۵ راهکار برای بازسازی دیوار بین‌کابینت آشپزخانه

دیوار بین‌کابینت آشپزخانه

۵ راهکار برای بازسازی دیوار بین‌کابینت آشپزخانه

۵ راهکار برای بازسازی دیوار بین‌کابینت آشپزخانه ؛ دیوار مابین کابینت‌ آشپزخانه یکی از بهترین فرصت‌های ممکن برای بروز خلاقیت در طراحی است. این فرصتی است برای بازی با رنگ‌ های مختلف، بافت‌ها و الگوهایی که ممکن است در صورت ترکیب‌شدن با سایر عوامل موجود در فضا، طاقت‌فرسا به نظر برسد. با این حال هنگامی که موقعیت بازسازی مجدد فرا می‌رسد، دوباره ساختن این سطح از سفارشی‌سازی میتواند خسته‌کننده باشد.

دیوار بین‌کابینت آشپزخانه
دیوار بین‌کابینت آشپزخانه
دیوار بین‌کابینت آشپزخانه
دیوار بین‌کابینت آشپزخانه

اگر قرار است بازسازی انجام دهید، ۵ راه برای دوباره ساختن دیوار مابین کابینت شما وجود دارد (بدون تخریب آن). این راهکارهای ساده دید کاملا جدیدی را در یک نگاه در فضای شما بوجود خواهند آورد، و تلاشی خواهد بود برای یک جایگزینی صحیح.

یک لایه رنگ اضافه کنید
گاهی اوقات، ساده‌ترین راهکار بهترین است و زمانی که می خواهید دیوار مابین کابینت خود را دوباره تصور کنید، این درست ترین کار خواهد بود. اگر از مصالحی که در گذشته استفاده کرده‌اید راضی هستید، و تنها از سایه ها و زیبایی آن رضایت ندارید، استفاده از سطلی از رنگ راهی آسان و کم هزینه است تا دید کاملا جدیدی را در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

نکته جالب توجه در مورد استفاده از راه حل رنگ این است که روی طیف وسیعی از مصالح قابل استفاده است؛ مانند چوب، شیشه و کاشی. استایل جدید می‌تواند به سادگی تنها شامل افزودن سایه و یا اضافه کردن یک ویژگی خاص و جذاب با استفاده از برچسب باشد، تا طرحی با رنگی تاکیدی بوجود آید.

راهکار برای بازسازی دیوار بین کابینت آشپزخانه

دیوار بین‌کابینت آشپزخانه
دیوار بین‌کابینت آشپزخانه
دیوار بین‌کابینت آشپزخانه
دیوار بین‌کابینت آشپزخانه

۲٫ استفاده از سبک روستایی با بکارگیری چوب

برای افرادی که دوستدار استفاده از ایده آشپزخانه روستایی هستند، ایده‌ای بهتر از استفاده از دیوار چوبی بین کابینتی وجود ندارد. تمام چیزی که شما برای این بازسازی نیاز دارید، چوبی است که خودتان انتخاب کرده‌اید و تعدادی میخ مخصوص برای کمک کردن به اتصال تخته‌های جدید روی مصالح موجود در فضای بین کابینت.

کسانی که می‌خواهند پروژه نهایی احساس ساده‌گی بیشتری را بوجود بیاورد، باید قطعات کام و زبانه‌ای را که در فروشگاه‌های بازسازی منزل به فروش می‌رسند انتخاب کنند. اما افرادی که به دنبال دیدی کاملا ویژه هستند می‌توانند خلق طراحی منحصر بفردی را بوسیله قطعات چوب اصلاح شده، امتحان کنند. در هر دو مورد، باید رنگ‌آمیزی چوب برای حفاظت از آن در برابر رطوبت و حرارت پخت و پز در نظر گرفته شود.

دیوار بین‌کابینت آشپزخانه
دیوار بین‌کابینت آشپزخانه
دیوار بین‌کابینت آشپزخانه
دیوار بین‌کابینت آشپزخانه

براق کردن فضای مابین کابینت با استفاده از قلع

در گذشته، قلع جزء مصالح فوق‌العاده گران قیمت بود و به عنوان نشانه‌ای از ثروت افرادی بود که از آن در طراحی کابینت خود استفاده می‌کردند. در این دوران، ورق‌های قلع مصنوعی به راحتی قابل تهیه کردن هستند و همان دید گذشته را با قیمتی پایین‌تر ایجاد می‌کنند. این یک انتخاب فوق‌العاده برای جایگزینی کاشی‌ها خواهد بود زیرا بافت نهایی قلع می‌تواند هرگونه خط مربوط به ملات زیرین را بپوشاند.

با این حال، استفاده متعادل از قلع ، کلید موفقیت در کاربرد آن است. از آنجایی که طرح‌های حک شده روی پوشش نهایی بسیار دقیق هستند، استفاده بیش از حد از آن می‌تواند برای چشم خسته کننده باشد. برای بدست آوردن بهترین نتیجه، از پوشش قلع به عنوان یک نقطه کانونی استفاده کنید. از قلع در مکان‌هایی که می‌خواهید توجه بیشتری به آن معطوف کنید استفاده کنید؛ مانند دیوار بالای اجاق گاز و یا بالای سیک ظرفشویی.

دیوار بین‌کابینت آشپزخانه
دیوار بین‌کابینت آشپزخانه

۴٫ گرم کردن فضا با استفاده از تخته‌های موازی

کمتر احساسی وجود دارد که به اندازه ورود به یک اشپزخانه به سبک روستایی، دعوت کننده باشد. یکی از ساده‌ترین راهکارهای زیباسازی خانه‌ای دلگیر، افزودن تخته‌های موازی چوب به دیوار مابین کابینت است. تمامیزی که مورد نیاز است، استفاده از همان میخ‌های مخصوص در اطراف قطعات چوب و تعدادی میخ روی پوش نهایی است که تا فضایی گرم و دلنشین بوجود آید.

از آنجا که تخته‌های چوب معمولا در نوارهای طولانی به فروش می‌رسند، به احتمال زیاد نیاز خواهید داشت تا قطعات را به اندازه مناسب برش دهید. بنابراین مطمئن شوید که از قبل محاسبات را انجام داده‌اید و طرح مورد نظر را قبل از چسب زدن چیده‌اید تا از رضایتتان از طرح نهایی اطمینان حاصل کنید. زمانی که نصب قطعات به پایان رسید، از رنگ کردن آن‌ها دریغ نکنید تا ظاهری فوق‌العاده را خلق کنید.

دیوار بین‌کابینت آشپزخانه
دیوار بین‌کابینت آشپزخانه

ظاهری مدرن را منعکس کنید

هنگامی که صحبت از فضای مدرن به میان می‌آید، مصالح مشابه به طور مداوم در ذهن تدائی می‌شوند: فلزات سرد، سنگ‌های صیقلی و صاف، و شیشه‌های منعکس کننده. بنابراین دیوار مابین کابینت براق انتخابی آسان برای افرادی خواهد بود که به دنبال رسیدن به طراحی منعکس کننده هستند.

در این مورد، دو راهکار وجود دارد. کاشی‌های منعکس کننده که با استفاده از قرار دادن ورقه‌های چسبناک بر روی سطوح دارای بافت موجود، قابل ساختن و استفاده هستند. در حالی که برای سطوح صاف‌تر و صیقلی‌تر باید مصالحی آیینه‌ای شکل در قطعات بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.

شما چگونه فضای مابین کابینت خود را بازسازی خواهید کرد؟ ایده های خود را با ما به اشتراک بگذارید

منبع: freshome

گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو| علمی