برچسب مات کننده شیشه پنجره منزل برای حریم خصوصی و تعادل نور در دکوراسیون

برچسب مات کننده شیشه پنجره منزل برای حریم خصوصی و تعادل نور در دکوراسیون

برچسب مات کننده شیشه پنجره ؛ استفاده از برچسب‎‌های مات کننده شیشه یک راه ساده و زیبا برای حفظ حریم خصوصی و در عین حال استفاده از نور طبیعی مناسب برای دکوراسیون منزل است. اگر در منزل خود پنجره‌ای دارید که تصمیم گرفته‌اید آن را با برچسب‌های مات کننده شیشه بپوشانید، و به دنبال طرح و مدل مورد نظر خود هستید، می‌توانید با صرف کمی وقت، طرح مورد نظرتان را خودتان بسازید. این کار نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه در پایان طرحی را روی پنجره خانه‌تان خواهید داشت که مختص خودتان است.

برای این کار به برچسب‌های ساده مات کننده شیشه که به صورت رول در بازار عرضه می‌شوند احتیاج دارید. در ابتدا یک طرح قابل تکرار برای پنجره خود انتخاب کنید. می‌توانید از طرح‌های ساده هندسی استفاده کنید یا یک طرح پیچیده‌تر را انتخاب کنید. طرح مورد نظر خود را روی یک مقوا بکشید و برش دهید تا بتوانید از آن به عنوان الگو استفاده کنید.

با توجه به ابعاد شیشه مورد نظر خود، به طور تقریبی تعداد برچسب‌های مورد نیاز خود را حساب کنید. برای اطمینان کمی بیشتر از تعداد مورد نظر خود داشته باشید. الگو را در قسمت کاغذی برچسب قرار دهید، دور آن را با یک خودکار بکشید و آن را برش دهید.

برچسب مات کننده شیشه
برچسب مات کننده شیشه

حالا نوبت به نصب برچسب‌ها می‌رسد. ابتدا شیشه مورد نظر را کاملا تمیز کید و مطمئن شوید هیچ گونه آلودگی و گرد وخاکی روی آن وجود ندارد. از یک گوشه شروع کنید و با اندازه‌های مساوی برچسب‌ها را در کنار یکدیگر بچسبانید. برای دقت بیشتر می‌توانید از یک خط کش یا شابلون استفاده کنید.

اگر حباب‌های کوچکی زیر برچسب‌ها ایجاد شد، برچسب را از شیشه جدا نکنید. با استفاده از یک کاردک پلاستیکی سعی کنید حباب‌ها را از زیر برچسب به سمت اطراف ببرید و آنها را خارج کنید. اگر موفق نشدید با یک کاتر تیز برش بسیار کوچکی روی حباب‌ها ایجاد کنید و سپس با کاردک آن را کاملا صاف کنید.