حصیر در دکوراسیون داخلی منزل

لوازم حصیر در دکوراسیون داخلی

حصیر در دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از وسائل برگرفته شده از طبیعت مانند حصیر در دکوراسیون داخلی بسیار ساده است و می توان با استفاده از حصیر دکوراسیونی زیبا ایجاد کرد. حصیر فضایی تابستانه به مکان می بخشد و در تمام لوازم از جمله مبل ها و اکسسوار ها نیز می توان از آن استفاده کرد. با پویانو همراه باشید تا با ایده هایی در مورد استفاده از حصیر در دکوراسیون داخلی آشنا شوید:

حصیر وسیله ای است که در دکوراسیون داخلی زیاد دیده می شود. از آن جایی که حصیر جنسی طبیعی و ارگانیک دارد بسیار سالم بوده و در مکانی که مورد استفاده قرار می گیرد احساس گرما ایجاد می کند. اگر دوست دارید که فضایی تابستانی در دکوراسیون خانه ایجاد کنید، با استفاده از مبلمان و اکسسوار های حصیری دکوراسیونی بی نظیر بسازید.

لوازم حصیر در دکوراسیون داخلی

سبد حصیری یکی از پر کاربرد ترین لوازم حصیری در دکوراسیون داخلی است. با استفاده از سبد حصیری می توانید ایده های متفاوت و خلاقانه دکوراتیوی را به نمایش بگذارید. برای مثال می توانید در حمام حوله ها، مواد شوینده، لوازم شخصی و سایر لوازم را در داخل سبد های حصیری قرار دهید. هم چنین برای گل ها نیز سبد های حصیری می توانند نقش گلدانی زیبا را ایفا کنند.  از این سبد ها در آشپزخانه نیز می توان به عنوان وسیله ای برای قرار دادن لوازم استفاده کرد.

سبد حصیری

با استفاده از سبد های حصیری در اندازه های مختلف می توانید بر روی دیوار ها نیز ظاهری دکوراتیو ایجاد کرد. هم چنین در کنار مبل ها به عنوان میز های کوچک نیز می توان از این سبد های حصیری استفاده کرد.

حصیر در بالکن و باغچه

معمولا از حصیر در بالکن و باغچه استفاده می شود، اما امروزه حصیر در دکوراسیون داخلی نیز زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. با به کار بردن مبل ها، صندلی ها، میز، کمد و کنسول های حصیری می توانید محیطی گرم و بی نظیر در خانه ایجاد کنید.

همچنین با قرار دادن یک لامپ در سبدی حصیری چراغ خواب مخصوص خود را بسازید. در لوستر ها و آباژور ها نیز مدل های زیبا با حصیر وجود دارد. در کنار لوستر ها و چراغ های حصیری آماده و موجود در فروشگاه ها، شما می توانید لوستر حصیری مورد علاقه خود را نیز بسازید. یک سبد حصیری که از آن استفاده نمی کنید می تواند در این زمینه به شما کمک کند. این گونه با ساخت لوستر حصیری به دست خود در خانه ظاهری متفاوت ایجاد کنید.

لامپ در سبدی حصیری چراغ خواب

لوازم حصیری وارد هر فضایی که بشوند محیطی دل نشین، گرم و صمیمی ایجاد می کنند. از ایده های حصیری در دکوراسیون ایده بگیرید و با استفاده از آن فضایی شیک در خانه ایجاد کنید.

ایده های حصیری در دکوراسیون

ایده های حصیری در دکوراسیون

ایده های حصیری در دکوراسیون

ایده های حصیری در دکوراسیون