خانه استخر دار مدرن برای تابستان

خانه استخر دار مدرن برای تابستان

خانه استخر دار ؛ استخرهای خانگی مدرن راه های بسیار مناسبی هستند تا از ماه های تابستان خود لذت ببرید و در کنار دوستانتان استراحت کنید. این 11 نمونه بدون شک شما را به شیرجه زدن داخل آب تشویق خواهند کرد.

  1. نیم طبقه پایین رفته این خانه دارای یک شومینه بتنی مرکزی می باشد و میان فضای اتاق خواب و حمام قرار گرفته و این دو را از هم جدا کرده است.

طراحی توسط ICRAVE

  1. ستون هایی سیاه رنگ ایوان این خانه را قاب بندی کرده اند. استفاده از رنگ قرمز به میزان مختصر، به فضای داخلی عمدتا سفید این خانه رنگ بخشیده است.

طراحی توسط Artillery / استرالیا

  1. الوارهایی از چوب کاج داگلاس برای نمای خانه استخری و پنهان کردن فضای داخلی آن استفاده شده اند. در کنار فضاهای اصلی خانه و در فضای باز، یک آلاچیق از جنس فولاد و چوب ساخته شده است که فضای ناهارخوری در آن تعبیه شده.

طراحی شرکت معماری Amantea / تورنتو، کانادا

  1. این خانه استخری که به مقدار کمی در ارتفاع از زمین قرار گرفته است، دارای نرده های سفید رنگی دورتادور استخر می باشد که نمای بی نظیری از این استخر در فضای باز را برای افراد خانه فراهم کرده است.

طراحی توسط PAR Arquitectos / سانتیاگو، شیلی

  1. این خانه که طراحی آن الهام گرفته از قرون وسطی می باشد، دارای درهای شیشه ای کشویی بزرگی است که امکان لذت بردن از فضای بیرون و فضای داخل خانه را به طور هم زمان در یک روز آفتابی گرم فراهم کرده است.

طراحی توسط شرکت دیزاین +tongtong

  1. پاویون 360 ساختار مدولار کوچکی دارد که توسط شیشه احاطه شده است. یک شومینه فلزی سیاه رنگ این فضا را گرم نگه می دارد و از طرفی نیز یک یخچال کوچک نوشیدنی های خنکی را برای افراد فراهم می کند.

طراحی توسط Nuyken von Oefele و Jurgen Stoppel

  1. این خانه استخری بتنی که نمای آن با شیشه پوشیده شده است، چشم اندازی عالی از فضای بیرون را فراهم می کند. یک بار نوشیدنی با کاشی های قرمز رنگ و صندلی های راحتی این فضا را به مکانی مناسب برای نوشیدن یک نوشیدنی خنک بعد از گذراندن وقت در آب تبدیل کرده اند.

طراحی توسط معمار Lieven Pejaeghere / بلژیک

  1. این خانه استخری چوبی و بتنی منحنی دارای چندین فضا برای استراحت و لذت بردن از مناظر بیرون خانه از طریق پنجره های کف تا سقفی خود می باشد.

طراحی توسط شرکت معماری 42mm / هندوستان

  1. این خانه استخری مدرن که از بتن، آجر و شیشه ساخته شده است، فضایی است برای تفریح و سرگرمی. دور تا دور استخر را یک آشپزخانه ، بار نوشیدنی و چندین فضای نشیمن با ترکیب بندی های مختلف پر کرده اند.

طراحی این خانه استخر دار توسط br3 arquitetos

  1. این خانه استخری سفید و چوبی دارای یک سالن در فضای باز می باشد که یک شومینه در آن تعبیه شده است. صندلی های آفتاب چرمی آبی رنگ محور طولی استخر را پر کرده اند.

طراحی توسط شرکت معماری Blaze Makoid

  1. این خانه استری مدرن بتنی و چوبی، دارای یک فضای بار همراه با یک تلویزیون و یک باربیکیوی سایز بزرگ می باشد. نورگیر سقفی که در بالای این فضا تعبیه شده است، آن را به مکانی عالی برای خوردن یک میان وعده در کنار استخر تبدیل کرده است.

طراحی توسط استودیو دیزاین Kovac

خانه استخر دار

 

 

 

خانه استخر دار

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist