تخت کنار استخر ویلا و منزل : جدیدترین مدل های روز را بشناسید

تخت کنار استخر ویلا و منزل : جدیدترین مدل های روز را بشناسید

تخت کنار استخر : فضای کنار استخر، چه در منازل مسکونی و چه در ویلاهای تفریحی می تواند بهترین فضا برای لذت بردن از هوای آزاد و نور خورشید باشد؛ به شرطی که چیدمان آن را به خوبی انجام داده باشید. اگر به دنبال یک ست تخت راحت و زیبا با امکانات مناسب برای فضای کنار استخر خود هستید، بهتر است پیش از خرید با جدیدترین مدل های روز و ویژگی های هر یک از آن ها آشنا شوید تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

در این مطلب چند نمونه از جدیدترین تخت های کنار استخر را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه پویانو باشید.

تخت تاشو

یکی از جمع و جور ترین تخت هایی که می توانید برای فضای کنار استخر خود داشته باشید، مدل تاشوی آن است. مدل های تاشو به خاطر جمع شدن از امتیاز بسیار ویژه ای نسبت به دیگر مدل ها برخوردارند؛ چرا که شما مجبور نیستید آن ها را همان جا زیر آفتاب رها کنید. این تخت ها را می توانید هر گاه که خواستید به راحتی جمع کرده و به انبار یا فضای دیگری منتقل کنید. برپا شدن تخت نیز مثل جمع کردن آن بسیار راحت و بی دردسر است. فیبرهای این تخت به گونه ای طراحی شده اند که به پوست بدن شما نمی چسبند و در نتیجه با خوابیدن روی آن ها احساس راحتی خواهید داشت. جنس بدنه ی این تخت از آلومینیوم است و فرم آن به گونه ای طراحی شده که بدن روی آن در راحت ترین شکل قرار بگیرد.

تخت تشک دار

اگر راحتی و آسودگی برای شما در اولویت قرار دارد و از دیگر امکانات مهم تر است، باید یک تخت از نوع تشک دار را امتحان کنید. راحتی این تخت ها با نمونه های دیگر قابل مقایسه نیست. تشک های مخصوص و راحتی که برای این تخت ها طراحی شده است، به شما اجازه می دهد با آرامش تمام روی آن ها دراز کشیده و از اوقات خود لذت ببرید. این تخت از دو دسته در دو طرف خود نیز برخوردار است که موجب راحتی بیشتر شما می شود. بدنه این تخت نیز از جنس آلومینیوم می باشد که روکش شده است. این تخت در پنج حالت مختلف قابل استفاده است و اتومن و سایه بان آن از دیگر امکاناتی هستند که می توانید استفاده کنید.

تخت دو تکه

اگر به مدلی احتیاج دارید که بنا به نیاز شما تغییر شکل داده و انعطاف پذیر باشد، انواع دو تکه می توانند انتخاب های خوبی باشند. تخت دو تکه از دو قسمت مجزا تشکیل شده که در کنار هم یک مجموعه ی کامل را تشکیل می دهند. قسمت اصلی تخت که همان نشیمنگاه آن است، فرم یک صندلی ساده را دارد که می توانید به صورت مجزا نیز از آن استفاده کنید. تکه دوم که به نشیمنگاه الحاق می شود، جای گذاشتن پاهای شما در هنگام خوابیدن را فراهم می آورد که خود نیز می تواند به صورت جداگانه مورد استفاده قرار گیرد. بدنه ی این تخت نیز از جنس آلومینیومی و بسیار مستحکم است که مقاومت آن را زیاد می کند.

تخت مدرن

برای کسانی که فرم های مدرن و خصوصا انواع مینمیال را ترجیح می دهند، نمونه های جدیدتری از تخت های کنار استخر طراحی شده که بسیار شیک و منحصر به فرد هستند. این تخت ها که از بدنه ی فوم و پوشش وینیل تشکیل شده اند، راحتی قابل توجهی برای شما فراهم ساخته و از لحاظ فرم نیز بسیار جذاب و متفاوت هستند. با داشتن یک ست از این تخت ها می توانید از میز کوچکی که در کنار آن ها در نظر گرفته شده نیز بهره ببرید. این تخت ها می توانند با ظاهر امروزی و مدرن خود دکور فضای بیرونی منزل شما را بی نظیر سازند. روکش این تخت ها در مقابل آب مقاوم بوده و همچنین با استفاده از اسپری، قابل پاک شدن می باشد.

تخت مدولار

اگر برای چیدمان فضای کنار استخر خود به چیزی بیش تر از یک تخت نیاز دارید، این نمونه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. تخت های مدولار با داشتن قابلیت جدا شدن قطعات و سر هم شدن آن ها به سادگی، امتیاز بزرگی نسبت به دیگر مدل ها دارند. ظاهر این تخت ها نیز از دیگر مدل ها جذاب تر است و مسلما با یک نگاه به آن ها متوجه خواهید شد که راحتی بی نظیری نیز دارند. این تخت ها که در واقع یک ست پیوسته لانژ هستند، یک نشیمن فوق العاده در کنار استخر شما می سازند و دارای یک سایه بان بزرگ نیز هستند که شما را از آفتاب محفوظ نگه می دارد. این تخت از پنج تکه ی مدولار تشکیل شده که می توانید در کنار هم قرار داده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید از کوسن های آن نیز برای راحتی بیش تر بهره ببرید. با داشتن این تخت، یک کاناپه ی راحت در کنار استخر خود خواهید داشت.

 

 

 

 

تحریریه پویانو