ایده های دکوراتیو آرامش بخش در طراحی داخلی خانه

با ایده های دکوراتیو آرامش را به خانه بیاورید

ایده های دکوراتیو آرامش بخش در طراحی داخلی خانه

اتاق نشیمن یکی از نقاط خانه است که بیشترین زمان خود را در آن سپری می کنیم. این مکان هم برای ما و هم برای مهمان هایی که از آن ها پذیرایی می کنیم باید ظاهری شیک و زیبا داشته باشد. به همین دلیل اتاق نشیمن یکی از مکان هایی است که در دکوراسیون داخلی باید به آن توجه بیشتری کرد. اگر می خواهید در سالن نشیمن هم فضایی شیک و زیبا و هم مکانی آرامش بخش داشته باشید باید به تمام جزئیات توجه کنید. این مکان باید دارای جزئیاتی باشد که هم به سالن زیبایی بخشیده و هم اجازه دهد که به راحتی در آن زندگی کنید. برای این که بدانید چگونه می توانید سالنی زیبا با ایده های دکوراتیو آرامش بخش داشته باشید با پویانو همراه باشید:

دکوراتیو آرامش بخش در طراحی داخلی خانه

  • خانه ای دلباز و روشن با ایده های دکوراتیو آرامش بخش

یکی از مهم ترین ویژگی های اتاق نشیمن باید داشته باشد بدون شک دلبازی و روشنایی آن است. این ویژگی ها بر روی احساس آرامش بخشی مکان نیز بسیار تاثیر گذار هستند. با استفاده از مبلمان و جزئيات مناسب در دکوراسیون می توانید به راحتی این خصوصیات در سالن ایجاد کنید. برای این منظور اولین کاری که باید انجام دهید این است که دیوار ها و کفپوش را به رنگ روشن انتخاب کنید، رنگ سفید برای دیوار ها و کفپوش های طوسی روشن و کرم رنگ برای کف انتخاب مناسبی خواهند بود. یکی دیگر از روش های ایجاد فضای آرام انتخاب یک میز بزرگ است. انتخاب میز و صندلی مناسب برای غذاخوری کار شما در دکوراسیون اتاق نشیمن را آسان تر خواهد کرد. انتخاب میز بزرگ با صندلی های روشن فضا را از آن چه که است دلباز تر نشان خواهد داد.

خانه ای دلباز و روشن

  • رنگ مناسب برای سالن

یکی از عناصر مهم در ایجاد دکوراسیون زیبا در سالن نشیمن رنگ دیوار ها است. اگر می خواهید سالنی آرام و زیبا داشته باشید باید به این موضوع بسیار توجه کنید. اگر از رنگ های متضاد به درستی استفاده کنید می توانید فضایی مدرن و روشن ایجاد کنید. اما اگر می خواهید فضایی دلباز در اختیار داشته باشید بهتر است که فقط از رنگ های روشن استفاده کنید. در کنار رنگ های سفید و یا کرم می توانید از جزئیاتی به رنگ بنفش نیز استفاده کنید. با این که این رنگ ها، رنگ های متضاد هستند اما ظاهری دلنشین ایجاد می کنند. یکی دیگر از رنگ هایی که می توانید برای ایجاد سالنی آرامش بخش از آن استفاده کنید رنگ آبی است. رنگ های کرم و آبی با یکدیگر ترکیبی زیبا ایجاد می کنند. رنگ آبی با چوب نیز بسیار هماهنگ بوده و می توانید با استفاده از آن فضایی آرام و راحت بسازید.

رنگ مناسب برای سالن

  • دکوراسیون سالن های کوچک با ایده های دکوراتیو آرامش بخش

در دکوراسیون سالن های کوچک نیز به روشنایی باید بسیار توجه کرد. رنگ روشن در دیوار ها و کفپوش ها در سالن های کوچک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر سالنی کوچک در اختیار دارید تمام عناصر موجود در آن باید به رنگ روشن انتخاب شوند. رنگ های تیره باعث می شوند تا فضا از آن چه که هست کوچک تر دیده شود. اگر می خواهید در مبلمان از رنگ تیره استفاده کنید حتما رنگ دیوار ها را به رنگ سفید و یا کرم انتخاب کنید. رنگ کفپوش نیز در سالن های کوچک بسیار اهمیت دارد. در سال های اخیر کفپوش هایی با بافت چوبی بسیار محبوب بوده و به مکان آرامش می بخشند. برای سالن های کوچک از رنگ های روشن این کفپوش ها استفاده کنید.

دکوراسیون سالن های کوچک

در سالن های کوچک استفاده از رنگ های روشن مانند طوسی روشن و یا کرم فضا را بزرگ تر و دلباز جلوه می دهد. رنگ شنی نیز برای مکان های کوچک انتخاب مناسبی است. فرشی با رنگ شنی بر روی کفپوشی روشن فضایی شیک و زیبا ایجاد خواهد کرد. در سال های اخر رنگ فرش ها و کفپوش ها بسیار نزدیک به هم انتخاب می شوند. شما نیز با این روش می توانید فضایی دلباز، روشن و آرامش بخش ایجاد کنید. می توانید از رنگ های طوسی و کرم در کنار یکدیگر نیز استفاده کنید. هم چنین در انتخاب رنگ اکسسوار ها نیز دقت کنید. هر چه رنگ های روشن تری را انتخاب کنید به فضایی آرام تر دست پیدا خواهید کرد.

ایده های دکوراتیو آرامش بخش در طراحی داخلی