تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی : با این ایده ها به فضا جذابیت بدهید

تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی : با این ایده ها به فضا جذابیت بدهید

تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی : شاید سرویس بهداشتی از جمله آخرین فضاهایی باشد که به دکوراسیون داخلی آن اهمیت می دهید، اما این فضا نیز مانند قسمت های دیگر منزل تان باید محیط زیبایی داشته باشد. در واقع، تزیین فضای حمام و توالت برای اکثر ما کمی ناملموس است و حقیقتا هیچ کس نمی داند فضای یک سرویس بهداشتی را چگونه می توان تزیین کرد. حال این که اصول چیدمان و تزیین این فضا با دیگر بخش های منزل تفاوت خاصی ندارد و اکثر تکنیک های کلی دکوراسیون برای زیباتر کردن این فضا نیز پاسخگو هستند.

نکته ای که باید در تزیین فضای سرویس بهداشتی به آن توجه داشته باشید، این است که هرگز نباید با به کار بردن تزیینات زیاد و بیش از حد محیط آن را شلوغ کرد، چرا که شلوغی باعث کوچک به نظر رسیدن فضای سرویس بهداشتی می شود. عناصر دکوراتیو ساده در تعداد کم برای تزیین چنین فضاهایی مناسب ترند. استفاده از اکسسوری های مخصوص سرویس بهداشتی هم یکی از روش های زیباتر کردن فضای آن است. مهم این است که بدانید چگونه عناصر مختلف را با یکدیگر ست کرده و به کار ببرید. در این مطلب، به پیشنهاد چندین ایده برای تزیین فضای حمام و توالت خواهیم پرداخت. امیدواریم تا پایان این مطلب با پویانو همراه باشید.

از الگوهای جذاب بهره بگیرید

برای این که فضای داخل سرویس بهداشتی تان را تزیین کنید، می توانید با به کارگیری الگوها شروع کنید. کمی طرح و نقش می تواند ظاهر سرویس بهداشتی را عوض کرده و زیبایی دهد. این الگوها را می توانید روی کاشی های کف یا دیوار یا کاغذ دیواری پیاده کنید. همچنین می توانید از استیکر دیواری استفاده کنید. اگر بتوانید هماهنگی خوبی بین طرح ها و االگوهای به کار رفته در قسمت های مختلف ایجاد کنید، زیبایی بیش تری به فضا خواهید بخشید.

از عناصر دکوراتیو استفاده کنید

عناصر و لوازم دکوری فقط به فضای نشیمن و اتاق خواب اختصاص ندارند. شما می توانید از آن ها برای تزیین سرویس بهداشتی و حمام نیز بهره بگیرید. قاب های دیواری، المان ها، دیوارکوب ها و سایر وسایلی که می توانید به دیوار نصب کرده یا در فضا قرار دهید، می توانند در زیباتر کردن فضای سرویس بهداشتی تان موثر باشند. شما می توانید از مجسمه های کوچک نیز برای دکوراسیون این فضا کمک بگیرید. البته باید توجه داشته باشید که شلوغ کردن فضای توالت و حمام کار درستی نیست، پس تنها تعداد کمی وسیله کافی خواهد بود.

از گل های خوش رنگ کمک بگیرید

برای این که کمی شکل و رنگ به فضای داخل حمام و توالت اضافه کنید، یک گلدان با گل های زیبا و خوش رنگ هم قابل استفاده است. گیاهان در دکوراسیون داخلی حکم معجزه گر را دارند. هر یک از گل ها رنگ به خصوصی دارند که حال و هوای خاصی به فضای حمام و توالت شما می دهد. شما می توانید با قرار دادن یک یا چند گلدان از گیاهان محبوب خود، زیبایی را به فضای سرویس بهداشتی آورده و در عین حال، عطر خوشی نیز به فضا دهید.

تم روستیک را پیاده سازی کنید

یکی از تم های محبوب و زیبا برای تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی ، تم روستیک است. دکوراسیون روستیک به دکوراسیونی گفته می شود که با استفاده از وسایل ساده ی روستایی شکل می گیرد. عناصر متداول در این دکوراسیون، کنف، چوب و حصیر هستند که می توانید آن ها را در قسمت های مختلف حمام و توالت خود به کار ببرید. شما می توانید قالیچه ی کنفی خود را با قاب چوبی آینه و سطل و سبدهای حصیری ست کنید و این تم را به زیبایی در فضا اجرا کنید. استفاده از یک لامپ با آویز فلزی هم می تواند مناسب باشد و دکور را تکمیل کند.

