تایل های موزائیک در طراحی داخلی

تایل های موزائیک

تایل های موزائیک در طراحی داخلی

بر روی تایل های موزائیک در طراحی داخلی تمرکز کنید

تایل های موزائیک می توانند عنصر بصری خیره کننده ای را به خانه، شما چه در داخل و چه در خارج، اضافه کنند. ما چیزی که اطراف هست و جایی که می شود آنها را پیدا کرد، پیش نمایش می دهیم.

تایل های موزائیک برای قرن ها جلوی چشم بوده اند و برای تزیئن برخی از معتبرترین ساختمان های دنیا و آثار تاریخی مذهبی مورد استفاده قرار گرفته اند. حتی این قرمت طولانی به بیش ار 4000 سال پیش هم می رسد، الگوها و طراحی های موزائیک های امروزه، الهام گرفته از صنعتگران گذشته و روش های سنتی می باشد. گذر کردن از قابلیت ها و فنون گذشته، اجازه داده که جادوی موزائیک امروز با طیف گسترده ای از گزینه های موجود، رشد پیدا کند.

استفاده کردن از تایل های موزائیک در سرویس بهداشتی یا آشپزخانه تان، به شما این فرصت را می دهد که در انتخاب تایل مورد نظر، برای اضافه کردن سبک و تاثیر بصری بی پروا باشید.

موزائیک ها می توانند برای پوشاندن تمام کف، دیوارها و حتی سقف نیز استفاده شوند اگر ظاهر ساده چیزی است که شما به دنبالش هستید، محدوده های خاص قطعه های رنگی را امتحان کنید، مانند فضای دوش، پشت شیر دوش و طاقچه ی آن. این یک تاثیر لطیف و زیبایی را به فضا اضافه خواهد کرد که بدون افراط، کمی جلوه ای رویایی به آن می بخشد.

تایل های موزائیک در طراحی داخلی
تایل های موزائیک در طراحی داخلی

وقتی موقع انتخاب رنگ می رسد، تایل های موزائیک امکانات زیادی را ارائه می کنند. از رنگ ها و طرح های جسورانه گرفته تا ملایم و لطیف و هرچیزی که بین این هاست. درباره ی فضایی که آن را دکور می کنید با دقت فکر کنید و رنگی را انتخاب کنید که در راستای سبکی است که می خواهید به آن برسید، خواه آن جسورانه و دراماتیک باشد، خواه لطیف و طنین انداز.

حالا که شما فضایی که قرار است دکور شود را انتخاب کرده اید و ایده ی خوبی برای رنگ آن که بهترین گزینه است را دارید، وقت آن است که مصالح و بافت موزائیک را انتخاب کنید. بیایید امروز بین بهترین انتخاب های موزائیک، قدمی بزنیم!

موزائیک شیشه ای

موزائیک های شیشه ای با هزاران رنگ خیره کننده و سبک ارزشمند برای ادامه دادن راه هدایت کننده در محیط عمومی انتخاب می شوند. در حال حاضر سبک های موزائیک شیشه ای متعددی وجود دارد، ولی هیچ کدام معتبر تر و فریبنده تر از Bisazza برند پیشگام ایتالیایی نیست. این برند به خوبی در سراسر جهان، برای پیشگامان مدش و داشتن طرح های پیچیده و عمیق که خارج از نرم عادی است، شناخته شده است. طرح های گلدار افسانه ای، انبوهی از رنگ های قوی و هندسه های مبهوت کننده، مجموعه ی محیط داخلی خیره کننده شان را تشکیل می دهد.

موزائیک کف

محدوده ی موزائیک های کف Bisazza –  Opus Romano برای کف محوطه های خارجی مناسب هستند و همچنین برای اضافه کردن کمی ابتکار خلاقانه به فضای شما گزینه عالی به شمار می آیند. ابعاد آنها 13*13 است و دارای سطح ماتی می باشند. محدوده Opus به طور غیر قابل انکاری زیباست و “بله” آنها بادوام، غیر متخلخل، بدون لغزش و بسیار مناسب برای فضای بیرونی هستند.

ترکیبی از سطح مات و بسیاری از خطوط دوغاب، در صورت وجود آب، تایل های نصب شده را مقاوم می کند.

 

تایل های موزائیک در طراحی داخلی
تایل های موزائیک در طراحی داخلی

موزائیک های Bisazza Opus Romano Primule در این حیاط فضای باز استفاده شده است. بقیه ی موزائیک های شیشه ای معروف، در اشکال و اندازه های مختلف موجودند و شامل بافت های مات و کدر ،پروانه ، فانوس و فلزی هستند.

تایل های موزائیک در طراحی داخلی
تایل های موزائیک در طراحی داخلی

تایل های فلزی در پانل پشت سینک این آشپزخانه استفاده است

سرامیک/چینی

پیشرفت در تکنولوژی با اشکال جالب، راه های جدید ایجاد بافت، الگوها و پروفیل های 3D ، طراحی تایل های موزائیک را غنی کرده است. مربع کلاسیک، شش گوشه و دایره ای، ما شاهد یک روند هیجان انگیز به سوی فرمت های خلاقانه تر و الگوهای جالب تر در تایل های موزائیک هستیم.  مکعبهای  3D ، فانوس ها و اشکال الماسی در واقع هر چیزی خارج از قاعده به نظر می رسد وقتی تولید شود، همهمه ی پرصدایی را ایجاد می کند.

تایل های موزائیک در طراحی داخلی
تایل های موزائیک در طراحی داخلی

در سال های اخیر، قابلیت ترانهادن تصاویر دیجیتال به تایل ها، به یک خلاقیت در طراحی تایل ها منجر شده است. این مصالح دوست داشتنی در سرویس شما، برای همه ی ویژگی های جالبش موضوع صحبت خواهد شد.

 

منبع: designlike

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو | بهلور

 

در رابطه با این مطلب بیشتر بخوانید:

کاشی حمام و رنگ و نقش در دکوراسیون آن

کاشی در طراحی کابینت آشپزخانه

چند نمونه طرح کاشی بی نظیر

 

پویانو را در اینستاگرام دنبال کنید

به کانال تلگرام پویا نو بپیوندید