استفاده متریال طبیعی در دکوراسیون خانه با ۸ راهکار مدرن

استفاده متریال طبیعی در دکوراسیون خانه با ۸ راهکار مدرن

استفاده متریال طبیعی در دکوراسیون : شکی نیست که به کار گیری متریال های طبیعی در معماری داخلی این روزها بسیار رواج دارد ، پس چگونه میتوانیم آن‌ها را در دکوراسیون منزل خود به کار ببریم ، موضوعی است که در این مطلب به آن پرداخته ایم: روزهایی که متریال‌های طبیعی برای ما تصویر کنف و رنگ‌های مرده را القا میکرد گذشته است و این روزها این متریال‌ها در کانون توجه طراحان و مردم قرار گرفته‌اند. هر یک از متریال‌های طبیعی به گونه‌ای زیبایی و جذابیت را به فضای شما هدیه میکند. بافت‌های ظریف و غنی و رنگ‌های خالص که زیبایی منحصر به فردی به همراه میاورد. اینجا روش‌هایی برای استفاده از متریال طبیعی اما به شیوه‌ای مدرن و معاصر در منزل آورده شده است.

سنگ مرمر بافت ، رنگ و الگوی ظریفی را در قسمتی که به کار میرود اضافه میکند. شما میتوانید برای روی کانتر آشپزخانه و ایسلند ، سینک روشویی در حمام از سنگ استفاده کنید. سنگ تمیزی و درخشندگی یک دکور مدرن را به دکور شما میدهد.

اگر شومینه‌ای دارید که برای گرم کردن هیزم میسوزاند جایی را برای نگهداری این هیزم‌ها لازم دارید. پس میتوانید این چوب‌ها را به عنوان متریالی طبیعی که احساس گرما و صمیمیت را به شما القا میکند در قسمتی از خانه به نمایش بگذارید.

این ترکیب در نهایت سادگی زیباست. دقت کنید که رنگ‌های خاکی و خنثی به کار رفته اند. هیچ طرح و نقشی وجود ندارد. اما کنار هم قرار گرفتن متریال‌هایی مانند چوب و کنف در درب کمد ، فرش ساده ابریشمی ترکیب آرام و معاصری را ایجاد کرده است. استفاده‌ی دکوراتیو از وسایلی مثل جارو و تکه‌های پوسیده چوب که شاید هیچ وقت به آن‌ها به عنوان یک عنصر تزئینی نگاه نکنید به این جذابیت افزوده است. از عناصر دکورایتو طبیعی دیگر میتوان به تکه سنگ قرار داده شده روی کمد اشاره کرد. مشابه آن ممکن است از سنگ نمک هم استفاده شود.

از ظروف با متریال طبیعی استفاده کنید. شما میتوانید برای ارائه کردن متریال‌های طبیعی آن‌ها را در ظروف به کار ببرید. سرو غذاهایی خاص در این بشقاب و کاسه‌های چوبی احساس دلنشین صمیمیت را منتقل میکند و شما را به میزبانی گرم تبدیل میکند. در صورتی که در خانه از این ظروف دارید آن‌ها را از کمدها و قفسه‌ها بیرون بیاورید و به نمایش بگذارید.

در کار با متریال‌های طبیعی خلاق باشید و دست سازهای مخصوص خودتان را با استفاده از این متریال‌ها بسازید. شما با استفاده از چوب ، سنگ ، کنف میتوانید عناصر دکوراتیو یا حتی کاربردی زیادی بسازید و در دکوراسیون استفاده کنید. مثل این زیر لیوانی که با استفاده از سنگ‌های رودخانه‌ای ساخته شده است.

با استفاده از استفاده متریال طبیعی در دکوراسیون مثل حصیر لوازم مختلفی در زمینه مبلمان تولید میشود که به مبلمان حصیری نیز معروف هستند. این لوسترهای حصیری آویزهای روشنایی جدید و معاصر ، زیبا و ظریف هستند که یک بافت غنی را به فضایی که آن را استفاده میکنید اضافه میکند.

صندلی حصیری نیز نمونه‌ای دیگر از مبلمان حصیری و البته محبوب‌تر است. این صندلی‌ها برای استفاده در حیاط و باغچه ، تراس ، به عنوان میز و صندلی صبحانه خوری و یا حتی به عنوان یک صندلی تک در گوشه ای دنج از خانه برای مطالعه بسیار مناسب است.

از گیاهان سبز در طراحی داخلی منزلتان استفاده کنید. این گیاهان طبیعی با رنگ‌های سبز و زنده خود به دکوراسیون مدرن و بی رنگ جان تازه‌ای میبخشد و کیفیت فضای زندگی شما را بالا میبرد. شما میتوانید در گلدان‌های کوچک یا بزرگ در نشیمن یا آشپزخانه با استفاده از گیاهان ، بافت و رنگ را اضافه کنید و یک متریال طبیعی زنده را به نمایش بگذارید!

 

 

 

 

استفاده متریال طبیعی در دکوراسیون

تحریریه پویانو | نبیلو

تصاویر: pinterest