بازسازی و طراحی داخلی متل متعلق به نیمه قرن بیستم در شهر آستین، تگزاس

بازسازی و طراحی داخلی متل متعلق به نیمه قرن بیستم در شهر آستین، تگزاس

بازسازی و طراحی داخلی متل : طراح و هتلدار، لیز لمبرت، این هتل در شهر آستین را از طریق نوسازی و استفاده از رنگ‌های روشن، کاغذ دیواری های چشمگیر و لوازم فرعی وینتج به اصل و ریشه آن نزدیک نموده‌است. این متل در شهر آستین از سال 1938 دایر بوده و در ساختمانی متعلق به اواسط قرن بیستم در باریکه ساوث‌کانگرس –که شلوغ و پر از کافه‌، رستوران و فروشگاه است- واقع شده‌است.

این هتل اخیرا به لیز لمبرت طراح واگذار شده‌است، و لمبرت آن را به نمونه کارهایش در شرکت مهمانداری «بانک‌هاوس» افزوده‌است.

بازسازی و طراحی داخلی متل متعلقبازسازی این ملک که از سوی لمبرت صورت گرفت شامل تاکید بر برخی اجزای اولیه مانند معماری اولیه و استخر لوبیایی شکل آن در عین طراحی فضای داخلی برای مطابقت با این اجزا بوده‌است.

شرکت طراح، این هتل را اینگونه توصیف می‌نماید: «طراحی جدید این ملک، روح منحصربفرد تگزاسی خود را رو می‌کند و این در استخوان‌بندی اولیه آن، چراغ‌های نئون بکاررفته و طراحی متمایز آن قابل مشاهده است.».

این نوسازی مستلزم همکاری با شرکت‌های محلی متعددی بود. طراحی منظر توسط آتلیه «مارک ورد دیزاین»، طراحی استراحتگاه کنار استخر توسط شرکت «دیزاین بیلد ادونچر» و طراحی لوازم چوبی اختصاصی توسط شرکت «اینیبلر» صورت گرفته‌است.

تمام 41 اتاق هتل با مبلمانی نوسازی شدند که برای تطبیق با معماری نیمه قرن بیستمی این ساختمان تهیه شده‌بودند.

قرمز روشن، نارنجی و زرد رنگ‌هایی هستند که برای پارچه مبلمان، کاغذ دیواری و لوازم فرعی فضا انتخاب شدند تا با لامپ‌های منحصربفرد نئون که در بیرون فضا نصب شده‌اند منطبق باشند. رنگ قرمز و سفید برای سایه‌بان و صندلی‌های کنار استخر نیز بکار رفته‌است.

قلاب‌های جالباسی «وال ویلی» به طراحی «اریک ترین»، طراح کالیفرنیایی، تلفن‌های دکمه‌ای و پوستر های موسیقی وینتج، از دیگر لوازم فرعی سرگرم کننده‌ای بودند که به فضا افزوده‌شدند.

لابی به گونه‌ای طراحی شده که تداعی‌کننده فروشگاه‌های شبانه‌روزی باشد و در آن یک غرفه فروش با طراحی‌ای مینیمال لوازم سفر، سوغاتی و لوازم استخر را به فروش گذاشته‌است.

شرکت «بانک‌هاوس» هتل‌های متعددی را در سرتاسر ایالات متحده آمریکا اداره می‌کند و اخیرا اولین هتلش در مکزیک را نیز افتتاح نموده‌ که یک هتل ساحلی در شبه جزیره «باجا» بوده و توسط لمبرت و گروه معماری «لِیک فلتو» طراحی شده‌است.

 

 

 

بازسازی و طراحی داخلی متل متعلق

گردآوری و ترجمه تحریریه پویانو/فاطمه زنگی

منبع: dezeen