جدیدترین مدل های صندلی که در فروشگاه های دکوراسیون داخلی مد شده اند!

جدیدترین مدل صندلی

جدیدترین مدل های صندلی که در فروشگاه های دکوراسیون داخلی مد شده اند!

جدیدترین مدل های صندلی : یکی از وسایل دکوراسیون خانه که نقش بالایی در ظاهر دکوراسیون داخلی یک خانه دارد. صندلی غذاخوری است. صندلی ها غذاخوری علاوه بر تاثیری که بر زیبایی فضای شما دارند طبیعتا همانطور که از اسمش پیداست یک عنصر کاملا کاربردی در اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری و یا آشپزخانه می باشد. انواع مدل های صندلی غذاخوری یا ناهارخوری امروزه در فروشگاه ها و بازار دکوراسیون داخلی وجود دارند که می توانند با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی ست شوند. چه علاقمند به صندلی غذاخوری چوبی باشید و چه عاشق مدل های فلزی ، با پویانو همراه باشید تا با جدیدترین مدل های صندلی غذاخوری که با مد امروز محبوب شده اند را در پایین به شما معرفی می کنیم :

اولین نکته ای که در انتخاب ست غذاخوری لازم است بدانید این است که دیگر زمان ست بودن مبلمان و ست ناهارخوری به نظر می آید گذشته است و استقبال زیادی از انواع مدل های صندلی غذاخوری دورتادور یک میز غذاخوری صورت گرفته است. این روش انتخاب و خرید صندلی غذاخوری به شما اجازه می دهد تا تنوع فروشگاه ها برایتان خوشایند باشد و بتوانید از مجموعه مدل های صندلی غذاخوری چند مدل را انتخاب کنید بدون اینکه دلتان پیش آن یکی مانده باشد.چرا که همه مدل های دوست داشتنی از نظر شما قرار است که به منزل شما دعوت شوند.تنها مساله ای که باید در این نکته به آن توجه کنید این است که یک الگوی هماهنگ میان مدل های مختلف صندلی پیدا کنید، مثلا رنگ ، یا تکسچر و …چیزی که در کلیت یک نظم و هماهنگی میان صندلی ها و فضای شما ایجاد کند.

بنابراین می توانید حتی تعدادی از صندلی های ست غذاخوری قبلی خود را نگه دارید و چند عدد صندلی به سبک جدید را به آن اضافه کنید. این هم یک روش برای ایجاد تنوع و در عین حال صرفه جویی برای افرادی که محدودیت بودجه دارند است.

صندلی های غذاخوری مدرن

صندلی  سبک صنعتی

دکوراسیون صنعتی مخصوص کافه ها و رستوران ؛ صندلی های غذاخوری خیلی زود و به سرعت به یک از صندلی های محبوب در دکوراسیون رستوران ها ، کافه ها و کافی شاپ ها تبدیل گشته اند. فرم منحصر به فرد و تفاوت بارزی که صندلی های سبک صنعتی دارند آن ها را بیش از پیش مورد توجه طراحان داخلی کافی شاپ و رستوران قرار داد در عین حال که این نوع از صندلی ها دارای مقاومت و کیفیت بالای قطعات و اجزا نیز می باشند و برای کاربری رستوران عالی هستند.

 

مید سنچری مدرن ( مدرن میانه قرن )

صندلی های سبک میدسنچری غالبا از چوب و یا پلاستیک مانند پلی پروبیلن و یا فلز ساخته شده اند. فرم صندلی سبک میانه قرن معمولا با خطوط منحنی ساده و برگرفته از فرم های طبیعی است. برای نمونه صندلی ایمز یک صندلی میدسنچری که از فرم تخم مرغ طراحی شده است. این صندلی ها به صندلی های پایه ایفلی نیز مشهور هستند.

 

صندلی های چوبی معاصر

طراحان امروز با چوب خمیده طرح های شگفت انگیزی از صندلی را تولید می کنند. فرم هایی از صندلی که از یک تکه چوب ساخته می شوند و بسیار زیبا هستند. انواع چوب های فراوری شده نیز وجود دارد که کاملا خم می شوند و فرم های متنوعی به خود میگیرند اما مقاومتی در برابر آب ندارند.

