انواع لوازم دکوری دیواری برای زیبایی دکوارسیون منزل شما

انواع لوازم دکوری دیواری برای زیبایی دکوارسیون منزل شما

انواع لوازم دکوری دیواری : اگر دوست دارید دیوارهای منزل تان را با انواع لوازم دکوراتیو تزیین کنید، می توانید مطمئن باشید که هزاران طرح و ایده در پیش رو خواهید داشت. روش های تزیین دیوارهای منزل بسیار متنوع هستند و با وجود لوازم دکوری مختلفی که این روزها برای زیبایی هر چه بیش تر فضای منازل عرضه می شوند، تقریبا برای هر سلیقه ای می توان چندین ایده پیشنهاد کرد.

شما می توانید از یک یا چند وسیله ی دکوری برای تزیین سطح دیوار مورد نظرتان استفاده کنید. ما در این مطلب چند نمونه از جالب ترین لوازم دکوری دیواری را به شما معرفی خواهیم کرد. برخی از این لوازم را خودتان هم می توانید درست کنید. برای آشنایی با این دکوراتیوهای زیبا همراه پویانو باشید.

آویز عکس

یکی از ایده های جالب برای زیباسازی دکوراسیون اتاق خواب و حتی قسمت های دیگر منزل، استفاده از آویز عکس برای به نمایش گذاشتن خاطره هاست. اگر می خواهید عکس های خاطره انگیزتان را همیشه پیش چشم داشته باشید، می توانید آن ها را به وسیله ی یک آویز به دیوار وصل کنید. این آویز را می توانید خریداری کرده یا خودتان با استفاده از چوب و نخ درست کنید.

آویز کاموایی

اگر می خواهید به دکوراسیون فضای مورد نظرتان کمی رنگ و رو بدهید، شاید استفاده از یک آویز کاموایی برای تان مناسب باشد. آویزهای کاموایی را می توانید از مراکز فروش لوازم دکوری تهیه کنید. این آویزها کاربرد خاصی ندارند و صرفا برای زیبایی بخشیدن به سطح یک دیوار خالی مناسب می باشند. آویزهای کاموایی را می توانید با استفاده از شاخه ی درخت یا یک قطعه چوب به همراه کامواهای رنگارنگ نیز بسازید.

آینه دکوری

آینه ها همیشه جزو لوازم دکوری منزل به شمار رفته و می روند. تقریبا هیچ خانه ای نیست که شما حداقل یک آینه در فضای ان پیدا نکنید، چرا که آینه ها علاوه بر زیبایی خاصی که دارند، کاربردی نیز هستند. مدل های جدیدی از آینه هم وجود دارند که بیش تر جنبه دکوراتیو داشته و در طرح ها و شکل های گوناگونی به بازار عرضه می شوند. این آینه ها می توانند عناصر دکوری زیبایی برای دیوارهای شما باشند.

بشقاب تزیینی

اگر با لوازم دکوری آشنا باشید، احتمالا بشقاب هایی را که به عنوان عناصر تزیینی به دیوار زده می شوند را دیده اید. این بشقاب ها که به بشقاب های تزیینی معروف هستند، به جای قرار گرفتن روی میز ناهارخوری شما برای کوبیده شدن به دیوارهای منزل تان طراحی شده اند. طراحی این بشقاب ها با نقش های زیبا و متنوعی صورت می گیرد که حیرت برانگیز و خیره کننده هستند. شما می توانید در میان نمونه های مختلف آن ها، طرح مورد نظر را پیدا کنید.

تابلو نقاشی

از دیگر عناصر دکوراتیوی که سال هاست برای زیبایی دادن به فضای خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند، تابلوهای نقاشی هستند. تابلوهای نقاشی در حکم نقش و رنگ دکوراسیون منزل شما عمل می کنند و حضور آن ها در هر فضایی باعث می شود دکوراسیون آن محیط روح پیدا کرده و زیباتر شود. تابلوهای نقاشی در انواع مدرن نیز وجود دارند که با دکوراسیون خانه های امروزی ترکیب زیبایی ایجاد می کنند.

