انواع مدل کابینت آشپزخانه ممبران / شرکت طراحی داخلی محمد صادق آجرلو

انواع کابینت ممبران آشپزخانه

انواع مدل کابینت آشپزخانه ممبران / شرکت طراحی داخلی محمد صادق آجرلو

آشپزخانه ها به عنوان قلب خانه که کدبانوی منزل در آنجا ساعت های روز را مشغول به کار است همیشه دارای اهمیت بوده است. از همین رو طراحی آشپزخانه نیز نقش پررنگی در طراحی داخلی کل خانه دارد. تصور آشپزخانه همیشه برای ما یادآور کابینت ها بوده است. اینطور به نظر می آید که جز جداناپذیر آشپزخانه ها کابینت های آن می باشد. کابینت های چوبی یکی از کابینت های لوکس و گرانقیمتی بوده اند که با طرح های کلاسیک یک آشپزخانه مجلل را به وجود می آورند. با گذشت زمان، افزایش قیمت چوب و همینطور عدم مقاومت چوب طبیعی در مقابل رطوبت باعث شد نوع دیگری از کابینت ها به وجود بیاید. کابینت های ممبران دارای ظاهری کلاسیک و شیک هستند. با پویانو همراه باشید تا با انواع مدل کابینت آشپزخانه ممبران و اجرای آن آشنا شوید:

کابینت ممبران چیست ؟

کابینت ممبران در واقع یک کابینت ام دی اف با ظاهری مجلسی و شیک است. مغز کابینت ممبران از همان جنس ام دی اف است. ام دی اف در زیر دستگاه سی ان سی دارای طرح ها و نقش های کلاسیک می شود. ورق ام دی اف زیر دستگاه CNC عملا حکاکی می شود. سپس یک رویه پی وی سی به این ورق ام دی اف می چسبانند. این رویه زیر دستگاه وکیوم تحت فشار و خلاء به سطح ام دی اف کاملا می چسبد. این مرحله بسیار مهم است. کیفیت کابینت ممبران بسیار بستگی به چسب و نوع دستگاه وکیوم دارد. هنگام طراحی کابینت ممبران حتما باید از طراحان حرفه ای برای مشاوره طرح کابینت ممبران بهره برد. چرا که ظرافت بیش از حد طرح ها یا فرورفتگی های ریز باعث می شود که روکش پی وی سی نتواند به درستی به ورق ام دی اف بچسبند. این مساله باعث می شود که بعد از مدتی رویه از روی ورق ام دی اف زیرین بلند شود یا آویزان شود.. بنابراین سپردن سفارش کابینت ممبران به گروه تخصصی طراحی و اجرا حائز اهمیت است.

گروه تخصصی طراحی و اجرا کابینت آشپزخانه محمد صادق آجرلو در این زمینه آماده مشاوره و اجرای سفارشات شما می باشد.

رنگ کابینت ممبران

اجرای کابینت ممبران سفید در طراحی آشپزخانه

کابینت ممبران سفید به عنوان محبوب ترین رنگ در انتخاب این مدل از کابینت ها می باشد. رنگ سفید باعث بزرگ تر نشان دادنن فضا می شود. بنابراین با انتخاب کابینت ممبران سفید حداقل خیالتان راحت است که آشپزخانه تان از آن چه که هست کوچکتر نشان داده نمی شود. کابینت ممبران سفید زیبایی ها و تزئینات خود را بهتر نشان می دهد و در عین حال ظاهر کلاسیک مجلل خود را بهتر نمایش می دهد. کابینت سفید با طراحی هر آشپزخانه ای می تواند ست شود و در عین حال با متریال و تجهیزات آشپزخانه نیز به خوبی هماهنگ است. در عین حال نگرانی ای بابت هماهنگی آن با طراحی کل منزل نیز نخواهید داشت. می توان در کابینت های رنگ سفید از ویژگی های تزئینی به رنگ طلایی ، نقره ای ، برنزی و به طور کلی رنگ های متالیک استفاده کرد با تجهیزات متالیک مدرن آشپزخانه خوب ست می شوند.

کابینت ممبران مشکی در طراحی آشپزخانه

کابینت های سیاه انتخاب افرادی است که علاقمند به فضایی قدرتمدانه و تاثیرگذار هستند. بهتراست هنگام انتخاب کابینت سیاه از میزان دریافت نور طبیعی به فضای آشپزخانه مطمئن شوید ،مگر اینکه علاقمند به نورپردازی مصنوعی حتی در طول روز باشید. چرا که کابینت های مشکی با ظاهر خیره کننده شان نور فضای داخلی را به خود جذب می کنند. کابینت ممبران مشکی یک انتخاب جسورانه تری است. با این حال می توانید با اضافه کردن تزئینات و جزئیات رنگ های دیگر متالیک آن زیبایی آن را بیش از پیش کنید.

سبک کابینت ممبران

کابینت ممبران ساده

کابینت ممبران را می توان برای هر طرحی اجرا نمود. هیچ محدودیتی برای اجرای طرح های کابینت ممبران وجود ندارد. اگر طراحی خانه و آشپزخانه شما مینیمال و مدرن است، شما می تواند کابینت ممبران ساده را انتخاب کنید. تفاوتی بین کابینت ممبران ساده و کلاسیک از نظر اجرا نمی باشد. اما اجرای کابینت کابینت ساده همانطور که از اسمش مشخص است ساده و دارای طرح های ظریف پرکار نمی باشد. به همین دلیل کیفیت و ماندگار رویه پی وی سی نیز به مراتب می تواند بیشتر باشد.

انواع مدل کابینت آشپزخانه ممبران کلاسیک

انواع مدل کابینت آشپزخانه ممبران به خاطر طرح های کلاسیک و خاص شان شناخته شدند. در واقع پرطرفدار شدن این کابینت ها به خاطر امکان طراحی و اجرای کلاسیک با این متریال کابینت می باشد. طرح های کلاسیک کابینت می توانند با چوب انجام شوند اما بسیار زمان بر و هزینه بالایی را با به مشتری تحمیل می کند. طرح های کلاسیک کابینت می توانند از طریق نرم افزار ها به دستگاه CNC  اعمال می شوند. به همین دلیل تنوع و دقت بالایی در اجرای طراحی کابینت ممبران صورت می گیرد. شما می توانید انواع طاق ها ، قوس ها و ویژگی های زیبای سبک کلاسیک را در اجرای این سبک از آشپزخانه به کار ببرید. در هر حال همان طور که گفته شد در اجرای طرح های پرکار حتما از مشاوره متخصص در این زمینه راهنمایی بخواهید تا از کیفیت اجرای کار مطمئن باشید.

به هر حال کابینت های آشپزخانه جز آن دسته از ماندگارهای طراحی داخلی خانه هستند که به زودی تغییر و بازسازی نمی شوند. در عین حال هزینه بالایی نیز ممکن است برای شما داشته باشد. پس چه خوب است که ابتدا کار از کیفیت متریال ممبران ، رویه آن و چسب آن مطمئن باشید و در آخر نگرالنی بابت اجرای طرح مورد نظر شما نیز به وجود نیاید.

 

 

 

اجرای پروژه: شرکت طراحی داخلی محمد صادق آجر لو

انواع مدل کابینت آشپزخانه ممبران

تحریریه پویانو