خرید آنلاین مبلمان آیا نگران کننده هست؟ 4 ترفند برای خرید مبل در دکوراسیون داخلی

ایده خرید آنلاین مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی منزل

خرید آنلاین مبلمان آیا نگران کننده هست؟ 4 ترفند برای خرید مبل در دکوراسیون داخلی

خرید آنلاین راهکاری عالی برای مبله کردن منزل است. اما بسیاری از ما ایده خرید آنلاین مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی منزل را فراموش می‌کنیم چرا که نامطمئن و شک برانگیز به نظر می‌رسند. از کجا مطمئن شوید که چیزی که می‌بینید واقعا همان چیزی هست که تحویل می‌گیرید؟ از کجا بدانید وسیله ای که می خرید با دکوراسیون منزل شما تطبیق می‌شود درصورتی که هیچ فرصتی برای مشاهده آن از نزدیک نداشته اید؟ اگر تا به حال اینگونه سوال ها را از خود پرسیده اید، پس این مقاله برای شما نوشته شده است.

ایده خرید آنلاین مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی منزل

با هدف تلاش برای راهنمایی بیشتر شما در این پروسه، ما 4 ترفند را گردآوری کرده ایم که می‌توانید با کمک آن ها خرید آنلاین مبلمان و لوازم منزل خود را با اطمینان خاطر بیشتر انجام دهید.

ایده خرید آنلاین مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی منزل

اگر این ترفندها را به دقت مطالعه کنید، برای دفعه بعدی که خواستید لوازم دکوراسیون داخلی منزل خود را عوض کنید آماده تر خواهید بود. ما مطمئن هستیم که با خواندن این مقاله برای اضافه کردن گزینه خرید آنلاین هنگام تهیه لوازم و اسباب و اثاثیه منزل خود به اندازه کافی اعتماد به نفس خواهید داشت.

همه چیز را بیش از دو بار اندازه گیری کنید

اندازه گیری مهم ترین بخش هنگام خرید مبلمان است و زمان خرید آنلاین اهمیت آن بسیار بیشتر است. از آن جایی که در خرید آنلاین این امکان وجود ندارد که با مقایسه ابعاد فیزیکی فروشگاه و لوازم، ابعاد آن ها را با چشمان خود ارزیابی کنید و ببینید که آیا مناسب فضای شما هست یا خیر، پس مجبور هستید از صحت اندازه گیری خود کاملا مطمئن شوید.

زمانی که یک وسیله را می‌خواهید بخرید، قسمت لیست مشخصات محصول را بخوانید تا ابعاد آن را پیدا کنید(اگر ابعاد آن را پیدا نکردید پس نباید آن را بخرید). بعد از دانستن ابعاد با چسب رنگی یا نخ طرحی از نحوه قرار گرفتن وسیله مورد نظر در منزلتان را بکشید. اگر قسمتی از مبلمان شما به نوعی بزرگ تر می شود مثلا اگر یک میز ناهارخوری تاشو یا جمع شو است اطمینان حاصل کنید که شما طرح آن را در بزرگترین حالت در نظر گرفته اید. سپس دوباره اندازه گیری خود را چک کنید تا از صحت آن مطمئن شوید.

ترفند برای خرید مبل در دکوراسیون داخلی

در نظر داشته باشید که این تنها اندازه گیری مورد نیاز که باید به آن توجه کنید نیست. اگر مبلمانی که قرار است بخرید به صورت سرهم بندی شده ارسال می‌شود، باید درب ها، راهروها و پلکانی که از آن ها قرار است عبور کند را نیز اندازه بگیرد تا مطمئن شوید که می‌توانید آن را به جایی که از قبل در نظر گرفته اید ببرید.

خواندن دیدگاه سایر مشتریان

لیست مشخصات محصول در سایت‌ها اغلب تعریف آمیز نوشته می‌شوند. به همین دلیل است که ممکن است با خواندن لیست مشخصات یک مبلمان برای بار اول فکر کنید که این دقیقا همان چیزی است که شما دنبالش هستید. اما با خواندن دیدگاه خریداران همان محصول می‌بینید که داستان کمی متفاوت است. این جاست که با تجربیات حقیقی دیگر مشتریان در مورد استفاده از این محصول آگاه می‌شوید.

هنگام خرید آنلاین لوازم دکوراسیون داخلی ، قسمت دیدگاه مشتریان، نقش حیاتی در موفقیت آمیز بودن خرید شما دارد. تمرکز خود را روی وسایلی بگذارید که دیدگاه‌های زیادی برای بررسی دارند و سپس به دقت آن ها را بخوانید. با خواندن آن ها شما معمولا شروع به شناسایی یک موضوع درباره جزئیات خاصی که توسط چندین مشتری ذکر شده است می‌کنید. هنگام تصمیم گیری، این نظرات مشتریان را حائز اهمیت بدانید چرا که آن ها احتمالا بازتاب تجربه آینده شما از آن محصول خواهد بود.

خرید آنلاین لوازم دکوراسیون داخلی ، قسمت دیدگاه مشتریان

یک دیدگاه منفی لزوما بدین معنا نیست که شما نباید آن مبلمان را خریداری کنید، بلکه باید آن را در تصمیم گیری خود دخیل کنید. به درصد دیدگاه‌های منفی کلی و این که چطور مشتریان شاکی در مورد نحوه حل و فصل مشکل شان توسط فروشنده صحبت می‌کنند توجه ویژه ای داشته باشید. یعنی اگر با مرور دیدگاه ها احساس کردید که آن وسیله مناسب نیازهای شما نیست، بهترین کار این است که به سراغ محصول دیگری بروید.

