تم های جذاب اتاق کودک

تم های جذاب اتاق کودک : اتاق کودک را چگونه با یک تم خاص و جذاب طراحی کنیم؟ تم‌های مناسب و جدید کدام‌ها هستند؟ ربات‌ها؟ درختان؟ باب اسفنجی؟ در این مطلب ۷ تم جذاب و مورد علاقه کودکان را معرفی میکنیم و نحوه‌ی دکوراسیون اتاق کودک با در نظر داشتن یک تم خاص را بررسی میکنیم.

کودک ما در اتاقش و ایده‌های طراحی آن رشد میکند. ممکن است به سلیقه آن اهمیتی ندهد یا طراحی خوب را متوجه نشود اما کودک میخواهد محیط اطرافش برجسته ، شاد ، رنگی رنگی و سرگرم کننده باشد. اما چگونه این کار را انجام دهیم و از یک دریای نامطلوب صورتی و دیوارهایی پر از عکس فوتبالی قدیمی اجتناب کنیم؟ جواب آن پیدا کردن یک تم برای طراحی است. در اینجا ایده‌هایی برای تم اتاق کودکان بزرگتر تا خردسال وجود دارد. میتوانید حتی تصاویر را به کودک خود نشان دهید و تم مورد علاقه او را کشف کنید.

فضانوردی

پسر بچه‌ها عاشق خلبانی و فضاپیمایی هستند. یک موشک بزرگ ، سیارات و کره‌های دور چرا نباید دوست داشتنی باشد؟ دیوارها به رنگ آبی سیر درامده اند تا احساس فضای عمیق را القا کنند. حس دلپذیر یک فضانورد کوچک را به کودک شما القا خواهد کرد. ترکیب رنگی به کار رفته قرمز و آبی است و همین رنگ‌های محدود از شلوغ شدن فضا جلوگیری میکند. نقش سیاره‌ها روی دیوار و آن موشک بزرگ تخیل کودک را به پرواز در می‌آورد.

جنگل

تم جنگل برای کودکان خردسال مناسب است. مانند کارتون‌هایی که نگاه میکنند برایشان شاد و دوست داشتنی خواهد بود. در اینجا با استفاده از بالشتک‌های به شکل تنه درختان و قارچ‌های جنگلی ، یک درخت با شاخه‌ی بیرون زده این تم به وجود آمده است. تنه درخت و علف‌های سبز سه بعدی یک پیشنهاد خوب برای تزئین دیوارها است. خوب که دقت کنید عروسک قورباغه و سیب را میبینید که برای تکمیل این حس روی طاقچه قرار داده شده است. یک تاب هم در سمت چپ تصویر میبیند که مثل تاب درختی در اتاق با تم جنگل کودکتان است.

گلدار

گل گلی‌ها همیشه مورد علاقه دختر بچه‌های کوچک هستند. آن‌ها عاشق گل‌ها و رنگ صورتی آن‌ها هستند. اما تصور نکنید که همه جای اتاق را باید پر از شاخه و شکوفه کنید. این کاغذدیواری شاد ، زیبا و برجسته است. یک کاغذدیواری گلدار مثل تصویر برای ساختن این تم کافی است. به رنگ ملحفه دقت کنید که چه صورتی شادابی دارد و به رنگ گل‌ها یعنی تم اتاق نیز هست.

روبات‌ها

این تم برای هم برای پسر بچه‌های کوچک و هم کمی بزرگتر مناسب است و حسی نوستالژیک دارد. بیینید که چطور در تابلوهای نقاشی نصب شده روی دیوار ، روتختی و کوسن روبات‌ها به نمایش درآمده‌اند. در این طراحی روی استفاده از رنگ‌های زیاد و شاد تاکید شده است و به خوبی بدون اینکه اذیت کننده باشد اینکار صورت گرفته است. فراموش نکنید عروسک‌های رباتی را در قفسه‌ها به نمایش بگذارید.

تم های جذاب اتاق کودکدریایی

تم دریایی یک تم جذاب برای پسرها است اما میتواند برای دخترها هم مناسب باشد. این تم با رنگ ملایم و آرام خود برای کودکان بزرگتر مناسبتر است. رنگ‌های استفاده شده در این ترکیب آبی آسمانی کمرنگ ، آبی و قرمز است با کمی راه راه که در کاغذدیواری ، ملحفه و روبالشی و پرده‌ها به کار رفته است. از اکسسوری‌هایی مثل لنگر هم کمک گرفته شده است. در اینجا تخت مثل یک کشتی در این اتاق با تم دریا و ملوان است.

کلبه وینتیج از تم های جذاب اتاق کودک

این یک طراحی شیک برای تمامی زمان‌ها است و برای دخترهای نوجوان زیبا و متناسب است. از الگوهای خال خالی ، گلدار و راه راه که روی دیوار ، روتختی و روبالشی دیده میشود در کنار میز توالت کوچک و صندلی در کنج برای طراحی اتاقی شیک استفاده شده است.

جغرافیا

یک دیوار پوشیده شده از نقشه‌ی جغرافیایی اثری کلاسیک در این طراحی است. زیبا ، جذاب و در عین حال آموزشی که به کودکتان کمک میکند اسامی جدید و کشورها را بشناسد. هم برای خردسالان و هم برای کودکان بزرگتر مناسب است.

 

 

 

تم های جذاب اتاق کودک

تحریریه پویانو|نبیلو

منبع تصاویر: houzz