تاج تخت‌های جذابی که شما را فرا می‌خوانند

تاج تخت‌های جذابی که شما را فرا می‌خوانند

ممکن است شما هزینه‌ی زیادی صرف خرید یک تشک عالی و با کیفیت کرده باشید که با نیازهای فیزیکی شما متناسب است، اما ممکن است آن با تاج تخت شما هماهنگ نباشد و خواسته‌های زیبایی شناختی شما را برآورده نسازد. حتی راحت ترین تخت‌خواب های دنیا نمی‌توانند نیاز شما را به طور کامل رفع کنند. تخت خواب خود را با تاج تختی که اجازه می‌دهد هم از زیبایی و هم از راحتی آن لذت ببرید، کامل کنید.

1

رویای نوجوان

هنگامی که راحتی لوکس و مجلل به میان می آید نمی توانید در برابر تاج تخت های نرم لایی گذاشته که با پارچه ی با کیفیت پوشیده شده اند مقاومت کنید. این تاج تخت مخملی با دکمه های براقی که توسط H-Studio تولید شده است آراسته گردیده است.

2

سبک باروک

اگر قصد دارید تاج تخت خود را با پارچه ی مبلی بپوشانید هر چه پارچه ی لوکس تری انتخاب کنید بهتر است. این اتاق خواب شیک با یک تاج تخت قرمز مخملی که با چوب سفید رنگ قاب گرفته شده است مزین گردیده است.

3

طیف های خاکستری

ملزومات این تاج تخت رویکرد صاف تر و خطوط مشخص تری دارد. تاج تخت از بالا تا پایین آن ترکیبی از رنگ آرامش بخش خاکستری و قاب چوبی است. آینه های کناری آن نور لامپ و آتش را برای افزایش جلوه ی رمانتیک اتاق منعکس می کنند.

4

تاج تخت نمدی

تاج تخت های نمدی دست دوز با چیزی که به طور متعارف تاج تخت ها از آن ساخته می شوند مغایرت دارد. پس با این گونه تاج تخت ها می توانید نمایی منحصر به فرد در اتاق خواب خود ایجاد کنید. رنگ خنثی و گرم این قطعه، بافت های خاکی دیگری را که طراح این خانه جسیکا هلگرسون(Jessica Helgerson) در بقیه ی خانه استفاده کرده  منعکس می کند.

5

جلوه ای از نرماندی(شهری در فرانسه)

نیازی نیست تاج تخت های چوبی خود را دور بیندازید تا یک نمای پارچه ای برای آن ایجاد کنید. مانند این تیم طراحی عمل کنید که یک تخت خواب با جلوه ی فرانسوی ایجاد کرده اند. یک والان سفارشی این امکان را فراهم می آورند تا پارچه های لوکسی را به زیبایی در زیر آن از بالا تا پایین و در پشت یک تاج تخت آویزان کنید تا نمای کاملا جدید و چشم نوازی پدید آید.

6

تاج تخت مراکشی

بعد از یک روز طولانی با تاج تختی که  یادآور مکانی که به آن مسافرت کرده اید یا قصد دارید روزی به آن جا بروید خود را به دنیای دیگری ببرید. این تخت خواب با صفحه ی تزئینی مراکشی آراسته شده است که طراح آن را به دیوار چسبانده است. لامپ های آبی مراکشی و پاتختی ها در هر دو طرف تخت تن رمانتیکی ایجاد می کنند که باعث می شود هنگام برخواستن از خواب فکر کنید در یک کشور خارجی هستید.

7

چوب های توس زیبا

تیم طراحی در پشت دیزاین این اتاق خواب تاج تختی چوبی اضافه کرده است که با قطعات سفارشی نمایانگر جلوه ی با ظرافتی از چوب درختان توس هستند. خصوصیات طبیعی تاج تخت با بقیه ی عناصر زیبایی شناختی اتاق دنبال می شود.

8

ترکیب تاج تخت با جای شومینه

تیم طراحی با طرح خود در این کلبه که سبک قدیمی رنگ آمیزی شده است باعث اعتلای نام شرکت شان می شوند. به این تاج تخت نگاه کنید که با جای شومینه ای که عرض آن شش فوت است ترکیب شده است. پوشش روی شومینه باعث می شود که بالشت ها به داخل حفره ی خالی نیفتند و نیز نمای تخت را کامل می کند.

 

منبع: houzz

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو| سجادی