آینه و دیوارکوب نصب کنید

اگر سرویس بهداشتی را فضایی متفاوت ببینید، خواهید فهمید که دکوراسیون آن می تواند با لوازم دکوری مورد استفاده در فضاهای دیگر شکل بگیرد. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما از به کار بردن دیوارکوب های زیبا و آینه هایی با فرم های جذاب برای فضای سرویس بهداشتی خود پرهیز کنید. هر وسیله دکوری که ساده و زیبا باشد، برای تزیین سرویس بهداشتی مناسب خواهد بود.

جاشمعی های لوکس به کار ببرید

یکی از لوازم دکوری بسیار محبوبی که در چیدمان و تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و طرفدارای بسیار زیادی دارد، جاشمعی است. جاشمعی های لوکس و امروزی با قرار گرفتن روی لبه ی وان یا سنگ روشویی شما به فضای حمام و توالت منزل تان زیبایی می بخشند. شما می توانید این جاشمعی ها را با شمع های معطر پر کرده و برای ایجاد جو آرامش بخش در فضا مورد استفاده قرار دهید. برخی از جاشمعی ها نور را از خود عبور داده و در نتیجه بعد از روشن کردن شمع، ظاهر زیباتری پیدا می کنند.

در انتخاب پرده ها دقت کنید

در برخی از حمام ها و توالت ها از پرده استفاده می شود. این پرده می تواند جدا کننده ی وان یا کابین دوش از قسمت های دیگر باشد یا به عنوان پوشش پنجره مورد استفاده قرار بگیرد. به هر حال، اگر قرار است یک پرده در فضای سرویس بهداشتی خود داشته باشید، بهتر است آن را با دقت انتخاب کنید. طرح و رنگ پرده را با دیگر قسمت های دکور فضا ست کنید و تناسب بصری به وجود آورید. همین هماهنگی طرح پرده می تواند تا حد زیادی به زیبایی فضای داخل سرویس بهداشتی تان کمک کند.

در تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی طاقچه های دکوری در نظر بگیرید

اکثر سرویس های بهداشتی آن قدر فضا دارند که بتوان چند طاقچه دکوری در فضای آن ها در نظر گفت. اگر با دقت کافی به فضای سرویس بهداشتی خود توجه کنید، شاید فضاهای بلااستفاده ای را پیدا نمایید که به هیچ منظوری کاربرد ندارند و برای نصب شلف یا طاقچه مناسب هستند. شما می توانید با نصب شلف یا طاقچه های دکوری و قرار دادن لوازم دکوری، مثل مجسمه ها، شمع ها، تابلوها و بسیاری از موارد دیگر، زیبایی خاصی به فضای داخل سرویس بهداشتی تات بدهید.

کاغذ دیواری طرح دار نصب کنید

جالب است بدانید که استفاده از کاغذ دیواری در فضای سرویس بهداشتی بسیار معمول است و این روزها محبوبیت خاصی پیدا کرده است. سرویس بهداشتی را نیز می توان مانند سایر فضاهای منزل با کاغذ دیواری زینت داد. کاغذ دیواری با طرح های متنوع و هزاران رنگ برای استفاده در هر فضایی با هر نوع دکوری مناسب می باشد. شما می توانید طرح و رنگ کاغذ دیواری را با دیگر قسمت های دکور سرویس بهداشتی تان هماهنگ در نظر بگیرید و به این شکل، ظاهر فضا را تکمیل کنید.

تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتیلوازم تان را برنزی انتخاب کنید

برنز یکی از آن متریال هایی است که این روزها استفاده از آن در دکوراسیون داخلی حسابی متداول شده است. ظروف و اشیای برنزی دارای جذابیت ظاهری خاصی هستند که در میان بسیاری از افراد محبوبیت دارد. اگر مایل باشید، می توانید تم برنزی را در فضای سرویس بهداشتی تان پیاده کنید و جذابیت آن را در فضا شاهد باشید. شما می توانید دوش، شیر آب و سایر تجهیزات حمام خود را برنزی انتخاب کنید و در تناسب با آن ها از لوازم دکوری برنزی، مصل آینه و مجسمه نیز کمک بگیرید تا تم برنزی حمام تان کامل شود.

 

 

 

 

تزیین دکوراسیون سرویس بهداشتی

تحریریه پویانو