انواع طرح رومیزی : فضای غذاخوری تان را متحول کنید!

انواع طرح رومیزی : فضای غذاخوری تان را متحول کنید!

انواع طرح رومیزی : اگر می خواهید با یک حرکت ساده به دکوراسیون فضای غذاخوری تان شوک وارد کنید، رومیزی تان را تغییر دهید! رومیزی ها نقش بسیار مهمی در چیدمان فضای غذاخوری دارند و انتخاب صحیح و مناسب آن ها می تواند رمز موفقیت شما در ایجاد یک فضای جذاب برای صرف وعده های غذا باشد. رومیزی قدیمی خود را عوض کنید تا غذاخوری منزل تان رنگ و روح تازه به خود بگیرد. برای انتخاب بهترین گزینه هم اصلا نگران نباشید. این که چه طرحی از رومیزی برای سبک دکوراسیون منزل شما مناسب تر است و چطور می توانید با یک انتخاب درست به هدف ایجاد تحول در غذاخوری تان دست پیدا کنید، همان چیزی است که در این مطلب شرح خواهیم داد. همراه پویانو باشید.

رومیزی طرح ساده

اگر الگوهای ساده را بیش تر می پسندید و مایل هستید یک رومیزی شیک و در عین حال قابل ست شدن با اغلب سبک های دکوراسیون داشته باشید، احتمالا مناسب ترین گزینه برای شما طرح ساده خواهد بود. طرح های ساده همیشه مد هستند و تقریبا با هر سبکی که انتخاب کنید به خوبی ست می شوند.

رومیزی طرح برگ شبدری

اگر دوست دارید یک تم استرالیایی به فضای غذاخوری خود اضافه کنید، طرح برگ شبدری می تواند ایده بسیار جالبی باشد. این طرح به عنوان یک الگوی شاد و جذاب برای میز غذاخوری فوق العاده خواهد بود. طرح برگ شبدری جزو طرح های کلاسیک به شمار می رود و با دکوراسیون به سبک های سنتی تر بهتر ست می شود.

رومیزی طرح مرکبی

برای آن ها که به دنبال یک طرح متفاوت و غیر مرسوم هستند، یک رومیزی با طرحی از لکه های پراکنده و نامنظم مرکب که انگار بی پروا و بدون برنامه روی سطح سفید یک کاغذ پخش شده اند، فوق العاده است. این طرح از آن هاست که می توانید با اغلب سبک های مدرن ست کنید و از بابت متمایز بودن آن نیز خشنود باشید.

رومیزی طرح کشمیری

زمانی که می خواهید یک الگوی ظریف برای رومیزی غذاخوری تان انتخاب کنید، بدون شک باید طرح های کشمیری را در نظر داشته باشید. این طرح ها آن قدر در دکوراسیون اتاق غذاخوری و حتی چیدمان سایر میزها جا افتاده اند که می توان بدون هیچ تردیدی آن ها را به عنوان یک انتخاب مناسب برشمرد و با سبک های سنتی دکوراسیون ست کرد.

رومیزی طرح گلدار

طرح گلدار برای رومیزی آن قدر شناخته شده است که واقعا لزومی به معرفی آن نیست. طرح های گلدار در انواع ریز و درشت و رنگ های شاد و متنوع به عنوان یک انتخاب فوق العاده جهت تبدیل فضای غذاخوری شما به یک محیط اشتها آور برشمرده می شوند. طبیعتا این رومیزی ها در کنار مبلمانی از سبک کلاسیک فوق العاده خواهند بود.

رومیزی طرح خط دار

در صورتی که شما یک مینیمالیست باشید، احتمالا با طرح هایی که حداقل تزیینات را دارند به شکل بهتری ارتباط برقرار می کنید. یک رومیزی وینتیج با یک رنگ غالب و الگوی خط دار می تواند همان چیزی باشد که یک دکوراسیون مدرن و ساده می طلبد. این رومیزی با دکوراسیون مینیمالیستی ترکیب بسیار جذابی ایجاد خواهد کرد.

رومیزی طرح هندسی

یکی دیگر از گزینه های امروزی که تقریبا همیشه جذاب بوده و هیچ وقت این جذابیت را از دست نداده، طرح هندسی یا جئومتریک است. طرح های هندسی مدرن تر هم دقیقا مانند نمونه های قدیمی به عنوان یک گزینه پرطرفدار شناخته می شوند و تنها تفاوت آن ها در این است که الگوی نامتقارن و نامنظم دارند. این طرح ها را بهتر است با دکوراسیون مدرن ست کنید.

 

 

 

 

 

انواع طرح رومیزی

تحریریه پویانو

عکس ها برگرفته شده از وبسایت The Interiors Addict