انواع صندلی بار برای کانتر آشپزخانه : وعده ها را مهمان جزیره شوید!

انواع صندلی بار برای کانتر آشپزخانه : وعده ها را مهمان جزیره شوید!

انواع صندلی بارطرح آشپزخانه جزیره ای اخیرا در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مرسوم شده است و جذابیت زیادی دارد. زمانی که یک سری از کابینت ها یا یک کانتر را در فضای میانه آشپزخانه در نظر می گیرید، عملا چیدمانی انجام داده اید که به طرح آشپزخانه جزیره ای معروف است. این سبک چیدمان در بسیاری از مواقع برای ایجاد یک فضای کار کوچک در محیط میانی آشپزخانه به کار برده می شود. اما نکته ای که در این رابطه وجود دارد، این است که چگونه می توانید از جزیره کوچک خود بیش ترین استفاده را ببرید؟

اگر می خواهید آشپزخانه جزیره ای تان کاربرد بیش تری داشته باشد، می توانید از آن به عنوان میز غذاخوری استفاده کنید. مسلما اجرای این ایده اصولی دارد که یکی از آن ها نحوه طراحی میز در امتداد کانتر و انتخاب صندلی هاست. برای آشنایی بیش تر با این ایده و انواع صندلی بار ، همراه پویانو باشید.

مسلما قسمتی از کانتر جزیره ای آشپزخانه شما به کابینت ها یا میز کار کوچک تان تعلق دارد، اما اگر کانتر را کمی بزرگ تر در نظر بگیرید، می توانید از آن برای ایجاد یک میز کوچک جهت صرف غذا نیز استفاده کنید. در صورتی که فضای آشپزخانه تان طولی است، می توانید کانتر را امتداد دهید و در یک سطح هم تراز یا کوتاه تر، میز غذاخوری تان را ایجاد کنید. همچنین می توانید این کار با با ایجاد شکست انجام دهید و یک جزیره ال شکل تشکیل دهید. این گزینه برای آشپزخانه های مربعی شکل بهتر است. به هر حال، در صورتی که میز غذاخوری تان قسمتی از کانتر جزیره ای باشد، می توانید به سراغ مرحله بعد که انتخاب و خرید صندلی است، بروید.

صندلی بار یا همان صندلی اپن برای فضای آشپزخانه و میز غذاخوری کوچک شما بسیار مناسب هستند. ارتفاع این صندلی ها برای میزهای بلند که هم سطح کابینت ها طراحی می شوند، مناسب و ایده آل است. البته در صورتی که میز غذاخوری تان کوتاه تر از سطح کانتر باشد، می توانید به سراغ صندلی های کوتاه تر بروید. صندلی بار، عموما جمع و جورتر از صندلی های دیگر است و فضای زیادی نمی گیرد. همین امر باعث می شود برای چیدمان آشپزخانه های کوچک تر هم به کار آید. در ادامه، شما را با چند نمونه صندلی بار برای چیدمان آشپزخانه جزیره ای آشنا خواهیم کرد.

صندلی بار چوبی

چوب از متریال های محبوب در طراحی داخلی است و تقریبا با هر متریالی ست می شود. صندلی های چوبی، سبک و زیبا هستند و عمر نسبتا خوبی هم دارند.

صندلی بار فلزی

اگر به دنبال یک گزینه مقاوم تر هستید و سبک اینداستریال را دنبال می کنید، به سراغ صندلی های فلزی بروید. این صندلی ها هم به خوبی با اکثر رنگ ها و سبک ها ست می شوند، اما بیش تر صنعتی به نظر می رسند.

صندلی اپن حصیری

یکی از گزینه های جالب و متمایز برای چیدمان میز جزیره ای شما، صندلی حصیری است. این صندلی ها با دکوراسیون چوبی ترکیب بسیار خوبی ایجاد می کنند.

صندلی بار پلاستیکی

اگر مایل هستید چیدمان فضای آشپزخانه تان را مدرن و البته کمی متمایز انجام دهید، می توانید صندلی های پلاستیکی را انتخاب کنید. این صندلی ها عموما قیمت و وزن کم تری دارند و امروزه مدل های متنوع تری نیز پیدا کرده اند که واقعا زیبا هستند.

 

 

 

 

انواع صندلی بار

تحریریه پویانو