8 اکسسوری دکوراسیون داخلی که زندگی مدرن را اندکی بهتر می‌کند

8 اکسسوری دکوراسیون داخلی که زندگی مدرن را اندکی بهتر می‌کند

انواع اکسسوری دکوراسیون داخلی ؛ اضافه کردن هر کدام از این روش‌های مدرن کردن خانه، نسبتا آسان هستند و سریعا سطح طراحی شما را ارتقا می‌دهند.

آیا به دنبال دکور سریع و هیجان انگیز برای پیاده سازی در سال 2017 هستید؟ این هشت اکسسوری شاید دنیای شما را عوض نکنند اما آن ها زندگی و خانه شما را اندکی بهتر می‌کنند.

1- گلدان تراریوم

آیا می‌توانید یک گیاه را سالم وشاداب نگه دارید؟ یک گلدان تراریوم با کاکتوس های جان سخت و حتی سرسخت تر از آن گیاهان هوازی که صرفا با آب و رطوبت زندگی می‌کنند باعث می‌شود که شما هم از این که می‌توانید یک گیاه را سالم و شاداب نگهدارید احساس رضایت کنید. به علاوه این گیاهان فضای خانه شما را سرزنده و پرطراوت می‌کنند.

این گلدان ها را می‌توانید روی یک میز، در آشپزخانه یا هر جایی که هر وقت چشم تان بیفتد سبزی آرامش بخش آن وجوتان را فرا بگیرد قرار دهید. با حداقل نیاز به نگهداری می‌توانید تقریبا مطمئن باشید که می‌توانید این گیاهان را ماه‌ها و حتی چندین سال زنده و پرطراوت نگه دارید.

2- ریل عکس

یک ریل عکس برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید چیدمان آن ها را هر وقت که برای تان خسته کننده شد عوض کنید. یعنی بدون نیاز به چکش زدن میخ جدید هر وقت که خواستید که می‌توانید عکسی را اندکی به سمت چپ یا راست جا به جا کرده یا جا برای عکس‌های جدید باز کنید.

نصب ریل عکس ها کار نسبتا ساده ای است. تمام چیزی که نیاز دارید یک پیچ گوشی و یک تراز است.

اکسسوری دکوراسیون داخلی

در یک راهرو یا ورودی باریک این طاقچه های کم عمق را می‌توانید به عنوان جایی برای قرار دادن کلیدها، نامه ها و دیگر اشیاء کوچک استفاده کنید و دیگر نیاز نیست از شلف‌هایی با عمق زیاد یا میزهای کنسول جاگیر برای این کار استفاده کنید.

3- جعبه ذخیره سازی لوازم تکنولوژی

در این عکس چند اکسسوری شیک را مشاهده می‌کنید اما شاید مهم ترین آن ها چیزی باشد که شما نمی‌بینید. و آن ریموت کنترل است که درون جعبه کوچک در گوشه سمت چپ سطح پایین‌تر میز پنهان شده است.

یک جعبه ذخیره سازی تزئینی لولادار را روی میز کناری یا میز عسلی تان قرار دهید. در این صورت جای خوبی برای نگهداری ریموت ها و دیگر لوازم مربوط به تکنولوژی خود خواهید داشت. با این روش هر زمان که به استفاده از آن ها نیاز داشتید لازم نیست به دنبال آن‌ها بگردید و در مواقع غیر لزوم نیز از دید شما مخفی هستند.

اکسسوری دکوراسیون داخلی

4- استند شارژ

در ادامه صحبت در مورد تکنولوژی، کابل های شارژ از دیگر ضروریات زندگی مدرن هستند که خلاص شدن از آن ها غیرممکن به نظر می‌رسد. کمد، میز یا آشپزخانه خود را مجهز به یک استند شارژ کنید. از این طریق قادر هستید کابل ها را دور از دید قرار دهید اما به گونه ای که موقع نیاز به راحتی در دسترس باشند. یک طبقه کشوی سفارشی مانند این را از کمد سازی ها درخواست کنید یا این که سوراخ کوچکی در پشت کابینت ایجاد کرده و کابل‌ها را از درون آن رد کنید.