تابلو کنفی

کنف یکی از انواع لوازم دکوری دیواری است که برای تزیین قسمت های مختلف منزل به کار می آید. با استفاده از کنف می توان هزاران مدل طرح و ایده ی دکوری را به اجرا درآورد و در فضاهای مختلف به کار گرفت. یکی از این ایده ها، نصب یک تابلوی کنفی روی دیوار است. تابلوهای کنفی دارای ساختار بسیار ساده ای هستند و تنها شامل یک پس زمینه ی سفید و یک طناب کنفی شکل داده شده می باشند. این تابلوها برای دکوراسیون اتاق خواب عالی هستند.

تخته دکوپاژ

اگر با دکوپاژ آشنایی داشته باشید، احتمالا می دانید که چه طرح های متنوع و جذابی را می توان به کمک آن به وجود آورد. دکوپاژ، هنری است که با چسباندن کاغذها، پارچه ها و سایر چیزهای مشابه روی سطح وسایل اجرا می شود. دکوپاژ را می توان با چسباندن برگ گیاهان روی یک تابلو با زمینه ی سفید نیز اجرا کرد. بعد از پایان کار، باید سطح تابلو و برگ های چسبانده شده با یک اسپری فیکس کننده کاملا تثبیت شود تا تابلوی زیبای شما آماده ی آویختن به دیوار گردد.

دیوارکوب نخی

دیوارکوب های نخی هم از دیگر انواع لوازم دکوری دیواری هستند که می توانید برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون منزل تان استفاده کنید. این دیوارکوب ها معمولا دست ساز هستند و شما می توانید نمونه های متنوعی از آن ها را در میان صنایع دستی پیدا کنید. دیوارکوب های نخی، تماما از جنس نخ هستند و معمولا رنگ های شاد و زیبایی دارند که با رنگ های به کار رفته در هر دکوری ست می شود. این دیوارکوب ها را می توانید خودتان هم درست کنید.

شلف دکوری

شلف ها را شاید بیش تر به عنوان محلی برای قرار دادن وسایل بشناسیم، اما شلف های دکوری کمی متفاوت هستند. شلف های دکوری به خودی خود زیبا هستند و در شکل های مختلفی وجود دارند. شما می توانید انواع مختلفی از این شلف ها را تهیه کرده و به دیوار فضای مورد نظرتان بکوبید. همچنین به مانند شلف های دیگر خواهید توانست لوازم دکوری خود را داخل آن ها بگذارید و زیبایی شان را بیش تر کنید.

قاب عکس از انواع لوازم دکوری دیواری

یکی از مرسوم ترین کارها برای زینت دادن به دیوارهای منزل، نصب قاب عکس روی آن هاست. قاب عکس ها یادگاری دوران هایمختلف زندگی ما هستند. این روزها مدل های بسیار جالب و زیبایی از قاب عکس وجود دارد که هر کدام جذابیت خاص خودشان را دارند. شما می توانید طرح و رنگ این قاب عکس را انتخاب کرده و با دیگر وسایل دکوری منزل خود ست کنید.

کاردستی چوبی

اگر هنرمند هستید و فکر می کنید خودتان از پس طراحی لوازم دکوری برای منزل تان برمی آیید، همین حالا دست به کار شوید و ایده های خود را به اجرا درآورید. انواع کاردستی هایی که می توان با استفاده از چوب یا متریال های دیگر ساخت، آن قدر متنوع هستند که شما را شگفت زده خواهند کرد. کاردستی های مورد نظر خودتان را در تناسب با دکوراسیون منزل تان طراحی کرده، بسازید و به دیوار بزنید.

لانه زنبور

یکی از ایده های جالبی که برای دکوراسیون اتاق ها پیشنهاد می شود، پیاده کردن طرح لانه ی زنبور عسل روی سطح دیوارهاست. این طرح می تواند با استفاده از قطعات چوب اجرا شود. شما می توانید طرح یک دیوار ساده را با این طرح بیارایید و بعد به دلخواه خود برخی از خانه های حاصل شده را رنگ بزنید. این ایده مثل یک کاغذ دیواری برجسته عمل می کند و زیبایی خاصی به دیوار می بخشد.

 

 

 

 

انواع لوازم دکوری دیواری

تحریریه پویانو