تغییر در اتاق خواب : زمان تغییرات فرارسیده است!

تغییر در اتاق خواب : زمان تغییرات فرارسیده است!

تغییر در اتاق خواب : زمانی که می خواهید در اتاق خواب خود تغییر ایجاد کنید، به غیر از مدل لوازم دکوری و سرویس خواب، گاهی به ابعاد، مقاومت و کارآمدی این لوازم نیز توجه کنید. هنگام انتخاب کمد لباس، میز آرایش و سایر لوازم، به راهنمایی های کوچکی که در این مطلب ارائه شده است نگاهی بیندازید. با پویانو همراه باشید:

اندازه و مدل اتاق خواب و تعداد لباس های شما در انتخاب سرویس اتاق خواب تاثیر مستقیم دارد. اگر اندازه اتاق شما کوچک است، انتخاب یک تخت خواب در ابعاد بزرگ در آینده باعث آزار شما خواهد شد. به همین دلیل اولین چیزی که باید به آن توجه کنید اندازه اتاق است و نه مدل تخت خواب. موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید کاربردی بودن لوازم است… بزرگی کمد لباس، آویزهای مخصوص شلوار موجود در کمد، سیستم ریلی درب ها و غیره، علاوه بر راحتی در استفاده، در مرتب ماندن لباس ها و در نظم و ترتیب اتاق نیز تاثیر گذار است.

وجود آینه بر روی درب کمد نیز شاید موضوعی ساده و کوچک به نظر برسد، اما بسیار کارآمد است. همچنین به تعداد کشوهای موجود در تخت خواب و کمد ها نیز باید توجه کنید. هنگام انتخاب سرویس اتاق خواب، مهم ترین موضوعی که باید به آن توجه کنید، کیفیت مواد به کار رفته درساخت لوازم است. هر چه کیفیت مواد به کار رفته بهتر باشد، وسائل نیز عمر مفید تری خواهند داشت

کمد لباس در تغییر در اتاق خواب

  • اگر کمد های سفارشی مدرن را ترجیح بدهید، فضای شما باز تر دیده خواهد شد و می توانید به ظاهری هماهنگ با مکان دست پیدا کنید. همچنین این کمد ها به دلیل اینکه قابلیت باز و بسته شدن دارند، فضای بیشتری به شما می دهند. اندازه این مدل کمد ها را می توانید از کف زمین تا سقف و از دیواری تا دیوار دیگر انتخاب کنید؛ اینگونه به فضای بیشتری برای جا دادن به لوازم خود دست پیدا خواهید کرد. اگر اندازه کمد را بر اساس اندازه اتاق سفارش دهید به فضای مناسبی در اتاق دست پیدا خواهید کرد.
  • در تغییر در اتاق خواب ، بر اساس نیاز خود، لوازم کاربردی انتخاب کنید. برای مثال اگر می خواهید تمام لباس ها، کفش ها، لوازمی که هر روز از آن ها استفاده نمی کنید و لباس های تابستانی و زمستانی خود در یک کمد قرار دهید، می توانید کمدی با 2، 4، و یا 6 درب انتخاب کنید.

  • هنگام خرید کمد به سیستم درب های آن نیز دقت کنید. زیرا بعد از مدتی درب ها دچار مشکل می شوند. کمدی را انتخاب کنید که درب های محکم و مقاومی داشته باشد.
  • وجود آینه بر روی درب کمد می تواند مانند یک آینه قدی عمل کند. همچنین آینه باعث بزرگتر دیده شدن فضا نیز می شود.
  • باید مطمئن شوید که کمد در اتاق شما جا می شود. امروزه معمولا کمد ها در سایز های بزرگ تولید می شوند. اگر مشکل اندازه دارید، می توانید از کمد های کلاسیکی که دارای 2 درب هستند استفاده کنید و با راه های جایگزین مشکل کم بود جا را حل کنید.

پاتختی : نجات دهنده های اتاق خواب

پاتختی های کوچک کنار سرویس خواب را می توان به عنوان ناجی های موجود در اتاق خواب شناخت. لوازم کوچکی که زیاد از آن ها استفاده می کنید به راحتی می توانند داخل این کمد های کوچک قرار بگیرند. بر اساس نیاز خود می توانید کمدی با 2 یا 3 و یا حتی تعداد بیشتری کشو انتخاب کنید و لوازمی مانند عینک، کمربند، ساعت و یا حتی جوراب ها را درداخل این کشو ها قرار بدهید. عمق کشو ها را نیز باید در نظر داشته باشید و بر اساس اندازه اتاق و نیاز خود آن را انتخاب کنید.

تغییر در اتاق خواب با میز آرایش

اگر درخشش را دوست دارید، می توانید میزی سفید رنگ با آینه ای بزرگ انتخاب کنید و با لوازم دکوری و گل های مختلف آن را تزئین کنید. اما اگر مدلی مدرن تر را ترجیح می دهید می توانید رنگی تیره تر با آینه ای پهن تر را انتخاب کنید. اگر مدل کلاسیک تر و رمانتیک تر مورد علاقه شما است، میزی با پایه های بلند با رنگی سفید انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.