دکوراسیون اتاق خواب مستر کوچک با تکنیک های بزرگ نمایی

دکوراسیون اتاق خواب مستر کوچک با تکنیک های بزرگ نمایی

دکوراسیون اتاق خواب مستر کوچک : اگر احساس می کنید اتاق خواب مستر شما خیلی کوچک است و فضای کافی ندارد، احتمالا پیشنهادهای زیر را موثر خواهید یافت. اتاق خواب مستر با توجه به کاربردی که دارد و مبلمانی که در بر می گیرد، ممکن است فضای چندان بزرگی را در اختیار شما نگذارد. اگر فضای اتاق به خودی خود کوچک باشد، این مشکل پررنگ تر خواهد شد. با این حال، تکنیک هایی هستند که به کمک آن ها می توانید فضا را بزرگ و دلباز جلوه دهید. در این مطلب، چند نمونه از این تکنیک ها را با شما در میان خواهیم گذاشت. همراه پویانو باشید.

از رنگ های روشن در دکوراسیون اتاق خواب مستر کوچک استفاده کنید

یکی از موثرترین ترفندها در دکوراسیون فضاهای کوچک که برای اتاق خواب مستر نیز صدق می کند، استفاده از رنگ های روشن است. رنگ ها روشن به طور کلی باعث می شوند انعکاس نور در فضا بیش تر شود و به این شکل فضای اتاق را بزرگ تر و دلبازتر نشان می دهند. در طراحی دکوراسیون و چیدمان اتاق های مستر، بهتر است استفاده از رنگ های تیره کم تر شود و دیوارها، سقف، کف و حتی مبلمان و لوازم دکوری اتاق از میان رنگ های روشن تر انتخاب شوند.

پنجره های بزرگ داشته باشید

داشتن پنجره های بزرگ در اتاقی که فضای چندان بزرگی ندارد، یک نعمت محسوب می شود. اگر در مرحله ای از طراحی قرار دارید که می توان برای تعبیه ی پنجره های بزرگ تر و بیش تر اقدام کرد، این پیشنهاد را از دست ندهید. پنجره های بزرگ نور را به داخل کشیده و فضا را روشن و دلباز می کنند. از طرف دیگر، با ارتباط فضای داخلی اتاق و محیط آن سوی پنجره، این تصور ایجاد خواهد شد که فضای اتاق بزرگ تر است.

دکوراسیون اتاق خواب مستر کوچکفضای حمام و اتاق را یکی کنید

این پیشنهاد می تواند کمی چالش برانگیز باشد و شاید همه ی افراد با آن ارتباط برقرار نکنند، اما باور کنید که یکی کردن فضای حمام و اتاق خواب تان می تواند در بزرگ تر شدن آن معجزه کند. اگر بتوانید به جای دیوار کشیدن بین اتاق خواب مستر و حمام مخصوص به آن، هر دو فضا را یکی کنید، در مجموع یک فضای کلی و بزرگ تر خواهید داشت. شما می توانید برای حفظ حریم حمام از یک پرده استفاده کنید یا برای جدا کردن آن ها از یکدیگر از شیشه کمک بگیرید.

دکوراسیون مینیمال اجرا کنید

بهترین سبک دکوراسیون برای یک اتاق خواب مستر کوچک، سبک مینیمالیسم است. سبک مینیمال، دارای خطوط ساده و حداقل تزیینات و جزییات بی کاربرد است و در فضای اتاق خوابی که خود کوچک است، آخرین چیزی که شما می خواهید، شلوغی و جزییات اضافه خواهد بود. شلوغی و تزیینات زیاد و بی حد و اندازه باعث می شود فضای اتاق تان کوچک تر شود. بهتر است از وسایل ساده و حداقل لوازم دکوری و تزیینی در اتاق خود بهره بگیرید و رنگ های خنثی را مورد استفاده قرار دهید تا فضا باز و بزرگ جلوه کند.

فضای اتاق را روشن کنید

هر چه یک فضا روشن تر باشد، به مراتب بزرگ تر نیز جلوه خواهد کرد. به همین خاطر است که در یک اتاق خواب مستر نباید پنجره ها را با پرده پوشاند. اگر از پرده استفاده می کنید، آن ها را در طول روز کنار بزنید تا اتاق پر نور شود. برای نورپردازی اتاق از تم مهتابی استفاده کنید و هرگز اجازه ندهید فضا تاریک و دلگیر شود. ترفندهای دیگری مثل استفاده از رنگ های روشن و به کارگیری آینه های بزرگ نیز می توان در روشن تر کردن فضا موثر باشند.

 

 

 

 

دکوراسیون اتاق خواب مستر کوچک

تحریریه پویانو