پــــویانــــــو
دکوراسیون داخلی و معماری

معماری و دکوراسیون داخلی پویانو ، فعال در زمینه فروش محصولات معماری و نیز معرفی متخصصین برتر مشاوره، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با دکوراسیون داخلی و معماری که با آگاهی از اصول طراحی و دکوراسیون توسط کادری مجرب انجام میشود.

هر روز هفته از ساعت 9 الی 21 پاسخگوی شما هستیم.

**استعلام قیمت و خرید و هماهنگی فقط از طریق واتساپ و تلفن با کارشناسان فروش انجام شود**

تلفن: 02144761653-02144727200

واتساپ کارشناسان فروش : ۰۹۳۶۵۱۵۴۸۷۰

مشاوره فروش در تلگرام : https://t.me/pooyano_admin

آدرس : تهران ، همت غرب ، شهرک گلستان منطقه 22 ، بلوار دهکده المپیک ، چهارراه زیبادشت ، نبش مرودشت جنوبی ، پلاک 1 ، ساختمان پویانو

ایمیل : info@pooyano.com

شماره کارت ۱۶ رقمی:

8380-3790-8610-6219 به نام طالبی

6104-3374-3124-4811- به نام شریفی

انتقادات و پیشنهادات مردمی از طریق واتساپ ، تلگرام و پیامک : ۰۹۱۲۱۴۶۰۶۴۷ طالبی

ارتباط تامین کنندگان ، اهالی فن و متخصصین با پویانو : ۰۹۱۲۱۴۶۰۶۴۷ طالبی

تماس جهت سفارشات:
تلفن : ۴۴۷۲۷۲۰۰  – ۰۲۱

موبایل : ۰۹۳۶۵۱۵۴۸۷۰

تلگرام ، واتساپ  : ۰۹۳۶۵۱۵۴۸۷۰


درباره پویانو

پویانو، بستری برای هر چه که به دنیای طراحی داخلی ، بازسازی ، ساختمان و معماری مربوط است می باشد. با ایجاد پلتفرمی که متخصصین صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی را با صاحبخانه ها و کارفرمایان در یک اجتماع منحصر به فرد آنلاین در کنار هم قرار داده است.

پویانو چگونه آغاز شد ؟

وقتی که قصد تغییر دکوراسیون ، طراحی داخلی و یا حتی درخواست طراحی معماری از شرکت های معماری و معماران را داشته باشید، مطمئنا جستجو میان صدها عکس از مطالب مجلات دکوراسیون داخلی و معماری برای ایده گرفتن ، ورق زدن رزومه شرکت های مختلف معماری و ساختمانی از کتابچه های اطلاعات ، و یافتن مبلمان ، اسباب و اثاثیه گوناگون از انواع کاتالوگ هایی که روی هم انبار شده اند کار دشواری است. پویانو جایی است که از صفر تا صد پروژه های معماری و دکوراسیون داخلی با شما همراه است. شما با یک جستجوی ساده در کمترین زمان می توانید هر نوع کالا و مبلمان مربوط به دکوراسیون داخلی و همچنین انوع متریال ها در اجرای ساختمان ها را بیابید و یا آن که کار را به کاردان آن از میان لیست متخصصین و اهالی فن ساختمانی بسپارید.

چگونه پویانو در این راه با شما همراه است؟

  • ژورنال معماری و دکوراسیون داخلی

روزانه انواع مطالب از جدیدترین ایده ها در طراحی دکوراسیون داخلی انتشار می یابد که راهنمای خوبی چه برای شما که قصد دارید اطلاعات خود را قبل از خرید کالاهای دکوراسیون داخلی  کامل کنید و چه اینکه بخواهید مانند یک حرفه ای خودتان طراحی و دکوراسیون فضای مورد نظرتان را انجام دهید می باشد. پویانو از ایده های جدید و خلاقانه دردکوراسیون داخلی شما نیز استقبال می کند و آنها را در بخش مطالب دکوراسیون داخلی منتشر می کند.

بخش مطالب معماری به عنوان یک مرجع کامل برای علاقمندان ، دانشجویان و محققین معماری می تواند باشد. با کامل ترین دسته بندی مطالب معماری راهنمای مفید و آموزنده ای برای اطلاع از تازه ترین خبرهای معماری ، مسابقات معماری ، معماران و شرکت های معماری می باشد.

  • فروشگاه آنلاین معماری و دکوراسیون داخلی

ویترینی دیدنی و بزرگ برای نمایش انواع محصولات دکوراسیون داخلی و محصولات ساختمانی که به شما این امکان را می دهد که مجموعه کاملی از مبلمان ، نورپردازی ، متریال ها وتجهیزات ساختمان را یکجا مشاهده نمایید و خریداری کنید. دیگر وقت آن رسیده است که انواع کاتالوگ های محصولات دکوراسیون داخلی و معماری را که برای روز مبادا کنار گذاشته اید دور بیاندازید ، چرا که لیست کاملی از تامین کنندگان ، برندها ، تولید کنندگان و واردکنندگان محصولات و کالاهای دکوراسیون داخلی و معماری به همراه تصاویر و اطلاعات دقیق محصول در فروشگاه آنلاین پویانو موجود است که به شما امکان مقایسه ، بررسی و خرید آنلاین را اعطا می کند. شما نیز اگر کالایی برای ارائه ، فروش  و تحویل به مشتری در این زمینه دارید می توانید با پویانو همکاری کنید.

  • گالری عکس

دنیایی از عکس های دکوراسیون داخلی و معماری ! برای شما که می خوهید به دکوراسیون خانه تان رنگ و بوی تازه ای ببخشید و یابه عنوان یک دکوراتو و طراح داخلی سفارش طراحی دکوراسیون فضایی جدید را به عهده گرفته اید اینجا از ایده ها و خلاقیت های این راه می توانید بهره ببرید. و برای علاقمندان به معماری،  پویانو با ارائه انواع تصاویر معماری از جدیدترین پروژه های معماری به روز جهان ، آثار معروف مشاهیر معماری جهان ، عکس های برندگان مسابقات معماری و .. درکنار شماست.

  • تبلیغات

پویانو به عنوان مرجع دکوراسیون داخلی و معماری شناخته شده است. شما نیز می توانید برای دیده شدن در کنار ما همراه باشید.

برای تبلیغ و انتشار آگهی معماری و دکوراسیون داخلی روش های مختلفی در پویانو وجود دارد که در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر با پویانو تماس بگیرید.

  • مشاوره دکوراسیون و معماری

گفته بودیم که در این راه همراه شما هستیم. کارشناسان معماری و دکوراسیون داخلی ما آماده پاسخگویی شما در جهت راهنمایی پرسش های شما دراین زمینه خواهند بود.


[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner]

[/vc_column][/vc_row]