تزئین سقف اتاق کودک با ایده های متنوع: بالای سرتان را نگاه کنید!

تزئین سقف اتاق کودک با ایده های متنوع: بالای سرتان را نگاه کنید!

در آسمان کوچک اتاق فرزند شما چه می گذرد؟ اگر خبری نیست، باید دست به کار شوید! شاید اکثر افراد به تزئین سقف اتاق کودک اهمیت زیادی ندهند، اما خیلی مهم است که کودکان با خیره شدن به سقف اتاق خود منظره جذابی ببینند. اجرای ایده های خلاقانه و جذاب می تواند به شکوفایی استعداد فرزند شما کمک کند و تاثیر قابل توجهی بر قدرت خلاقیت او بگذارد، پس اگر تا امروز برای تزیین سقف اقدام نکرده اید، وقت آن است که این تصمیم جالب را بگیرید.

ایده های متنوعی برای تزیین سقف اتاق کودک وجود دارند که شما می توانید گزینه مورد نظر را از میان آن ها پیدا کنید. در این مطلب، چند نمونه از این ایده ها را با شما در میان خواهیم گذاشت. همراه پویانو باشید.

آسمان شب در تزئین سقف اتاق کودک

طبیعتا یکی از طرح های زیبا و همیشه جذابی که می توان برای تزیین سقف اتاق کودک انتخاب کرد، تصویر آسمان در شب است. خیلی خوب است که کودکان در هنگام شب تصویر آسمان را بالای سر خود داشته باشند. این طرح که به طرح ماه و ستاره نیز معروف است، به این خاطر که در زمان خواب می تواند بسیار آرامش بخش باشد، به عنوان یک ایده جالب برای تزیین سقف شناخته می شود.

آویز رنگی در سقف اتاق کودک

یکی دیگر از ایده هایی که می تواند برای تزیین سقف کاربرد داشته باشد، استفاده از آویزهای رنگی است. آویزهای بسیار متنوعی برای تزیین سقف اتاق وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه فرزندتان گزینه دلخواه را از میان آن ها پیدا کنید. همچنین می توان طرح مورد نظر را با استفاده از مقوا یا دیگر متریال ها به سادگی درست کرد و به عنوان آویز به سقف وصل کرد.

تک رنگ

اگر ساده پسند هستید و می خواهید تزیینات اجرا شده روی سقف اتاق کودک برای مدت بیش تری قابل استفاده باشد، می توانید به جای اجرای یک طرح خاص به دنبال ایجاد یک تم ساده و تک رنگ باشید. با توجه به رنگ غالب در دکوراسیون اتاق می توان یک رنگ خاص را برای تزیین سقف اتاق انتخاب کرد. مزیت به کارگیری چنین تزیینی این است که می تواند تا مدت ها قابل استفاده باشد.

رنگین کمان در تزئین سقف اتاق کودک

روش دیگری که می تواند ظاهر جذاب و خیره کننده ای به سقف اتاق کودک بدهد، اجرای طرح رنگین کمان است. طرح رنگین کمان یک طرح خاص و شاد است که می تواند زیبایی بی نظیری به سقف اتاق فرزندتان ببخشد. این طرح را می توانید با استفاده از رنگ آمیزی، کاغذ دیواری، نصب استیکر یا حتی سقف کاذب ایجاد کنید. همچنین بسته به سلیقه خود می توانید تمام یا بخشی از سقف را این گونه تزیین کنید.

زمین فوتبال

نقش بستن تصویر زمین فوتبال روی سقف اتاق پسر بچه ها می تواند از جذاب ترین ایده های قابل اجرا باشد. اگر کودک شما عاشق فوتبال است، احتمالا هیچ چیز نمی تواند به اندازه داشتن یک اتاق با سقفی به شکل زمین فوتبال برای او جذابیت داشته باشد. این طرح را می توان با استفاده از رنگ آمیزی یا نصب کاغذ دیواری پوستری روی سقف اتاق به اجرا درآورد.

منظومه شمسی در سقف

از دیگر ایده های جذاب و منحصر به فرد که می تواند رنگ متفاوتی به دکوراسیون اتاق کودک بدهد، اجرای تصویر منظومه شمسی روی سقف است. اجرای این ایده باعث می شود فرزندتان با هر بار سر بلند کردن، سیاره ها را ببیند. کافی است پس زمینه را به شکل آسمان درآورید، خورشید را در مرکز بگذارید و دیگر سیاره ها را نیز با نقاشی توپ های سبک ایجاد کرده و بیاویزید.

 

 

 

تحریریه پویانو