سعی کنید نمونه واقعی را ببینید

قضاوت کردن از روی عکس های مبلمان بر روی یک سایت سخت است. بله، عکس مبلمان مورد نظر از لحاظ فنی ممکن است با نمونه واقعی خود یکسان باشند، اما آن ها در بهترین نورپردازی و موقعیت مکانی عکسبرداری شده‌اند تا شما تشویق به خرید شوید.

خرید آنلاین لوازم دکوراسیون داخلی ، قسمت دیدگاه مشتریان

اغلب، زمانی که آن ها را به منزل تان می‌آورید، برخی جزئیات مخصوصا رنگ و بافت کاملا با چیزی که در عکس‌های محصول دیده بودید فرق می‌کند. به خاطر همین هست که ما توصیه می‌کنیم در صورت امکان قبل از خرید، نمونه واقعی محصول را ببینید. اگر بتوانید به یک فروشگاه برای دیدن از نزدیک آن محصول سر بزنید که عالی است اما این در بهترین حالت ممکن است. اگر این شرایط را نداشتید، سعی کنید نمونه پارچه مورد استفاده را از فروشگاه آنلاین مورد نظرتان درخواست کنید. بسیاری از شرکت ها تکه ای از نمونه پارچه ای که قرار است استفاده کنند را می‌فرستند تا شما را از نتیجه نهایی بافت و رنگ مبلمان تان مطمئن کنند.

آیا اصلا فروشگاه مبلمان مورد نظر شما بازگشت کالا را قبول می کند؟

در نهایت، اگر این گزینه هم برای شما امکان پذیر نبود، همیشه می‌توانید در قسمت جستجوی تصاویر گوگل عکس های همان محصول را که توسط دیگر مشتریان خریداری شده است مشاهده کنید. درحالی که برخی از جزئیات هنوز هم به خاطر صفحه نمایش کامپیوتر شما اندکی تغییر می‌کند، اما آن ها به شما شکل متفاوتی از ظاهر آن محصول زمانی که به خانه شما آورده شود را نشان می‌دهد.

خواندن بخش شرایط باز گردادندن یا مرجوعی کالا

هیچ کس نمی‌خواهد خریدی انجام دهد که در نهایت مجبور شود آن را پس بفرستد. با این حال، این در خرید آنلاین اجتناب ناپذیر است. چون گاهی اوقات حتی بهترین قضاوت و تصمیم گیری شما کافی نخواهد بود و مبلمان خریداری شده آنطور که فکر می‌کردید نیست.

چک کردن شرایط بازگرداندن کالا قبل از خرید به شما اطمینان می‌دهد که اگر چیزی مناسب منزل شما نبود یک طرح پشتیبان مشتری وجود دارد.

خواستید مبلمان خود را به صورت آنلاین خریداری کنید

در این جا چند مورد هست که باید قبل از خرید آنلاین بررسی کنید:

آیا اصلا فروشگاه مبلمان مورد نظر شما بازگشت کالا را قبول می کند؟

آیا آن ها برای بازگشت کالا در خرید آنلاین مبلمان محدودیت زمانی خاصی تعیین کرده اند؟

آیا اقلام بازگشتی باید درون بسته بندی اصلی خود باشند؟

آیا باید هزینه ای برای بازگشت یک کالا بپردازید؟

فرآیند بازگشت کالا به چه صورت است؟ برای بازگرداندن کالا چه کار یا کارهایی باید انجام دهید؟

آن ها چه زمانی بازپرداخت در خرید آنلاین مبلمان شما را انجام می دهند؟

چه زمانی باید منتظر دریافت مبلغ محصول از طرف آن ها باشید؟

در نهایت، این که سیاست بازگشت کالا برای شما رضایت بخش است یا نه یک تصمیم شخصی به نظر می‌رسد، اما فقط می‌توانید از خودتان بپرسید که آیا مایل به پذیرش این ریسک هستید یا خیر.

با این حال، از آن جایی که مبلمان و لوازم خانه اکثرا گران هستند، ما توصیه می‌کنیم فقط اقلامی را به صورت آنلاین خریداری کنید که امکان بازگشت کالا دارند تا از سرمایه و وقت خود محافظت کنید. نباید به خرید آنلاین مبلمان مثل یک بازی برد و باخت فکر کنید. فقط باید در روند انتخاب خود زرنگی به خرج بدهید. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیستی از بهترین توصیه ها را هنگام خرید آنلاین به شما ارائه کردیم. اگر دفعه بعد که خواستید مبلمان خود را به صورت آنلاین خریداری کنید این نکات را در ذهن تان داشته باشید، مطمئن باشید در مورد انتخاب تان مصمم تر خواهید بود.

نظر شما در مورد خرید آنلاین مبلمان منزل چیست؟ آیا شما هم ترفندی برای این کار دارید که دوست داشته باشید آن را به لیست مان اضافه کنیم؟ از قسمت نظرات این را به ما اطلاع دهید.

 

 

 

 

منبع: freshome.com