به علاوه می‌توانید کلیپس های کوچک پروانه‌ای  را از لوازم تحریر تهیه کرده و چندین کابل را در کنار هم آورده و با کلیپس آن ها را پشت یک شلف یا میز جمع کنید.

اکسسوری دکوراسیون داخلی

5- تخته خورد کنی کشویی

تکنولوژی مدرن چیزی نیست که صرفا باعث شلوغ تر شدن اپن یا پیشخوان آشپزخانه شما شود. گاهی اوقات می‌توانید از آن بدون توجه به فضای پیشخوانی‌ که دارید به نحو احسن بهره ببرید و یک فضای دیگر برای خرد کردن میوه‌ها یا سبزیجات اضافه کنید.

به همین دلیل است که من عاشق این ایده تخته خوردکن هستم. یک دراور را با تخته خوردکنی کشویی که روی آن حفره ای طراحی شده است عوض کنید. سطل آشغالی در زیر این سوراخ قرار دهید. بنابراین به راحتی می‌توانید مواد اضافی روی سطح آن را به آسانی داخل سطل بریزید. این کشو خوردکردن تمیز و بدون دردسری را برای شما ارائه می دهد که می‌توانید با آرامش و تمیز و مرتب کارتان را انجام دهید.

6- سبد آبچکان سینک

من یکی از این‌ها را در آشپزخانه ام دارم و زیاد از آن استفاده می‌کنم طوری که دیگر نمی‌توانم نداشتن آن را تصور کنم. یک سبد آبچکان که اندازه کف سینک باشد حائلی میان ظروف کثیف و کف سینک ایجاد می‌کند و از لکه و چرب شدن کف سینک جلوگیری می‌شود. در نتیجه کل سینک را اندکی تمیزتر نگه می دارد.

من مال خودم را برای خشک کردن آب بشقاب‌ها و فنجان های قهوه نیز قبل از رفتن به سر کار استفاده می‌کنم و وقتی به خانه برمی‌گردم به هم ریختگی کم تری در آشپزخانه مشاهده می‌کنم و این باعث می شود که آشپزخانه ام را بیشتر از قبل دوست داشته باشم.

7- تکیه دادن یک آینه

تکیه دادن یک آینه به دیوار یا قرار دادن آن روی کف یا گذاشتن روی میز یا شلف از آویزان شدن مقدار زیادی از وزن روی نقطه خاصی از دیوار جلوگیری می‌کند که می تواند برای یک قطعه سنگین تر کاربردی تر باشد. به علاوه آن همه چیز را طوری انعکاس می‌دهد که اندکی بزرگتر یا باریک تر به نظر برسد که روش خودستایی خوبی مخصوصا در سر یک وعده شام لذیذ می باشد.

اکسسوری دکوراسیون داخلی
اکسسوری دکوراسیون داخلی

8- دیوارکوب های با بازوهای چرخان

نیاز به اضافه کردن چراغ مطالعه دارید یا که می‌خواهید مقداری روشنایی به میز ناهارخوری یا گوشه ای تاریک اضافه کنید؟ چطور است که از یک چراغ برای همه این کارها استفاده کنید؟ چراغ دیواری با بازویی متحرک می‌تواند همه این کارها را انجام دهد به علاوه بدون انجام کارهای الکتریکی هزینه بردار است.

بسیاری از چراغ ها در برابر دیوار به حالت تخت می‌مانند که برای اضافه کردن نور در محیط های کوچک عالی است. با این حال یک چراغ دیواری با بازویی متحرک با قابلیت دراز شدن برای آن هایی که نور بالاسری می‌خواهند گزینه مفیدی است. در صورتی که اگر برای همین کار بخواهید از چراغ آویز یا لوستر استفاده کنید باید حتما سقف بالای سرتان سیم کشی های لازم را داشته باشد. این چراغ ها مقداری ذوق معماری به فضا اضافه کرده و منظره یا حداقل گوشه روشنی برای شما فراهم می‌کند.

 

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع:  houzz