آشنایی با کفپوش پارکت لمینت در طراحی داخلی

آشنایی با کفپوش پارکت لمینت در طراحی داخلی

آشنایی با کفپوش پارکت لمینت در طراحی داخلی

فرآیند انتخاب کفپوش برای منزل گاهی انتخاب سختی می شود به خصوص هنگامی که لازم است خیلی از کارها و موارد خانه را خودتان به سرانجام برسانید. خود مسأله می دانید که ساده است اما وقتی صحبت از هزینه و بودجه برای صرف این کار می شود ممکن است کمی گیج شوید که کدام کفپوش گزینه انتخابی بهتر برای شما خواهد بود. یکی از بهترین کفپوش های انتخابی ، کفپوش های چوبی لمینت می باشند. هرچند کفپوش های لمینت یک کفپوش از ترکیب متریال ها می باشد، اما بسیاری از افراد به آن علاقمند هستند ، چرا که هزینه خرید و نصب آن نسبتا ارزانتر تمام می شود. بسیاری از مردم حتی آن را نسبت به کفپوش های تمام چوبی ( پارکت های چوبی ) ترجیح می دهند به این خاطر که بسیار شبیه به تخته های چوب  در عین حال بسیار ارزان تر از آن می باشند و می توانند ظاهری شیک و گرمی به اتاق ببخشند. متریال لمینت از چند لایه تشکیل شده است و سپس به عنوان یک تایل مجزا عرضه می شوند.

1 6 4 8

نصب و اجرای کفپوش چوبی لمینت به راحتی می تواند جایگزین مناسبی برای نصب کفپوش های چوبی ( پارکت ) باشد.  انواع شرکت های مختلفی به عرضه کفپوش لمینت می پردازند . اگر چه ظاهر لمینت ها ممکن است بسیار به هم شبیه باشند اما مواردی وجود دارد که قیمت های لمینت از دیگری ارزان تر می باشد. انتخاب کفپوش لمینت یک انتخاب کوچک نیست و مبتنی بر دلایل متعددی می باشد. ما به شما کمک خواهیم کرد تا از برخی نکات جالب در مورد کفپوش لمنیت هنگام انتخاب و خرید مطلع باشید.

10 12 14

کفپوش لمینت چوبی از متراکم کردن خورده چوب و تراشه های چوبی تحت فشار بالا و درجه حرارت بسیار بالا تولید می شود. در صورتی که در تولید فرایند تراکم این خورده چوب ها به دقت و درستی در کارخانه صورت بگیرد شما از طراحی یک کفپوش زیبا برخوردار می شوید.

فرایند تراکم اجزای سازنده لمینت نقش ویژه ای در تولید آن دارد چرا که پس از اینکه خورده چوب ها در حرارت بالا و فشار بالا متراکم شدند سرد می شوند و پس از آن اهمیت خود را پیدا می کنند. وزن نیروهای وارده و استاندارد تردد افراد بر روی کفپوش را دقیقا همین اجزای ترکیبی کفپوش لمینت باید تحمل کنند. کفپوش لمنیت را برای  مصرف خانگی ، تجاری و یا اداری اجرا می کنند بنابراین در صورت در نظر نگرفتن مقاومت سایشی کفپوش لمینت در مکانهای مختلف ممکن است با کفپوش آسیب خورده مواجع می شوید.

آشنایی با کفپوش پارکت لمینت
آشنایی با کفپوش پارکت لمینت
آشنایی با کفپوش پارکت لمینت
آشنایی با کفپوش پارکت لمینت

11 10 9  14 16 15

لازم است مواردی را بعد از نصب کفپوش لمینت در نظر داشته باشید، چرا که اکنون فضای شما با این کفپوش نمایشی متفاوت خواهد داشت. همواره توجه داشته باشید که وسایل منزل با پایه های تیز و خشن را روی سطح کفپوش به شدت نکشید تا همیشه ظاهر صیقلی و یکدست خود را حفظ نمایند.

تحریریه پویانو| ترکمان زاده

 

در رابطه با این مطلب بیشتر بخوانید:

کفپوش ها و انواع آن

سنگ فرش ها: یکی از عناصر تزئینی برای کفپوش منازل

۱۱ گزینه برای انتخاب کفپوش: بهترین ایده ها برای هر اتاق

 

پویانو را در اینستاگرام دنبال کنید

به کانال تلگرام پویا نو بپیوندید