درب کلاسیک

بهترین درب ورودی

بهترین درب ورودی

درب ها به عنوان دریچه ورود و خروج به هر فضایی، عنصری مهم و اساسی در طراحی دکوراسیون خانه هستند. طرح ، رنگ و جنس درب ها نکات بسیار مهمی هستند که نباید از توجه به آنها غافل شد.

به عنوان اولین عنصر از دکوراسیون منزل که فرد با آن مواجه میشود ، درب های ورودی تاثیر ویژه ای دارند. همانطور که همه میدانند برداشت اول ارزش زیادی دارد.چه نکاتی راجع به درب های ورودی وجود دارد؟ جزئیات آن مانند رنگ ، بافت ، دستگیره ها و حلقه ی در بسیار تاثیر گذار است.در این مطلب نمونه هایی از درب و فضای ورودی را میتوانید پیدا کنید که ممکن است بعضی از آن ها مورد علاقه ی شما باشد. به ساختار و جزئیات آن ها توجه کنید و از آنها ایده بگیرید:

 

در ورودی این خانه قاب منحنی وار دور درب مستطیلی شکل ، در فرم پله ها نیز تکرار شده است. ورودی حالت نمایشی دارد که بیشتر به خاطر وجود طاقچه و گیاهان کناری است. رنگ قهوه ای و کرمی هم حس و حال و چشم انداز طبیعی به آن میدهد.

 

در ورودی
در ورودی

اولین چیزی که در این درب توجه را به سمت خود جلب میکند شیشه های طرح دار زیبا هستند.

رنگ قرمز که در شیشه به کار رفته است ترکیب بسیار خوبی را با رنگ آبی که برای درب ورودی انتخاب شده است ، به وجود می آورد.

شیشه های طرح دار به کار رفته در سه قاب – دو درب کوچک کناری و درب وسط – طرح هندسی زیبایی را به نمایش میگذارد. و دستگیره در مرکز درب ظاهر آن را کامل میکند.

درب خانه
درب ورودی

این درب ورودی برای دعوت مهمانان به داخل میتواند بسیار جذاب باشد. این درب چوبی گرد و کم ارتفاع بسیار جالب است و با وجود پنجره های کج واقعا کمی مرموز است! پنجره ی کوچکی که روی خود درب است شبیه به پنجره ی سمت چپ است. حالت سنگی که دور درب چوبی به زیبایی کار شده است و گلهای شمعدانی که روی طاقچه ی پنجره قرار گرفته اند جذابیت این ورودی را کامل میکند. همه ی اینها شما را ترغیب میکند بدانید پشت این درب چه خبر است.

درب خانه -پویانو
درب خانه

 


انتخاب درب قرمز رنگ خوش سلیقگی است. در اینجا درب زیبای قرمز رنگ با دستگیره ی کوچکی که بخوبی با قسمت شیشه ای سازگار است و با کمترین تزئینات قرار گرفته است. گیاهان با رنگ آبی در کنار درب تضاد خوبی را به وجود می آورد. چراغ و زنگ سمت راست درب هم بسیار جذاب و زیبا هستند.

درب قرمز
درب  ورودی قرمز

برای یک ساختمان چوبی قدیمی هم میتوان ورودی زیبا و جذاب ساخت. رنگ آبی درب بر خلاف رنگ زرد پس زمینه کلاسیک و دعوت کننده است. رنگ سفید قاب دور درب روی رنگ آبی آن تاکید میکند.

Picture5


این درب شیشه ای با قابهای افقی ، به زیبایی در کنار تیرهای افقی بالای آن ترکیب شده است. به علاوه با سایه هایی که نور خورشید ایجاد میکند این الگوی افقی تکرار میشود و یک وحدت دید بصری را برای بیننده ایجاد میکند.

درب شیشه ای
درب شیشه ای

الگوی هندسی این درب چوبی ، دایره هایی که در مربع قرار گرفته اند با دایره های کوچتر در تقاطع مربع ها بیننده را هیجان زده میکند. کلون از جنس برنج نیز این منظره را کامل میکند.

درب با الگو های هندسی
درب با الگو های هندسی

درب های قدیمی فلزی که در بسیاری موارد کاربرد دارند. این درب فلزی نگاهی مرموز و جالب از فضای داخل را تداعی میکند.

Picture8


درب چوبی
درب چوبی

این درب چوبی زیبا جذابیت طبیعی این خانه ی خشتی را افزایش میدهد. ظاهری مرتب و منظم اما دعوت کننده دارد. گلدان های آویز نارنجی رنگ بر زیبایی آن میفزایند.


درب ورودی آلمینیومی که ظاهری براق و مدرن دارد.

درب ورودی آلمینیومی
درب ورودی آلمینیومی

این نمونه درب دو لنگه ی شیشه ای بزرگ اما جدید و مدرن است. شیشه ی مات با بدنه ی فلزی ظاهر تر و تمیز و براق آن را کامل میکند.

درب دو لنگه ی شیشه ای
درب دو لنگه ی شیشه ای

بسیاری از مردم پیچک های زیبایی که اطراف یک درب چوبی را احاطه کرده اند علاقه مندند. اما این ظاهر برای اینکه حس دعوت کنندگی خود را حفظ کند به برخی مرابقت ها نیاز دارد. ماهیت در حال تغییر پیچک ها حس بی نظمی کنترل شده را القا میکند.

درب چوبی در میان پیچک ها
درب چوبی در میان پیچک ها

این درب ورودی شیشه ای و مسیر ورودی آن توسط پیچک ها بی هیچ آرایش یا نظم خاصی احاطه شده است که ممکن است برای بعضی ها طاقت فرسا باشد. این فضا برای کسانی جذابیت دارد که تضاد قوی بین طبیعت و ساختمان را میپسندند.

درب شیشه ای باپیچک ها
درب شیشه ای باپیچک ها

درب ورودی دیگری که ویژگی کلاسیک اما قدرتمند رنگ قرمز را در این ایوان زیبا به نمایش میگذارد.

درب کلاسیک
درب کلاسیک

اگرچه سنتی است اما به دلیل تغییرات جدیدی که روی آن اعمال شده است این درب ورودی فوق العاده به نظر میرسد. جزئیات هنرمندانه روی درب چوبی به آن ظاهری وزین و سنگین میدهد. در مقابل ، پنجره های دور قاب در و داخل آن روشنی و ظرافت را به آن می افزاید.

Picture15


قرمز ، براق و بزرگ! این درواقع درب ورودی هتلی در ایتالیا است. این ورودی قوی بسیار پر زرق و برق و مجلل است.

درگاه هتلی در ایتالیا
درگاه هتلی در ایتالیا

 

 


منبع:homestratosphere

گرداوری:نبی لو


[share title=”اشتراک گذاری” socials=”facebook, twitter, google, pinterest, linkedin” class=”” icon_type=”fade” ]