انواع کاغذ دیواری آشپزخانه : مدل های محبوب را بشناسید

انواع کاغذ دیواری آشپزخانه : مدل های محبوب را بشناسید

انواع کاغذ دیواری آشپزخانه ؛ این روزها استفاده از کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون منزل به قدری محبوب و فراگیر شده که حتی به فضای آشپزخانه نیز راه پیدا کرده است. استفاده از کاغذ دیواری در طراحی داخلی آشپزخانه شاید چندان به نظر شما شناخته شده نباشد، اما به خوبی می تواند جای گزینه هایی مثل کاشی، دیوارکوب و موارد دیگر را گرفته و فضای جذاب و خاصی به آشپزخانه شما هدیه کند.

معمولا طرح های خاصی برای طراحی داخلی آشپزخانه استفاده می شوند که از لحاظ ظاهری با مدل های مورد استفاده برای دیگر فضاها کمی فرق دارند. برخی مدل ها نیز محبوبیت بیشتری دارند. این مطلب نیز به معرفی و پیشنهاد مدل های محبوب خواهد پرداخت. اگر استفاده از کاغذ دیواری برای دکوراسیون آشپزخانه خود را به عنوان یک گزینه فرض کرده اید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با پویانو همراه باشید.

طرح هندسی

طرح هندسی یکی از طرح های موجود در میان انواع کاغذ دیواری است که برای طراحی فضاهای گوناگونی کاربرد دارد. آشپزخانه هم یکی از این فضاهای متعدد است که می توان به کمک الگوهای هندسی ظاهر زیبایی به آن داد. طرح های هندسی از آن جا که مخصوص قسمت خاصی طراحی نمی شوند و با همه جور سبکی نیز هارمونی ایجاد می کنند، برای استفاده در آشپزخانه نیز مناسب به نظر می رسند. شما می توانید به سادگی کاغذ دیواری های دارای الگوی هندسی را با هر سبک کابینت و دکوراسیونی که در آشپزخانه خود دارید، هماهنگ و همنشین کرده و به زیبایی دیوارها را پوشش دهید.

طرح کاشی

از دیگر طرح هایی که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بسیار پر طرفدار است و معمولا تنها برای آشپزخانه کاربرد دارد، طرح کاشی است. طرح کاشی به نوعی ایجاد شده که بعد از اجرا دقیقا همان حالتی را به دکور آشپزخانه شما می دهد که کاشی خواهد داد. این طرح ها مخصوص فضای آشپزخانه تدارک دیده می شوند و به همین خاطر یک انتخاب خوب به شمار می روند. برخی از طرح ها که دارای برجستگی نیز هستند، حالت ظاهری کاشی را خیلی بهتر تشکیل می دهند و دقیقا مثل این هستند که دیوارهای آشپزخانه را با کاشی پوشش داده باشید.

طرح راه راه

از میان طرح های کاغذ دیواری که برای فضای آشپزخانه مناسب به نظر می رسند، می توان طرح راه راه را نیز پیشنهاد کرد. طرح های راه راه هم عموما به فضای خاصی تعلق ندارند و کاربرد آن ها در همه فضاها دیده می شود. این طرح ها جذاب و شیک هستند و می توانند آشپزخانه شما را بسیار متفاوت و منحصر به فرد جلوه بدهند. طرح های راه راه در مدل های مختلفی وجود دارند و رنگ های متعددی را نیز برای انتخاب ارائه می دهند که می توانید رنگ برخی از خطوط آن ها را با کابینت ها یا دیگر قسمت های آشپزخانه ست کنید.

انواع کاغذ دیواری آشپزخانهطرح نوشته دار

یک طرح مدرن که این روزها نظر خیلی ها را به خود جلب کرده و در طراحی دکوراسیون بسیاری از قسمت های منزل به کار می رود، طرح نوشته دار است. طرح های نوشته دار هم می توانند با توجه به این که استفاده عمومی تری دارند، برای فضایی مثل آشپزخانه مناسب باشند. برخی از این طرح ها به طور کلی ساده هستند و تنها در قسمت هایی از آن ها نوشته هایی به چشم می خورد.

طرح پوستری

کاغذ دیواری ها پوستری هم از جمله انواعی هستند که این روزها به خوبی در میان مردم شناخته شده و جای خود را در میان مدل های دیگر باز کرده اند. این کاغذ دیواری ها قابلیت این را دارند که با اجرا در هر فضایی تغییرات بسیار چشمگیر و خاصی در محیط آن جا به وجود بیاورند. کاغذ دیواری های پوستری در واقع یک تصویر بزرگ برچسب دار هستند که روی سطح مورد نظر شما نصب شده و ظاهر یکدست و یکپارچه ای از آن تصویر ایجاد می کنند. این انواع را می توانید با طرح مورد علاقه خود در اندازه ای متناسب با فضای بین کابینت ها یا محل های دیگر آشپزخانه سفارش دهید.

 

 

 

انواع کاغذ دیواری آشپزخانه

تحریریه پویانو