راهکار های ساده برای دنج کردن اتاق خواب شما

دنج کردن اتاق خواب

راهکار های ساده برای دنج کردن اتاق خواب شما

دنج کردن اتاق خواب ؛ رنگ ها و بافت های غنی که اتاق خوابی گرم و نرم را برای شما پدید می آورند که شما هیچ وقت نمی خواهید آن را ترک کنید! این روز ها که هوا کمی سردتر شده و روز ها کوتاه تر شده اند ، اتاق خواب به مأمنی گرم و آرام بیش از همیشه تبدیل می شود. اما آنچه که در تابستان در این فضا وجود داشته است شاید برای پاییز و زمستان مناسب نباشد از رنگ های پاییزی و زمستانی بیرون از خانه الهام بگیرید و با روش هایی ساده آن را به خانه خود وارد کنید.

1

روکش صندلی: پوست گوسفند یکی از گزینه هایی است که می توانید در فصل سرما آن را به کار ببرید. اگر اتاق خواب شما به حد کافی بزرگ است از روکش پوست برای صندلی ها استفاده کنید و می توانید آن را در قسمت های دیگر مانند صندلی های غذاخوری زمانی که دوستانتان را به صرف شام دعوت کرده اید ، تکرار کنید.

دنج کردن اتاق خواب
دنج کردن اتاق خواب

پرده ها: عوض کردن پرده ها یک راه فوق العاده برای ایجاد یک فضای کاملا متفاوت است زمانی که فصل جدید فرا می رسد. می توانید از پرده مخملی زیبا برای این پاییز در اتاق خواب خود استفاده کنید.

3

فرش رویایی خود را پیدا کنید. کفپوش سرد و سخت فضایی نامطلوب برای رفتن به سمت تخت خواب است. با این حال حتی اگر در اتاق خواب خود فرش دارید ، یک فرش گرم و نرم پشمی بزرگ که تا زیر تخت گسترده شده می تواند وسوسه برانگیز باشد.

4

تقلید از رنگ های پاییزی و زمستانی : رنگ های نارنجی ، قهوه ای سوخته ، طلایی و بادمجانی رنگ های زیبا و گرم پاییزی هستند که می توانید آن ها را به سادگی و با چند تکه ی کوچک به فضای خود وارد کنید.

5

سر تخت جدید و استایلیش: زمانی که وارد اتاق خواب می شوید اولین چیزی که ممکن است ببینید بالین تخت است. لایه ها و بافت جدید ، رنگ های خاص و گرم و یا سایز بزرگ می تواند برای بالین تخت در پاییز مناسب باشد.

 

مطالب پیشنهادی:

نور مناسب اتاق خواب منزل

 5 ترفند کاربردی برای افزودن جذابیت به دکوراسیون منزل

 

منبع: houzz

گرداوری و ترجمه در تحریریه پویانو | نبیلو