تزیین میز جلو مبلی در منزل با چند ایده ی جالب

تزیین میز جلو مبلی در منزل با چند ایده ی جالب

تزیین میز جلو مبلی مسلما همه شما پس از خرید یک میز جلو مبلی جدید می خواهید برای تزیین ان اقدام کنید. چیدمان لوازم دکوری روی میز جلو مبلی یا همان میز قهوه خوری که معمولا در فضای میانی نشیمن و جلوی مبل های راحتی قرار می گیرد، می تواند با ایده های بسیار مختلفی صورت بگیرد. در این رابطه، سبک دکوراسیون فضا و سلیقه ی شخصی شما تعیین کننده خواهند بود. در این مطلب، چند ایده ی جالب برای تزیین میز جلومبلی به شما پیشنهاد خواهیم داد. همراه پویانو باشید.

رومیزی ترمه

اگر می خواهید به فضای نشیمن خود حالتی سنتی و ایرانی بدهید، می توانید از رومیزی ترمه برای زیباتر کردن میز جلومبلی تان استفاده کنید. رومیزی های ترمه رنگ های بسیار متنوع و زیبایی دارند که به خوبی با دکوراسیون خانه های ایرانی و اکثر مبلمان ست می شوند. این رومیزی ها تم گرم و بی نظیری دارند که فضا را بسیار زیبا و دعوت کننده می کند. رومیزی های ترمه را می توانید با یک میز چوبی ساده و مبل هایی با رنگ مشابه یا نزدیک ست کنید. از آن جا که طیف رنگ های این نوع رومیزی تنوع دارد، می توانید رنگ مناسب را برای دکوراسیون نشیمن خود انتخاب کنید

ست جاشمعی در تزیین میز جلو مبلی

یکی دیگر از چیزهایی که می توانید برای تزیین میز جلومبلی خود مورد استفاده قرار دهید، یک ست جاشمعی زیباست. ست های جاشمعی در انواع کلاسیک و مدرن قابل تهیه هستند و در جنس های بسیار متنوعی نیز وجود دارند که باید مدل مناسب را با توجه به سبک چیدمان نشیمن خود یا مدل میز جلو مبلی انتخاب کنید. با استفاده از یک ست زیبا می توانید ظاهری لوکس و زیبا به میز خود بدهید. اگر از لوازم دکوری دیگری روی میز استفاده می کنید، می توانید جاشمعی ها را با آن ها ست کنید.

لوازم برنزی

یکی از لوکس ترین انتخاب ها برای تزیین میز جلومبلی شما که مدام در معرض دید قرار دارد، استفاده از لوازم شیک و زیبای برنزی است. استفاده از لوازم دکوری برنزی را می توان یکی از بهترین انتخاب ها برای زیباتر کردن میز جلومبلی دانست. این ظروف و وسایل با اکثر رنگ ها و بسیاری از سبک های دکوراسیون ست می شوند. اگر می خواهید ظاهر جذاب تری به نشیمن بدهید، در کنار این ظروف از مبلمانی با تم رنگی مشابه یا تابلوهایی با قاب هم رنگ استفاده کنید تا یک دکوراسیون لاکچری داشته باشید.

تزیین میز جلو مبلیگلدان مدرن

برای کسانی که چیدمان را به سبک های امروزی و مدرن ترجیح می دهند، هیچ انتخابی بهتر از قرار دادن یک گلدان شیک و مدرن روی میز جلومبلی نخواهد بود. اگر بهترین گلدان را برای تزیین میز خود انتخاب کنید، می توانید با یک ظاهر شیک و ساده به آن زیبایی ببخشید. گلدان های مدرن، اغلب دارای طراحی ساده و خاصی هستند که با میزهای مدرن و مینیمال ست می شوند و آن ها را زیباتر می کنند. شما می توانید پس از انتخاب گلدان خود، از مجسمه ها یا لوازم دکوری مدرن دیگر که با آن تناسب رنگ دارند نیز بهره بگیرید.

وسایل سرگرمی در 

یکی دیگر از روش های تزیین میز جلو مبلی که طرفدارهایش هم کم نیستند، استفاده از وسایل سرگرمی است. مکعب های روبیک یا بازی فکری برج هیجان از جمله مواردی هستند که محبوبیت زیادی دارند. حال این که این وسایل بازی و سرگرمی را می توانید برای جذابیت بخشیدن به ظاهر میز جلومبلی تان نیز مورد استفاده قرار دهید. با داشتن چنین سرگرمی هایی روی سطح میز، می توانید از اوقات خود در کنار خانواده و دوستان نیز لذت ببرید.

 

 

تحریریه پویانو