انواع مدل کاغذ دیواری پذیرایی

انواع مدل کاغذ دیواری پذیرایی

انواع مدل کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی یکی از مهم ترین جنبه های دیزاین و طراحی در دکوراسیون داخلی خانه می باشد. دیوار اتاق پذیرایی مانند یک پس زمینه تاثیر گذار با هر سبک و سیاقی که آراسته شود بی شک ابتدا اولین ویژگی منزل است که چشم ها را به خود جلب می کند. پس انتخاب درست طرح و مدل کاغذ دیواری پذیرایی با توجه به ویژگی اتاق پذیرایی خانه شما اهمیت زیای دارد.

کاغذ دیواری

مدل کاغذ دیواری پذیرایی با توجه به اینکه چه نوع سبک مبلمان و چه شیوه چیدمانی در منزل را در نظر دارید می تواند انتخاب شود.

هنگام انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی باید به ارتفاع دیوار و طول دیوار توجه کنید. اینکه پذیرایی شما کوچک است و یا وسیع و دلباز است. البته طویل بودن و باریک بودن فضای اتاق پذیرایی نیز در انتخاب مدل کاغذ دیواری تاثیر گذار است.

کاغذ دیواری طرح درشت بهتر است برای اتاق پذیرایی بزرگ انتخاب شود و برای تک دیوار استفاده گردد. اما  اصولا از آنجایی که فضای بزرگی در اختیار دارید تقریبا هر طرح و مدلی را می توانید انتخاب کنید.

کاغذ دیواری طرح ریز همان مدلی است که یک اتاق پذیرایی کوچک به آن احتیاج دارد. چرا که فضای اتاق  را بزرگتر نشان می دهد.

کاغذ دیواری راه راه 

کاغذ دیواری

کاغذدیواری راه راه می تواند با انواع مدل کاغذ دیواری هماهنگ شود. یعنی یک تک دیوار را کاغذ دیواری مدل دار می توانید انتخاب کنید و دیوار های اطراف اتاق پذیرایی راه راه باشند.

کاغذ دیواری طرح چوب

کاغذدیواری

یک اتاق پذیرایی گرم و دعوت پذیر را با کاغذ دیواری طرح چوب در اختیار خواهید داشت.

کاغذ دیواری طرح گل رز

کاغذ دیواری داماس

 

کاغذ دیواری داماس معروف ترین کاغذ دیواری مورد استفاده در اتاق پذیرایی است.. یک جلوه کلاسیک و شیک به اتاق پذیرایی شما می بخشد و با هر نوع مبلمان و دکوراسیون هماهنگ می شود.

کاغذدیواری اکلیلی

این کاغذ دیواری مدل اکلیلی برای آن دسته از افرادی ماسب است که علاقمندند هنگام شب فضای اتاق پذیرایی پر جلوه و درخشان باشد. معمولا در این سبک دکوراسیون نباید از چیدمان خیلی شلوغ استفاده نمود.

کاغذ دیواری گل دار

کاغذ دیواری, فروش کاغذ دیواری
کاغذ دیواری, فروش کاغذ دیواری

این مدل کاغذ دیواری یک دکوراسیون دلنشین و موقر را به فضای اتاق پذیرایی شما می بخشد. انواع طرح های گرافیکی گل در کاغذدیواری پذیرایی وجود دارد که با هر سبکی هماهنگ می شود.

کاغذ دیواری هندسی

کاغذ دیواری اتاق ذیرایی
کاغذ دیواری اتاق ذیرایی

کاغذدیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن
کاغذ دیواری مدرن

 

کاغذ دیواری نقش اسلیمی

کاغذ دیواری اسلیمی
کاغذ دیواری اسلیمی
کاغذ دیواری پذیرایی
کاغذ دیواری پذیرایی