12 دفترکاری با طراحی داخلی مینیمال که هنوز فضای زیادی برای فکر کردن دارند

12 دفترکاری با طراحی داخلی مینیمال که هنوز فضای زیادی برای فکر کردن دارند

دفترکاری با طراحی داخلی مینیمال ؛ اگر ضرب المثل “میز کار مرتب، ذهن مرتب” درست باشد، پس کسانی که روی این 12 خانه کار کرده اند در بالاترین سطح ذهنی بوده اند. از یک آژانس تبلیغاتی در بوینس آیرس تا یک استودیوی تلویزیونی در بانکوک و دفتراصلی Aesop  در لندن، نگاهی به تعدادی از فضاهای کاری آرام در اطراف دنیا خواهیم داشت.

دفترکاری با طراحی داخلی مینیمال
دفترکاری با طراحی داخلی مینیمال

دفتر مجله Kinfolk  بوسیله Norm Architects

استودیوی معماری Norm با اثر گرفتن ازاستایل اسکاندیناوی و ژاپنی برای طراحی گالری و فضای کاری مجله Kinfolk در مرکز کپنهاگ استفاده کرده است. پالتی از چوب و گچ با رنگ آرام باعث ایجاد فضایی غیر رسمی شده است که بیشتر مانند یک خانه است تا یک شرکت معماری .

دفترکاری با طراحی داخلی مینیمال
دفترکاری با طراحی داخلی مینیمال

دفتر Dynamo  بوسیله Anne Sophie Goneau

طراح کانادایی Anne Sophie Goneau قسمتی از یک ساختمان قدیمی را در مونترال به یک فضای  کاری برای شرکت Dynamo تبدیل کرده است که درواقع به یک کلوب خلاقانه تبدیل شده است. طراح از شیشه ، تیغه و پانل های بتونی آماده استفاده کرده است. کف به رنگ آبی تیره و            کابینت آشپزخانه به رنگ خاکستری روشن رنگ شده اند.

دفاتر کاری با طراحی داخلی به سبک مینیمال
دفاتر کاری با طراحی داخلی به سبک مینیمال

Claremont Free Space  بوسیله 68 Tom Chung Studio

شرکت کانادایی Tom Chung یک مکان صنعتی در مرکز تورنتو را به یک فضای باز و یک دفتر با مبلمان تبدیل کرده است. این استودیو یک سری از اتاق ها را ایجاد کرده است که سیستم تزیینات پرده ای آن به فضا امکان استفاده های گوناگون را می دهد. متریال این ساختمان اقتصادی ، محکم و بدون احتیاج به پوشش نهایی است.

اتاق کار
اتاق کار

Circus office  بوسیله It Met 

استودیوی آرژانتینی It Met از پلاستیک راه راه و صفحه های چوبی برای تقسیم بندی فضای کاری این آژانس تبلیغاتی در بوینس آیرس استفاده کرده است. تیم It Met می خواسته اند که ساختمان بهتر با ملزومات شرکت هماهنگ باشد و تصمیم گرفته اند تا با استفاده ازپانلهای نیمه شفاف ، مات و عایق صدا فضاهای چند منظوره ایجاد کنند.

circus-ba-it-met-estudio-javier-agustin-rojas-minimalist-offices-roundup_dezeen_sq

Atelier Peter Fong  بوسیله Lukstudio

جعبه های سفید با فضاهای متفاوت برای بحث و گفتگو و کار کردن در کافه به همراه فضای همکاری مناسب برای Atelier Peter Fong در گوانگجو، طراحی جدیدی از شرکت Lukstudio می باشد. فکر کلی Lukstudio شامل مکان های خالی با درون خالی هستند. قطعه های تو خالی که همانند جعبه های سفید بر روی ساختمان قرار دارند و کافه ، اتاق فکر ، اتاق ملاقات و یک سالن مجزا را احاطه کرده اند.

in-and-between-boxes-lukstudio-interiors-atelier-peter-fong-offices-minimalist-offices-roundup_dezeen_sq

