حفاظ شاخ گوزنی : حس خوب امنیت در خانه

حفاظ حیاط شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی : حس خوب امنیت در خانه

نسل جدید حفاظ های روی دیوار که در عین حال از ایمن ترین انواع نیز به شمار می رود، حفاظ شاخ گوزنی است که به خاطر امتیازهای خود در سالیان اخیر مورد استقبال قرار گرفته است. امنیت بالا، قیمت پایین، زیبایی و قابلیت ساخت در ابعاد با تراکم های مختلف و همچنین تنوع رنگ باعث شده این حفاظ ها به یکی از گزینه های محبوب برای حفاظت از حریم فضاهای مختلف تبدیل شوند. اگر برای حفاظت از حریم فضای مورد نظر خود به دنبال یک گزینه دارای امنیت و زیبایی هستید، جهت آشنایی با حفاظ شاخ گوزنی ، پویانو را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

خصوصیات حفاظ شاخ گوزنیمعرفی

حفاظ شاخ گوزنی، نسل جدید حفاظ روی دیوار می‌باشد. حفاظ‌ها جزو مصالح ساختمانی و عناصر معماری هستند که می‌توانند تا حد زیادی در امنیت خانه‌ها مؤثر باشند. حفاظ شاخ گوزنی، ترکیبی از قطعات فلزی برنده و تیز است که به وسیله اتصالات جوش در کنار هم قرار گرفته اند. این حفاظ، نوعی از سازه‌ای فلزی است که از میلگردهای تیز و فرم یافته است و قطعات آن با دقت و شکل خاصی در کنار هم قرارگرفته، در سایز و اندازه‌های مهندسی‌شده، جوشکاری و در نهایت رنگ آمیزی می شود. حفاظ‌های رایج که معمولاً از پروفیل و میلگرد ساده ساخته می‌شوند، از امنیت و زیبایی کافی برخوردار نیست و به همین علت برخی از فعالان صنعت حفاظ، طبق نظر معماران، نسل جدید حفاظ روی دیوار را طراحی نموده‌اند که هم زیبایی و هم امنیت را یک‌جا دارند. حفاظ های شاخ گوزنی با ایده گرفتن از شاخ گوزن طراحی شده اند. در این حفاظ، شاخ‌های گوزن به صورت کاملاً منظم و با الگوریتم خاصی کنار یکدیگر رشد یافته اند، به‌طوری‌که به‌سختی می‌توان اختلاف چشمگیری میان شاخ‌های گوزن یافت. امروزه بیش از ۹۵ در صد حفاظ‌های تولیدشده در بازار ایران حفاظ شاخ گوزنی است. هدف از طراحی این حفاظ، دستیابی به حداکثر ایمنی و استحکام بوده است، اما زیبایی را نیز باید جزو فاکتورهای اصلی این حفاظ برشمرد. موارد مذکور دست به دست هم داده و باعث شده اند حفاظ شاخ گوزنی به عنوان ایمن ترین و ارزانترین حفاظ روی دیوار شناخته شود. شاهد این ادعا نیز تقاضای روزافرزون خریداران برای این نوع از حفاظ مدرن روی دیوار است.

کاربردهای حفاظ شاخ گوزنی

خصوصیات حفاظ شاخ گوزنی

مهم ترین خصوصیت برتری دهنده حفاظ شاخ گوزنی، بازدارندگی آن است. وجود این حفاظ روی دیوار هر فضا ریسک آسیب پذیری و مقدار صدمات ناشی از عبور را به حدی بالا می برد که تقریبا عبور از آن را برای هر کسی غیر ممکن می سازد.

کاربردهای حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی با توجه به عملکردی که دارد می تواند برای محافظت از حریم ساختمان های مختلف با کاربری های متفاوت به کار رود. این حفاظ ها نه تنها جهت نصب روی دیوار، بلکه برای نصب جلوی پنجره ها و به عنوان نرده بالکن نیز قابل استفاده هستند.