دنیای کاغذ دیواری های جدید : مدرن ترین ها را انتخاب کنید

دنیای کاغذ دیواری های جدید

دنیای کاغذ دیواری های جدید : مدرن ترین ها را انتخاب کنید

دنیای کاغذ دیواری : اگر به تازگی تصمیم گرفته اید سطوح عمودی منزل خود را به زیبایی کاغذ دیواری ها بسپارید، احتمالا به این هم فکر کرده اید که انتخاب بهترین گزینه از میان طرح های متنوع امروزی، کار چندان راحتی نیست. این انتخاب زمانی ساده تر می شود که بدانید به روزترین گزینه ها کدام هستند. با این کار قادر خواهید شد گزینه های پیش روی خود را دسته بندی کرده و آن ها را محدودتر کنید. کافی است دنیای کاغذ دیواری های جدید را بشناسید و انتخاب خود را از میان مدرن ترین گزینه ها انجام دهید. برای آشنایی با جدیدترین طرح ها از دنیای کاغذ دیواری همراه پویانو باشید.

دنیای کاغذ دیواری های جدید

دنیای کاغذ دیواری های جدید

دنیای کاغذ دیواری های جدید

اگر دوست دارید یک متریال خاص را در طراحی داخلی منزل تان به کار ببرید و با هزینه های گزاف و عملیات دشوار نصب موافق نیستید، می توانید از کاغذ دیواری های سه بعدی که به شکل متریال های مختلف طراحی می شوند، استفاده کنید. یکی از انواع این کاغذ دیواری ها که می تواند ظاهر گرم و جالبی به فضا دهد، طرح آجر آن است. این کاغذ دیواری ها معمولا به قدری شبیه بافت اصلی متریال مورد نظر شما هستند که دقیقا تصور این را به وجود می آورند که از خود متریال در اجرا استفاده شده است.

دنیای کاغذ دیواری های جدید

کاغذ دیواری طرح آسمان

برای این که زیبایی آسمان شب را در فضای منزل خود تجربه کنید و از دیدن ستاره ها لذت ببرید، لزومی ندارد که سقف خانه تان شیشه ای باشد یا پنجره های بزرگ داشته باشید. کافی است یکی از کاغذ دیواری های پوستری با طرح آسمان شب را انتخاب کرده و آن را در بهترین قسمتی که می توانید، نصب نمایید. البته چنین طرح های خاصی را بهتر است تنها روی سطح یکی از دیوارها اجرا کنید، چرا که جذابیت شان نیز در همین است که یک نقطه منحصر به فرد را نما دهند.

کاغذ دیواری طرح آسمان

کاغذ دیواری طرح امبره

اگر با دنیای مد آشنا باشید، احتمالا نام امبره را شنیده اید. امبره به نوعی از ترکیب رنگ گفته می شوند که در آن دو یا چند رنگ به گونه ای در کنار یکدیگر قرار می گیرند که مرز بین آن ها دقیقا مشخص نیست یا به گونه ای محو دیده می شود. ترکیب رنگ امبره که این روزها به خوبی شناخته شده، این روزها در طراحی کاغذ دیواری های مدرن نیز کاربرد پیدا کرده است. شما می توانید رنگ های مورد علاقه خود را که با دیگر قسمت های دکوراسیون داخلی نیز همخوانی دارند، در ترکیب رنگ امبره کاغذ دیواری اعمال کنید.

کاغذ دیواری طرح امبره

کاغذ دیواری طرح جنگل

برای کسانی که طرح های عامه پسند را ترجیح نمی دهند و می خواهند به سراغ گزینه های خاص تر بروند، شاید طرح جنگل گزینه جالبی باشد. این طرح از جمله طرح هایی است که نمی توانید همه جا ببینید و به همین خاطر است که انتخاب آن متفاوت بودن را به فضای منزل تان الحاق می کند. خوب است طرح سایر سطوح را ساده در نظر بگیرید تا طرح پوستری جنگل به خوبی، خود را نشان دهد.

کاغذ دیواری طرح جنگل

کاغذ دیواری طرح ساحل

در صورتی که طرفدار آرامش هستید و با محیط ساحل و دریا نیز ارتباط خوبی برقرار می کنید، کاغذ دیواری های پوستری با طرح ساحل را انتخاب کنید. این کاغذ دیواری ها عموما تم روشنی دارند و ترکیبی از شن های ساحل، دریا و آسمان را به نمایش می گذارند که آرامش بخش است. این طرح را بهتر است برای فضای اتاق خواب که نیاز به محیطی آرام کننده دارد به کار بگیرید و در سایر قسمت ها نیز از رنگ های روشن بهره بگیرید.

کاغذ دیواری طرح ساحل

کاغذ دیواری سه بعدی

وقتی صحبت از کاغذ دیواری های سه بعدی به میان می آید، هر طرحی که به نظر واقعی باشد و حتی شما را دچار توهم مواجه شدن با احجام غیر واقعی کند، مد نظر است. کاغذ دیواری های سه بعدی در واقعیت فقط طرح های مسطحی هستند که در دو بعد اجرا می شوند، اما عمقی که در این کاغذ دیواری ها به چشم می خورد، باعث می شود طوری به نظر برسند که گویا حجم دارند و فراتر از یک طرح ساده هستند. این کاغذ دیواری ها می توانند فضای ساده منزل شما را دگرگون کنند.

کاغذ دیواری طرح سه بعدی

کاغذ دیواری طرح شکوفه

شاید از میان دنیای کاغذ دیواری هایی که اخیرا عرضه شده اند، طرح های فلورال یا گلدار را زیاد دیده باشید، اما نمونه هایی که با الهام از شاخه های درخت و گیاهان مختلف طراحی می شوند، بسیار خاص تر از انواع دیگر هستند. یکی از طرح های زیبا و دلنوازی که این روزها در میان کاغذ دیواری های جدید به چشم می خورد، طرح شکوفه است. طرح شکوفه های بادام که ظرافت خاصی دارد، می تواند انتخاب بی نظیری برای جلوه دادن به فضاهای مختلف منزل باشد.

کاغذ دیواری طرح شکوفه

کاغذ دیواری طرح کریستال

از جدیدترین طرح های کاغذ دیواری که مشابه آن ها پیش تر دیده نشده و امروزه نیز تنها توسط برخی سلیقه های خاص مد نظر قرار می گیرد، طرح کریستال است. طرح کریستال که در ابعاد، رنگ ها و شکل های گوناگون به چشم می خورد، یک گزینه ایده آل برای افرادی است که می خواهند خواص کریستال ها را از طریق به کارگیری نقش آن ها در دکوراسیون منزل به کار گیرند. کریستال ها می توانند آرامش بخش باشند و در عین حال، شیک، برازنده و مدرن به نظر برسند.

کاغذ دیواری طرح کریستال

کاغذ دیواری طرح کهکشان

کهکشان هم یک از طرح های جذابی است که این روزها در تولید کاغذ دیواری های سری پوستری به کار برده می شود. طرح های کهکشانی نیز مانند بسیاری از طرح های دیگر، متنوع هستند. کهکشان ها قدرت این را دارند که فضای منزل شما را به طرز خارق العاده ای دیدنی و منحصر به فرد جلوه دهند. این طرح ها بی نهایت خیره کننده و خاص هستند و می توانند وجه تمایز دلخواه شما برای داشتن منزلی شیک و متفاوت باشند.

کاغذ دیواری طرح کهکشان

کاغذ دیواری طرح گلدار

طرح های گلدار که با نام فلورال نیز شناخته می شوند، از معروف ترین نمونه های کاغذ دیواری هستند. البته این طرح ها از گذشته تا کنون دستخوش تغییرات زیادی شده اند. در انواع کلاسیک، معمولا طرح ها حالت چاپی داشته اند و از تکرار به وجود می آمدند، اما طرح های امروزی تر با نقش های خاص تری عرضه می شوند و به جای داشتن فرم چاپی و تکراری، ترکیبی از گل های متنوع با اندازه های مختلف را در کنار یکدیگر به نمایش می گذارند.

کاغذ دیواری طرح گلدار

کاغذ دیواری طرح موج

برای این که حس و حال دریا و آب های آن را به یک فضا دعوت کنید، لزومی ندارد حتما از طرح های رئال کمک بگیرید. به جای این کار می توانید از طرح های انتزاعی استفاده کنید و همان حس را به گونه ای دیگر به فضا بیاورید. این روزها طرح های انتزاعی از تنوع بیش تری برخوردار شده اند و کاربرد وسیعی نیز پیدا کرده اند. طرح موج برای فضاهایی مثل سرویس بهداشتی و حمام بهتر است و با محیط این گونه فضاها تناسب بهتری برقرار می کند.

کاغذ دیواری طرح موج

کاغذ دیواری طرح نقشه

اگر عاشق جهانگردی و سفرهای توریستی هستید یا با جغرافیا و شناخت کشورها، اقلیم ها و حتی آب های سراسر جهان ارتباط خوبی برقرار می کنید، احتمالا بدتان نمی آید که یک نقشه بزرگ با جزئیات کامل در منزل خود داشته باشید که علاوه بر کاربردی بودن به دکوراسیون منزل تان نیز جذابیت بی نظیری دهد. طرح نقشه می تواند شامل نقشه کل جهان یا یک کشور یا شهر خاص باشد. این طرح برای اتاق یا نشیمن بسیار جالب به نظر می رسد.

کاغذ دیواری طرح نقشه

کاغذ دیواری طرح هندسی

و اما آخرین طرح مدرنی که از دنیای کاغذ دیواری امروزی به شما معرفی می شود، طرح هندسی یا جئومتریک است. طرح هندسی به هر گونه طرحی از کاغذ دیواری گفته می شود که در آن از اشکال هندسی استفاده شده باشد. اشکال به کار رفته می توانند مشابه یا متفاوت باشند. این طرح ها اسپرت و جوان پسند هستند و برای منزل افراد مجرد، اتاق خواب نوجوانان و فضای زندگی کسانی که به تازگی ازدواج کرده اند، مناسب هستند.

کاغذ دیواری طرح هندسی

 

 

دنیای کاغذ دیواری

تحریریه پویانو