Aesop head office  بوسیله Post-Office

استودیوی طراحی  Post-Office  با مدیریت Philippe Malouin از رنگ های مینیمال و مبلمان با طرح سفارشی استفاده کرده است تا یک انبار را در لندن به یک مرکز مراقبت پوست برند Aesop تبدیل کند. این ساختمان واقع در مکان قبلی انباری در بلومزبری ،  فضای 232 متری را به دواتاق کرده است ، هردو با طراحی شبیه به هم و با احترام به ساختمان اصلی .
aesop-head-office-philippe-malouin-minimalist-offices-roundup_sq

Green 26 production office  بوسیله Anonymstudio

این ساختمان با استفاده از رنگ سبز بر دیوارهای این دفتر تولید تلویزیونی در بانکوک ، بوسیله شرکت تایلندی Anonymstudio نوسازی شده است. سقف سبز و سفید و دیوارهای این دفتر 60 متری فضای کاری ساده و جادار ایجاد کرده است  با یک میزبلند با رنگ سبز تیره و صندلی های سفید .

دفترکاری با طراحی داخلی به سبک مینیمال
دفترکاری با طراحی داخلی به سبک مینیمال

The Garage  بوسیله Neri&Hu

استودیوی شانگهای Neri&Hu یک کارخانه موشک سابق در Beijing را به گاراژ تعمیرات ماشین و دفتر صنعتی با یک راه پله فلزی تبدیل کرده است. سعی شده است تا جایی که امکان دارد ساختمان سابق حفظ شود و Neri&Hu برای این منظور از کنار هم قرار دادن فلز کاری و رنگ خاکستری با چوب گردو و عناصر برنز براق که همانند ساخت ماشین های آنتیک می باشد، استفاده کرده است.

the-garage-neri-hu-missile-factory-conversion-car-repair-workshop-minimalist-offices-roundup_dezeen_sq

KAAN Architecten office  بوسیله KAAN Architecten

استودیوی هلندی KAAN Architecten در دفتری که خودش طراحی کرده است در Rotterdam کار می‌کند با ستون های بتن درشت ، دیوارهای سفید صاف و تخته های چوبی گردویی کف. KAAN Architecten ساختمان بانک De Nederlandsche در دهه ۵۰ را به یک دفتر مرکزی 1400 متر مربعی تبدیل کرده است. آنها طرح خود را سودمندگرایی با جزییات بهبود یافته توصیف می کنند و از آن به عنوان ” کارکردگرایی با ارزش افزوده ”  نام می برند.

kaan-architecten-office-rotterdam-minimalist-offices-roundup_dezeen_sq

The Modern House  بوسیله The Modern House and Assemble’s Louis Schulz

میزها و صندلی ها بوسیله Louis Schulz از استودیوی خوش سابقه Turner با مبلمان و  آثار هنری مدرن در شرکت معماری The Modern House هماهنگ شده است. هدف این بوده است تا فضایی ایجاد شود که خصوصیات این برند را  که متخصص است در فروش و اجاره خانه های مدرن انعکاس می دهد.

office-assemble-minimalist-offices-roundupSogetsu Kaikan office  بوسیله Nendo

استودیوی طراحی ژا‍پنی Nendo مجموعه ای از فضای داخلی آینه ای را برای یک کافه و دفتر در توکیو در ساختمان Kenzo Tange-designed Sogetsu Kaikan طراحی کرده است.

دفترکاری با طراحی داخلی مینیمال
دفترکاری با طراحی داخلی مینیمال

Squint/Opera animation studio  بوسیله Sibling

استودیوی طراحی Sibling یک سیستم شبکه ای را بر اساس برنامه های رندر ۳ بعدی نصب کرده است تا فضای کاری را در دفتر اصلی استودیوی انیمیشن Squint/Opera تعریف کند. همچنین ، سیستم شبکه ای با روکش سفید طراحی شده است تا سطحی از حریم خصوصی را خلق کند، در حالیکه دید به داخل هم چنان وجود دارد.