۷ راهکار خارق العاده برای تزئین دکوراسیون منزل با رنگ سفید

تزئین دکوراسیون منزل با رنگ سفید

۷ راهکار خارق العاده برای تزئین دکوراسیون منزل با رنگ سفید

تزئین دکوراسیون منزل با رنگ سفید ؛ ویژگی خاص رنگ سفید سادگی آن است و همین هم از نظر خیلی‌ها گزینه‌ی مثبتی است که می‌توان آن را با هر نوع دکوراسیونی تطبیق داد اما عده‌ای هم هنوز سردرگم هستند که چطور باید از رنگ سفید در دکوراسیون خانه‌شان استفاده کنند. ما در پویانو به شما نشان می‌دهیم که در طراحی اتاق‌هایتان با رنگ سفید چه چیزهایی را به آن اضافه کنید و چه چیزهایی را هم حذف کنید.

چگونه دکورمان را با رنگ سفید بسازیم

۱- با فرش

تزئین دکوراسیون منزل با رنگ سفید
تزئین دکوراسیون منزل با رنگ سفید

سفید بهترین طیف از رنگ‌های روشن است. در این اتاق غذا خوری مجموعه‌ی بی نظیری از طیف‌های رنگی متنوع بر روی کفپوش حس پویا و زنده‌ای را به این فضای کوچک بخشیده است. تمام چیزهای دیگر در این فضا از کاسه‌های سفالی گرفته تا پرده‌ها رنگشان را مطابق با یکی از رنگ‌های همین کف پوش گرفته‌اند.

2- طرح‌ها و بافت‌ها را ترکیب کنید

how-to-decorate-with-white-mix-patterns
اگر رنگ سفید را به اندازه‌ای دوست دارید که حتی دلتان نمی‌خواهد آن را با رنگ‌های دیگر قاطی کنید ما راه دیگری را نشانتان می‌دهیم. شما می‌توانید دکور خانه‌تان را به طرز شگفت‌آور و جذابی با ترکیب کردن الگوها و طرح‌های مختلفی از طیف‌های سفید مثل سفید برفی، دندان فیلی و غیره ترکیب کنید و یا اینکه با یک رنگ سفید در الگوهای مختلف بازی کنید. یک تاج تخت ساده‌ی سیاه و سفید یکنواختی و تک رنگی سفیدی دیوارها را در هم می‌شکند.  به عنوان یک روش جایگزین می‌توانید طرح‌های حکاکی شده روی سنگ سفید را هم به دیوارتان نصب کنید و ببینید سفید به تنهایی می‌تواند چه تنوعی داشته باشد.

۳-استایلی از نقش و نگارها
%db%b3

می‌توانید از نقش و نگارهایی که منعکس کننده شخصیت و روحیه شما یا فضای اتاق مورد نظرتان هستند استفاده کنید. درست همانند رنگ سفید، دیوارهای سفید هم محل بسیار مناسبی برای نصب نقش و نگارها و تابلوهای مورد نظر شما هستند. تابلوها و کارهای هنری را مطابق با اندازه اتاق یا دیوار انتخاب کنید تا به کل آن فضا غالب نشود و یا اینکه در گوشه‌ای از دیوار مورد بی‌توجهی واقع نشود.

۴- مبلمان را به درستی انتخاب کنید

تزئین دکوراسیون منزل با رنگ سفید
تزئین دکوراسیون منزل با رنگ سفید

یک رنگ مناسب و چشم نواز برای مبلمان شما می‌تواند چهره‌ی دکور سفید اتاقتان را ارتقا بخشد. مبل‌های آبی آسمانی به زیبایی در میان دریایی از رنگ سفید خود نمایی می‌کنند. شما می‌توانید به جای مبلمان از هر وسیله تزئینی دیگری در چیدمان خانه برای تطابق دادن با رنگ سفید استفاده کنید مانند یک لامپ، پارتیشن اتاق و یا میز قهوه خوری.

۵- اضافه کردن کاشی‌های متناسب

%db%b5

به کابینت آشپزخانه مدرن و سفیدتان استایلی جدید بدهید و از کاشی‌های رنگی متناسب استفاده کنید. مجموعه‌ی عظیمی از گزینه‌ها از جمله براق، طرح دار، پنل‌های شیشه‌ای، کاشی‌های شب رنگ و غیره پیش روی شما قرار دارد. دقت کنید که کاشی‌هایی انتخاب کنید که با جنس و بافت کابینت‌ها و کفپوش سفیدتان هماهنگ باشد.

۶- تزئینات هنری و هندسی

%db%b6

در فضاهای کوچک و باریک در خانه مانند ورودی‌ و راهرو ، شما می‌توانید به سادگی دکور سفیدتان را با گذاشتن یک آینه و یا یک لامپ آویز زیبا تزئین کنید. این کار هم فضا را بزرگتر جلوه می‌دهد و هم با روشنایی که به آن می‌افزاید فضا را خوشایند و مهمان پذیر جلوه می‌دهد. اگر به دنبال اثری درخشنده تر و روشن‌تر هستید می توانید از یک لوستر کوچک هم استفاده کنید.

۷- تلفیق با گیاهان خانگی

%db%b7

با اضافه کردن گیاهان خانگی فضای خانه خود را طبیعی و اورگانیک کنید. مثلا می‌توانید از پیچیک های خزنده بر روی دیوارتان استفاده کنید و یا تعدادی گلدان طبیعی را در آشپزخانه خود آویزان کنید و یا پشت پنچره آشپزخانه بگذارید.