جداسازی اتاق خواب توسط دیوار شیشه ای با قاب بندی سیاه رنگ در آپارتمانی در شهر kiev

جداسازی اتاق خواب توسط دیوار شیشه ای با قاب بندی سیاه رنگ در آپارتمانی در شهر kiev

جداسازی اتاق خواب توسط دیوار شیشه ای ؛ معماران شرکت معماری MARTIN به تازگی این آپارتمان ۴۸۴ فوت مربعی (۴۵ متر مربعی) در شهر Kiev اوکراین را برای مشتریان این پروژه طراحی کرده اند؛ کسانی که قصد داشتند از این آپارتمان به عنوان یک آپارتمان اجاره ای استفاده کنند. به معماران این وظیفه داده شده بود که آپارتمانی معاصر و مدرن را خلق کنند که کاربردی باشد، جذابیت بصری داشته باشد، انعطاف پذیر و متنوع باشد، به این منظور که با سلیقه ها و نیازهای متفاوت افراد گوناگون هماهنگ و همسو شود.
وقتی وارد آپارتمان شویم، به صورت متوجه فضای روشن و باز آن خواهیم شد، با توجه به پنجره هایی بزرگ که نور طبیعی را به داخل فضا سرازیر می‌کنند.
یک دیوار آجری سیاه رنگ توجه شما را به سمت سالن نشیمن و آشپزخانه جلب می‌کند. یک طبقه سفید رنگ معلق در این سالن وجود دارد که هم به عنوان یک میز عمل می‌کند و هم ادامه یافته و وارد فضای آشپزخانه می شود، جایی که تبدیل به کابینت هایی سفید رنگ شده که فضاهای ذخیره‌سازی را فراهم کرده اند و همچنین یخچال را در پشت روکش سفید رنگ یکسانی پنهان میکنند. از یک دیوار پشت کابینتی شیشه ای استفاده شده است که هم دیوار آجری را پوشش می دهد و هم ظاهر یکپارچه فضا را حفظ می کند.

در کنار دیوار مقابل آشپزخانه، فضای ناهارخوری طراحی شده است. یکی از دیوارها به رنگ آبی کله غازی تیره می‌باشد که در کنار در ورودی آپارتمان و در انباری که رنگی مشابه دارند، هماهنگی خوشایندی را ایجاد کرده است. از طرف دیگر، وسایل چوبی حسی طبیعی به فضا داده اند و صندلی های سیاه رنگ نیز با دیوار آجری سیاه رنگ هماهنگ شده اند.

در کنار فضای ناهارخوری و در پشت سالن نشیمن، اتاق خواب واقع شده است. دیوارهایی شیشه‌ ای با قاب های سیاه رنگ برای جداسازی اتاق خواب از بقیه فضاهای خانه استفاده شده است.

دیوار آبی رنگ از فضای ناهارخوری ادامه یافته و وارد اتاق خواب شده است، از طرفی دیوارهای شیشه ای امکان حرکت نور ورودی از پنجره ها را در سراسر آپارتمان فراهم کرده اند. در هنگام شب، پرده های موجود حریم خصوصی فضا را حفظ خواهند کرد.

در حمام کاشی های به رنگ سبز روشن که از کف تا سقف دیوار ادامه یافته اند، مقداری رنگ را به فضای کلی که سفید و سیاه و چوبی می باشد، می افزایند. در فضای دوش که با دیواره شیشه ای با فریم سیاه رنگ جدا شده است، یک نور مخفی کار گذاشته شده که فضای حمام روشنایی آرامش بخشی را می افزاید.
جداسازی اتاق خواب توسط دیوار شیشه ای

 

 

جداسازی اتاق خواب توسط دیوار شیشه ای

تحریریه پویانو: جعفری

منبع: contemporist