسلما زمانی که برای پیاده سازی سبک انگلیش هوم در دکوراسیون منزل تان اقدام می کنید، باید روی پرده ها حساب باز کنید. پرده ها می توانند یک عنصر قوی در دکوراسیون منزل باشند و شما را به سمت نتیجه دلخواه ببرند. پرده های گلدار، یک انتخاب فوق العاده خواهند بود. منزلی که به سبک انگلیش هوم دکوراسیون شده باشد، بدون شک یک پرده گلدار می طلبد. شما می توانید قسمت هایی از پارچه مورد استفاده برای سفارش و دوخت پرده را برای تهیه روکش کوسن ها به کار ببرید و یک ست زیبا ایجاد کنید.

تاپستری گلدار

پارچه تاپستری شاید به اندازه دیگر عناصر دکوری آشنا نباشد، اما استفاده از آن می تواند خیلی جذاب به نظر برسد. اگر به آویزان کردن پارچه از دیوار علاقه مند هستید و می خواهید طبق سبک انگلیش هوم عمل کنید، یک پارچه با طرح گلدار تهیه کنید. زیاد به این فکر نکنید که یک پارچه تاپستری با این خصوصیات را از کجا گیر خواهید آورد. شما می توانید هر پارچه ای که مناسب کوبیدن به دیوار باشد را برای این کار انتخاب کنید.

روتختی گلدار

طبیعتا اگر به سراغ اتاق خواب خود بروید و فکر اجرای تم انگلیش هوم با طرح گلدار را داشته باشید، باید اول و قبل از هر چیز به سراغ تخت خواب تان بروید. روتختی شما و نحوه انتخاب آن نیمی از بار دکوراسیون اتاق خواب را به دوش می کشد. روتختی های گلدار، گزینه های محبوب و شناخته شده ای هستند که می توانید به سادگی یکی از آن ها را برای خود تهیه کنید. این که روتختی و کوسن ها را با پرده ست می کنید یا خیر هم به نظر خودتان بستگی دارد، اما مسلما تاثیر خوبی خواهد داشت.

رومبلی گلدار

مبلمان منزل را هرگز نباید فراموش کرد. حالا که قرار است سبک انگلیش هوم را در منزل پیاده کنید، باید یک ست زیبا از مبل های گلدار داشته باشید. این تم را می توانید برای مبل های راحتی، مبل های استیل و حتی صندلی های ناهارخوری به اجرا درآورید. اگر احساس می کنید برای کنار گذاشتن مبل های فعلی و خرید یک ست جدید خیلی زود است، می توانید قبلی ها را با روکش گلدار بپوشانید و ظاهر دلخواه تان را به آن ها ببخشید. در ضمن، خیلی خوب می شود اگر بتوانید پارچه رومبلی را با پرده تان ست کنید.

سفره گلدار

تم دکوراسیون انگلیش هوم را می توان با چند ایده کوچک در ست ناهارخوری نیز اجرا کرد. اگر دوست داشته باشید حس لطیف این سبک را در هنگام غذا خوردن هم احساس کنید، می توانید سفره و روکش صندلی های ناهارخوری تان را گلدار در نظر بگیرید. نیاز به گفتن نیست که هر چقدر این تم را گسترش دهید، نتیجه زیباتر خواهد شد. شما می توانید ظروف و گلدان ها را نیز در تم انگلش هوم فضای ناهارخوری تان سهیم کنید و یک ست کامل و بی عیب و نقص بسازید.

مبل شزلون گلدار

مسلما در منزلی که همه چیز طبق تم انگلیش هوم چیده و آراسته شده است، جای یک مبل شزلون با طرح مشابه خالی خواهد بود. شزلون ها اگر به خودی خود وارد عمل شوند هم می توانند تاثیر قابل توجهی بر دکوراسیون منزل شما بگذارند. حال تصور کنید که شزلون شما طرحی مشابه دیگر مبلمان داشته باشد و در هماهنگی با آن ها انتخاب شود. این ایده می تواند به ایده آل تر شدن دکوراسیون کمک کند. اگر به هر دلیل قادر نیستید سایر مبل ها و وسایل را گلدار در نظر بگیرید، باز هم شزلون می تواند گزینه خوبی باشد.

ظروف گلدار

وقت آن است که تم دکوراسیون انگلیش هوم را به فضای آشپزخانه منتقل کنیم. اجرای تم گلدار در محیط آشپزخانه خیلی ساده است. کافی است وقتی به خرید ظروف و لوازم می روید، روی آن هایی دست بگذارید که نقش گل دارند. شما می توانید با یک ست زیبا و کامل از ظروف گلدار، این تم را به بهترین شکل اجرا کنید. دستمال های آشپزخانه، سفره ها و سایر لوازمی که می توانند در شکل گیری بهتر این تم به شما کمک کنند را نیز در نظر داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

قالیچه گلدار در دکوراسیون انگلیش هوم

اگر یک نتیجه تمام عیار از دکوراسیون انگلیش هوم می خواهید یا احساس می کنید هنوز جای یک حرکت خالی است، باید به سراغ قالیچه ها بروید. قالیچه ای که شما کف زمین پهن می کنید تا حد زیادی روی ظاهر فضا تاثیر می گذارد و مسلم است که اگر به درستی و طبق تم تعریف شده انتخاب شود، دکوراسیون رویایی شما را تکمیل خواهد کرد. قالیچه های گلدار را می توانید به راحتی پیدا کنید و در ترکیب با دیگر عناصر چیدمان منزل تان به کار بگیرید.

کاغذ دیواری گلدار

یکی از گزینه هایی که نباید به هیچ وجه دست کم گرفته شود، کاغذ دیواری است. برای آن ها که می خواهند تم انگلیش هوم را بی دردسر و تنها با چند تغییر ساده به منزل بیاورند، انتخاب کاغذ دیواری گلدار می تواند از بهترین گزینه های ممکن باشد. کاغذ دیواری گلدار، تاثیر بصری فوق العاده ای بر دکوراسیون می گذارد و این سبک را تمام و کمال به دکوراسیون شما دیکته خواهد کرد. فقط این را به خاطر داشته باشید که اگر یک فضای شلوغ نمی خواهید، از ترکیب کاغذ دیواری ساده با طرح دار کمک بگیرید.

کوسن گلدار

و اما به گزینه های کوچک و تاثیرگذار همیشگی می رسیم. کوسن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا برای اجرای هر سبکی به کار می آیند و به خوبی قابل تغییر شکل هستند. عوض کردن کوسن ها یا روکش آن ها از کم خرج ترین گزینه های موجود است و دقیقا موقعی که نمی خواهید همه چیز را درگیر تم مورد نظر کنید و به دنبال یک ایده مناسب هستید، به کارتان خواهند آمد. اگر مبل های شما ساده هستند، کوسن های گلدار می توانند یک انتخاب ایده آل باشند.

 

 

 

 

 

دکوراسیون انگلیش هوم

تحریریه پویانو