تزیین دیوار اتاق کودک با ایده های جذاب و ساده

تزیین دیوار اتاق کودک با ایده های جذاب و ساده

تزیین دیوار اتاق کودک : دیوار اتاق کودکان را نباید ساده رها کرد. تزیینات در زیباسازی اتاق کودک و تقویت ذوق و قریحه او موثر هستند. برای این که به اتاق فرزند خود هویت دهید و فضا را مطابق شخصیت کودکانه او شکل دهید، می توانید از ایده های بسیار ساده و جذاب کمک بگیرید. تزیین اتاق یک کودک کار هیجان انگیزی است که با به کار بردن کمی سلیقه و اجرای ایده های بکر و متفاوت حتما جواب خواهد داد. اما چطور می توان این کار را به راحتی انجام داد؟

ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که چطور دیوارهای اتاق کودک تان را به ساده ترین شکل تزیین کنید و فضا را مطابق میل او شکل دهید. همراه پویانو باشید

استیکر

استیکرها یکی از بهترین گزینه ها برای تزیین دیوار اتاق کودکان هستند. مزیت این گزینه در این است که به راحتی نصب می شود و دقیقا به همان سادگی نیز قابل جدا شدن است. به همین خاطر می توانید به ساده ترین شکل ممکن تزیینات دیوار را تغییر دهید. استیکرها در انواع مختلف با طرح های متنوع و رنگ های جذاب قابل تهیه هستند.

آویز

آویزها از دیگر موارید هستند که می توان برای تزیین دیوارهای اتاق کودک مورد استفاده قرار داد. آویزها را می توانید خریداری کرده یا خودتان درست کنید. درست کردن آویزهای کاغذی یا پارچه ای بسیار ساده است. کافی است تکه های بریده شده را با یک طناب یا نخ ضخیم به یکدیگر وصل کرده و از محل مورد نظر آویزان نمایید.

بالون

یکی دیگر از مواردی که برای تزیین دیوارها خیلی جذاب است و کودکان را نیز به وجد می آورد، بالون است. بالون های رنگی و متعدد می توانند رنگ و روی متفاوتی به دیوار اتاق کودک دهند. می توانید از بالون هایی استفاده کنید که گاز داخل آن ها برای بالا بردن آن ها تا زیر سقف مناسب باشد یا آن ها را به دیوار وصل کنید.

عکس

اگر خاطره ها را دوست دارید و به نمایش گذاشتن آن ها را جذاب می دانید، هیچ چیز بهتر از این نیست که دیوار اتاق کودک تان را با عکس های خود او تزیین کنید. می توانید با ذوق و سلیقه خودتان یک مجموعه کامل و زیبا از عکس های او تهیه کنید و با چاپ آن ها در ابعاد پوستر یا لمینت و نصب کردن شان به دیوارها شکلی خاطره انگیز دهید.

کاردستی

می توان با به کار بردن خلاقیت و کمی ذوق هنری طرح های بسیار جذابی برای تزیین دیوار اتاق کودک در نظر گرفت. اگر دستی در هنر داشته باشید، مطمئنا می توانید تزیینات دیوار اتاق کودک تان را خودتان طراحی کنید. می توانید با مقوا، چوب پنبه، پارچه و دیگر وسایلی که در دسترس دارید، تزیینات زیبا و کودکانه درست کنید.

نوشته

یکی دیگر از کارهای جالبی که برای تزیین اتاق کودکان انجام می شود، نصب اسم آن ها با استفاده از حروف به دیوار است. این کار به اتاق آن ها شکل می دهد و شخصیت آن ها را قوی می کند. شما می توانید با استفاده از حروف آماده این کار را انجام دهید یا خودتان با کمک مقوا ماکت یا دیگر موارد مشابه برای درآوردن اسم آن ها اقدام کنید.

 

 

 

 

 

تزیین دیوار اتاق کودک

تحریریه پویانو