اجرای 5 روش استفاده آثار هنری در دکوراسیون داخلی

نصب آثار هنری در دکوراسیون داخلی

اجرای 5 روش استفاده آثار هنری در دکوراسیون داخلی

استفاده آثار هنری در دکوراسیون داخلی و نحوه به نمایش گذاشتن تابلو ها می تواند باعث ایجاد برداشت های متفاوتی از مکان شود. با ترکیب بندی درست اثر هنری با سایر اشیاء موجود، نصب آن ها در ارتفاع مناسب و هم چنین استفاده از سیستم روشنایی صحیح می توانید یک شخصیت خاص به دکوراسیون منزل خود بخشیده، سلیقه هنری خود را در معرض دید قرار داده و فضایی ابدی در محیط زندگی خود ایجاد کنید. اگر می خواهید آثار هنری را به زندگی خود بیفزایید و زندگی کردن با هنر را به یک سبک زندگی تبدیل کنید با پویانو همراه باشید تا فضایی هنری در خانه خود ایجاد کنید:

استفاده آثار هنری در دکوراسیون داخلی

  1. نصب تابلو هنری در بالای کاناپه

مبلمان و کاناپه ها نقشی اصلی در دکوراسیون مکانی را بازی می کنند که در آن قرار داده می شوند. اگر مبل و کاناپه شما به یک دیوار تکیه داده شده است، می توانید بر روی دیوار پشت آن تابلویی با اندازه بزرگ را نزدیک به پشتی مبل نصب کرده و یا با استفاده از تابلوهایی در اندازه هایی متفاوت ترکیب بندی ای قرینه ایجاد کرده و منظره ای زیبا بر روی دیوار ایجاد کنید.

نصب تابلو هنری در بالای کاناپه

  1. از کنسول استفاده کنید

بر روی کنسولی که در سالن پذیرایی و یا راهروی ورودی خانه قرار دارد، یک تابلوی بزرگ و زیبا را قرار داده و آن را به دیوار تکیه دهید و در کنار آن از لوازم دکوری خاص و یا آباژوری شیک استفاده کرده و تمام توجه ها را به آن جلب کنید. اجزای کلکسیونی که به زیبایی چیدمان شده اند، همراه با گل های تازه و اکسسوار های هنری می توانند اجزای تکمیل کننده کنسول شما باشند.

روی کنسولی که در سالن پذیرایی و یا راهروی ورودی خانه قرار دارد، یک تابلوی بزرگ و زیبا

  1. استفاده از اثر هنری در اتاق خواب

هنگامی که خواب هستیم، بهترین زمان برای بازسازی بدن ما به شمار می رود. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که در اتاق خواب خود فضایی آرامش بخش و نشاط آور ایجاد کنید و راز ایجاد چنین فضایی استفاده از لوازمی است که سلیقه شخصی شما را به نمایش بگذارند. می توانید با استفاده از طراحی هایی که کیفیت خواب را افزایش می دهند در دکوراسیون داخلی اتاق خواب و نصب یک اثر هنری در بالای تخت خواب فضایی گرم و دوست داشتنی در اتاق خود ایجاد گنید.

استفاده از اثر هنری در اتاق خواب

  1. ایجاد فضای متفاوت با استفاده از آثار هنری

یکی از راه های جالب و قابل توجه در استفاده از تابلوهای بزرگ این است که به جای نصب روی دیوار، آن ها را روی زمین قرار داده و به دیوار تکیه دهید! اگر می خواهید اثر هنری ای که در اختیار دارید در دکوراسیون داخلی خانه شما به خوبی دیده شود، باید از پر کردن فضا با لوازم اضافه و غیر ضروری پرهیز کنید. اگر خانه شما دارای دکوراسیونی مدرن و مینیمال است، برای ایجاد کنتراست از تابلوهای رنگ روغن با طرح های کلاسیک استفاده کنید. دیواری که تابلو را به آن تکیه داده اید با رنگی خیره کننده رنگ آمیزی کنید تا تمام توجه ها به ان جلب شود.

ایجاد فضای متفاوت با استفاده از آثار هنری

  1. استفاده از تابلوی هنری در کنار میز غذاخوری

میز غذاخوری قلب خانه به شمار می رود. اتاق غذاخوری دارای ویژگی ای است که تمام اعضای خانواده را به دور هم جمع کرده، در آن از مهمان های خود پذیرایی کرده و مکانی برای صحبت های طولانی به شمار می رود. می توانید برای این که زمان های لذت بخشی را در این مکان سپری کنید از آثار هنری برای زیبا تر شدن آن استفاده کنید. استفاده آثار هنری در دکوراسیون داخلی که به دیوار رو به روی میز نصب شده است، گل های تازه و زیبای روی میز، شمع های معطر و لوازم دکوری زیبا می توانند جذابیت اتاق غذاخوری را افزایش داده و لحظات زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورند.

استفاده از تابلوی هنری در کنار میز غذاخوری

استفاده از تابلوی هنری در کنار میز غذاخوری

اجرای نصب آثار هنری در دکوراسیون داخلی

اجرای نصب آثار هنری در طراحی داخلی

 

 

 

استفاده آثار هنری در دکوراسیون داخلی

تحریریه پویانو