صندلی غذاخوری سبک تلفیقی Transitional chairs

صندلی ویندزور Windsor

 

 

ایده این صندلی از طراحان اولیه انگلیسی برگرفته شده اتس. ویژگی صندلی وینزور یک پشتی نیم دایره که از یک تخته افقی تشکیل شده است و با میله های عمودی پشتیبانی می شود. پایه های دوکی شکل ( فرم از بالا به سمت پاین باریک می شود) یکی دیگر از ویژگی های مشترک این سبک از صندلی است. وقتی می خواهید یک سبک وینتیج با جذابیت راحت و صمیمی ایجاد کنید ، صندلی های وینزور انتخاب خوبی هستند.

صندلی سبک فرانسوی French Vintage

این صندلی ها بسیار پرزرق و برق و در عین حال راحت هستند. علت محبوبیت این سبک از صندلی بین مردم این است که در عین حال که ظاهری دلفریب دارد ساده هم است. صندلی سبک وینتیج مناسب افرادی است که به سبک کلاسیک علاقه دارند! از این صندلی به خوبی می توانید به عنوان صندلی غذاخوری اتاق غذاخوری استفاده کنید، همچنین به همان اندازه به عنوان یک صندلی گاه به گاهی در گوشه و کنار دکوراسیون فضای شما کار می کند. به دلیل فرم نرم و عالی ای که دارد در اتاق بچه ها و همچنین به عنوان صندلی جلو میز آرایش نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی غذاخوری پارسونز

 

صندلی غذاخوری پارسونز اسم خود را از مدرسه ای به همین نام گرفته است. شکل صندلی پارسون با خطوط تمیز و ساده همراه با نشیمن کاملا روکش شده از پارچه تشکیل شده است. پارچه کتانی ، چرم ، پارچه طرح دار به همراه لمسه کوبی می توانند به بهترین نحو ویژگی های صندلی پارسونز را به نمایش میگذارد که مناسب دکوراسیون هر اتاقی می تواند باشد. صندلی پارسون در واقع صندلی غذاخوری اتاق نشیمن و پذیرایی می باشد و ظاهر موقر و شکیل تا حدی کلاسیک دارد که دارای نشیمن و پشتی نرم است که هنگام نشستن حالت رسمی به فرد می دهد.

صندلی کلاسیک فرانسوی

کافی است به کافه های خیابانی شهر پاریس فکر کنید و بی شک صندلی ای که در ذهنتان پدیدار می شود این سبک کلاسیک صندلی فرانسوی است. این صندلی ها دقیقا همان زمان برای کنارخیابان کافه های پاریس شکوفا شد.ارنست همینگوی ، سیمون دوبوار از جمله افرادی هستند که که ساعت ها از وقت خود را برای نوشیدن ، صحبت کردن ، غذاخوردن بر روی همین صندلی های بیرون کافه ها صرف کردند. به سبکی مشهورند و با یک حرکت جابجا  می شوند و برای آشپزخانه هایی که همیشه در حال غذاخوردن هستند انتخاب بسیار عالی ای هستند. ظاهر آنها اینطور است که آشپزخانه شما را به یک کافه شخصی تبدیل می کنند. این صندلی ها از چوب خیزران بافته شده و دیگر متریال های بادوام ساخته شده و طوری طراحی شده اند که تمام المان های طراحی آن به چشم می خورد.

صندلی لهستانی

مایکل توتن فردی بود که به تولید انبوه از این صندلی ها در وین پرداخت. در ایران این صندلی ها به صندلی لهستانی مشهور است. در زمان کوتاهی این صندلی ها محبوب شدند. چرا که دارای وزن سبک ، فرم زیبا  ، ظرافت و دوام خوب بود و به همن دلیل مردم عاشق آن شدند. این سبک از صندلی که به نوی کلاسیک به شمار می رود اما در حال حاظر در دکوراسیون سبک معاصر و کلاسیک به خوبی جا گرفته است.

 

 

صندلی پشتی صلیبی

به لطف طراحی کلاسیک آن ، ضمانت می کنیم که این صندلی با طراحی پشتی ضرب دری آن برای هیچ زمانی از مد نخواهد افتاد. این صندلی ها به خوبی با هر نوع میز ناهارخوری ست می شوندو معمولا با چوب بلوط و یا چوب راش ساخته میشوند. صندلی های پشتی صلیبی می توانند با ظاهر ساده خود اما استایل و کارکرد عملی را به فضای شما عطا کنند. بادوام، زیبا و موقر هستند.

 

 انواع عکس مدل صندلی جدید در پایین آمده است که به شما در انتخاب و خرید صندلی غذاخوری ممکن است کمک کند:

 

 

 

 

 

 

جدیدترین مدل های صندلی

تحریریه پویانو