10 تا از برترین آشپزخانه های جدید و کابینت مطابق با گرایش روز

10 تا از برترین آشپزخانه های جدید و کابینت مطابق با گرایش روز

برترین آشپزخانه های جدید ؛ از محبوب ترین عکس های دکوراسیون آشپزخانه برای بازسازی آشپزخانه خود ایده بگیرید. چه شما به دنبال اضافه کردن برخی خصوصیات یا زیرپا گذاشتن قانون های مثلث کار سنتی در آشپزخانه خود باشید یا این که بخواهید از شلف ها برای به نمایش گذاشتن ظروف و بلوریجات خود استفاده کنید در این آشپزخانه های پرطرفدار جدید ایده‌های زیادی ارائه شده است.

در این جا لیستی آورده شده که شامل 10 تا از محبوب ترین عکس های آشپزخانه‌ می‌باشد. محبوبیت این ها توسط تعداد افرادی که عکس ها را به لیست ideabook خود در طول این دوره اضافه کرده اند ارزیابی گردیده است.

در ادامه با پویانو همراه باشید.

1- سبک روستیک شیک

در این آشپزخانه که واقع در Minnesota می‌باشد جزیره آشپزخانه بلوطی که از الوارهای با برش 1 چهارمی ساخته شده است به کانون توجه این فضا تبدیل گردیده و درون آن مایکروفر و دراورهای بزرگ تعبیه شده است. طراح این آشپزخانه Shelly Lindstrom می‌گوید:«هدف اصلی این بود که یک جلوه هنری کار دست در این مکان فراهم شود تا این خانه را بیشتر به خانه های اصیل قدیمی نزدیک کند».

2- کفپوش تابشی

طراح Amy Storm می‌گوید که صاحب این خانه که در شیکاگو واقع است به دنبال کفپوشی با تابش گرمایی از کف بود، بنابراین کفپوش های موجود را کنده و این تایل های نقش و نگاردار را به جای آن نصب کرد. این کاشی ها در ابتدا به نظر می‌رسد که از جنس سیمان هستند اما در واقع جنس آن ها از پروسلین می‌باشد و فوق العاده با دوام هستند.

3- گوشه کاربردی

صاحب این آشپزخانه که واقع در Oregon می‌باشد قبلا عکسی مشاهده کرده بود که در آن یخچال در یک گوشه نصب شده بود و همین شد که این عکس او را به سمت این طراحی جدید برای فضایش سوق داد. طراح این آشپزخانه rittanie Dodge می‌گوید:«این نمونه خوبی است که نشان می‌دهد مثلث کار سنتی در آشپزخانه برای همه اشخاص کاربردی نیست».

4- شیک و مبتکرانه

طراح Gabriela Gargano در ایجاد آشپزخانه ای که فضای آن بزرگتر از مقدار واقعی به نظر برسد به کار گمارده شد. اضافه کردن کابینت های سفارشی با فضاهای ذخیره سازی مبتکرانه و کارآمد برای صاحبخانه این امکان را فراهم کرد تا نیاز به کابینت های بالایی نداشته و از شلف ها برای داشتن جلوه ای دل بازتر استفاده کند. به علاوه جابه جا کردن یخچال به یک سمت اتاق باعث شده تا فضای کار آشپزخانه بزرگتر شود.

برترین آشپزخانه های جدید و کابینت

5- رنگ سبز زیبا

این آشپزخانه شیک واقع در سانفرانسیسکو توسط معماران Martinkovic Milford طراحی شده که با کابینت های سبز ساجی، دیوار بین کابینتی کلاسیک، رنگ تخته سیاه و دیواری از درب‌های شیشه ای مشرف به حیاط توانسته اند طراحی موثر و قابل توجهی ارائه کنند.

برترین آشپزخانه های جدید

6- گرم کردن رنگ فضا با چوب

این آشپزخانه که واقع در آتلانتا می‌باشد توسط Kellie Boyce طراحی شده است و دارای ظاهری کلاسیک، خطوط صاف و لوازم مدرن می باشد در عین حال یک هود چوبی سفارشی جلوه آن را گرم و صمیمی کرده است.

7- دیوار زیبا و خیره کننده

این آشپزخانه که واقع در Austin تگزاس می‌باشد دارای دیواری با کاشی های نقاشی شده با دست اثر Walker Zanger می باشد. طراح Page Gandy می‌گوید:«از آن جایی که این آشپزخانه فاقد کابینت های بالایی بود متوجه شدیم که وجود یک دیوار زیبا واقعا می‌تواند به جلوه برجسته اتاق تبدیل شود بدون این که فضای آن را شلوغ نشان دهد».

برترین آشپزخانه های جدید

8- سبک و سلیقه خود را به نمایش بگذارید

این آشپزخانه سفید سبک مزرعه که در سنت لوئیس واقع است به خاطر خالی گذاشتن بخشی از کابینت برای به نمایش گذاشتن ظرف ها و بلوریجات از امتیاز بیشتری برخوردار شده است. در این قسمت می‌توانید با توجه به تغییر فصل یا بازه‌های زمانی دوره ای ظروف کلکسیونی متفاوت خود را به نمایش بگذارید.

9- زیبا و کاربردی

این آشپزخانه متعلق به خود طراح یعنی Sarah St. Amand می‌باشد. او یک ورقه کوارتزی خیره کننده برای کانترتاپ و دیوار بین کابینتی خود انتخاب کرده است و می گوید من می‌خواستم با این انتخاب ظاهر سنگ مرمر را وارد طرح آشپزخانه ام کنم چرا که سنگ مرمر واقعی انتخاب مناسبی برای خانواده های پرمشغله نیست چرا که دارای منفذ بوده و به سادگی لکه می‌شوند. برای همین من این سنگ کوارتزی را انتخاب کردم که ظاهر زیبای سنگ مرمر را دارد اما متخلخل نیست و لکه نمی‌گیرد.

برترین آشپزخانه های جدید
برترین آشپزخانه های جدید

10- اضافه کردن اندکی رنگ آبی

طراحان Orsi Panos از شرکت Orsi Panos Interiors و Louie Katsis از شرکت Olympic Kitchens در ساخت این آشپزخانه واقع در تورنتو با یکدیگر مشارکت کردند. اندکی رنگ آبی-خاکستری روی جزیره آشپزخانه ترفند این طراحی بوده است. Panos می گوید:«این مقدار رنگ کافی است تا آشپزخانه جلوه تماما سفید نداشته باشد». لوازم دکوری نظیر تخته خرد کنی چوبی بزرگ، گیاهان و ظروف آبی سفید نیز طرح این آشپزخانه را بیشتر به تعادل رسانده اند.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

برگرفته از: houzz