ایده های دکوراتیو برای اتاق کودک

دکوراتیو برای اتاق کودک

ایده های دکوراتیو برای اتاق کودک

به همان اندازه که کودکان منبع شادی خانه هستند، اتاق خواب آن ها نیز باید رنگی و هیجان انگیز باشد. 3 نکته در اتاق خواب کودک وجود دارد که باید بیشتر از سایر موارد مورد توجه قرار بگیرد؛ اتاق کودک باید رنگی، سرگرم کننده و راحت باشد. با پویانو همراه باشید تا با ایده های دکوراتیو برای اتاق کودک آشنا شوید:

  • با توجه به آینده اشیاء مناسب انتخاب کنید!

هنگام انتخاب سرویس خواب و لوازم اتاق کودک این نکته را در نظر داشته باشید که فرزند شما بسیار سریع رشد می کند، به همین دلیل اتاق نیز باید با او رشد کند! ممکن است اشیائي که با دقت و علاقه خریداری می کنید در آینده ای نزدیک به سختی مورد استفاده قرار بگیرد. به همین دلیل هنگام خرید سرویس خواب و سایر لوازم، مدل هایی را خریداری کنید که با بالا رفتن سن کودک قابلیت تغییر اندازه داشته باشد. این گونه با بزرگ شدن فرزندتان مجبور به تغییر تمام لوازم اتاق خواب نخواهید بود.

انتخاب سرویس خواب و لوازم اتاق کودک

  • در دکوراسیون اتاق به علایق کودک توجه کنید:

بسیاری از والدین زمانی که می خواهند اتاق کودک خود را دکوراسیون کنند تنها علایق خود را در نظر می گیرند. در صورتی که هنگام خرید لوازم اتاق باید ابتدا علایق کودک خود را در نظر گرفته و آن را در الویت قرار دهید.

در دکوراسیون اتاق به علایق کودک توجه کنید:

  • جزئیات را فراموش نکنید:

دختر بچه ها از این که زمان خود را در اتاق سپری کنند بسیار لذت می برند و اشیاء و لوازم صورتی رنگ همیشه توجه آن ها را به خود جلب می کنند. اتاقی به رنگ صورتی باعث می شود تا خود را مانند پرنسس های داستانی تصور کنند. اما در استفاده از صورتی زیاده روی نکنید. اشیاء کوچک صورتی رنگ نیز بسیار تاثیر گذار خواهند بود. یک روتختی صورتی و یا چند اکسسوار و یا تنها یک پرده صورتی رنگ کافی خواهد بود.

یک روتختی صورتی و یا چند اکسسوار و یا تنها یک پرده صورتی رنگ

یکی از چیز هایی که کودکان از داشتن آن لذت می برند، تخت های دو طبقه است. اگر خانواده پر جمعیتی هستید و اتاق خواب کافی ندارید، تخت خواب های دو طبقه می توانند ناجی شما باشند. با استفاده از این تخت ها می توانید در استفاده از سطح زمین صرفه جویی کرده و اتاق کودکان را به مکانی شاد تبدیل کنید. برای خانواده های تک فرزند نیز تخت های دو طبقه موجود است. در این مدل ها تخت خواب در بالا قرار داشته و زیر آن به عنوان کمد و یا میز تحریر مورد استفاده قرار می گیرد.

تخت خواب های دو طبقه را فراموش نکنید:

  • در اتاق های مشترک از رنگ های متنوع استفاده کنید:

اگر فرزند دختر و پسر شما در یک اتاق مشترک هستند با استفاده از رنگ ها و لوازم اتاق را تقسیم کنید. نیازی نیست از لوازم شبیه به هم استفاده کنید. با استفاده از رنگی مانند صورتی برای دختر و رنگی مانند آبی برای پسر آن ها را شاد کنید. این گونه استفاده از اتاق مشترک برای آن ها آزار دهنده نخواهد بود.

در اتاق های مشترک از رنگ های متنوع استفاده کنید:

  • اتاق را مرتب نگه دارید:

یکی از راه های از بین بردن شلوغی و مرتب کردن اتاق استفاده از کشو ها است. کشوهای زیر تخت خواب همیشه کارآمد خواهند بود. برای این که بتوانید اتاق کودک را به راحتی مرتب کرده و اشیاء بیشتری را در آن جاسازی کنید، از لوازم کشودار استفاده کنید.

کشوهای زیر تخت خواب

 

 

 

 

 

 

ایده های دکوراتیو برای اتاق کودک

تحریریه پویانو