اتاق پذیرایی به رنگ طوسی باعث ایجاد فضایی خیره کننده سالن پذیرایی و نشیمن میشود

سالن پذیرایی به رنگ طوسی

اتاق پذیرایی به رنگ طوسی باعث ایجاد فضایی خیره کننده سالن پذیرایی و نشیمن میشود

اتاق پذیرایی و نشیمن مکانی در خانه است که بیشترین تاثیر را بر مهمان ها گذاشته و شما زمان زیادی از روز خود را در آن سپری می کنید. به همین دلیل انتخاب رنگ مناسب و طراحی این مکان از مهم ترین بخش ها در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. اگر به دنبال رنگی هستید که شما را دچار سردرگمی نکند، اتاق پذیرایی به رنگ طوسی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. هم چنین به هر سبکی که علاقه داشته باشید به راحتی می توانید از این رنگ استفاده کنید. برای این که بدانید چگونه می توانید از رنگ طوسی در دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده کنید با پویانو همراه باشید:

در سال های اخیر از رنگ های خنثی برای دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی بسیار استفاده می شود. در این شرایط اولین رنگ خنثی ای که به ذهن خطور می کند رنگ طوسی و تنالیته های مختلف آن است. برای افرادی که به سبک مینیمال و طراحی ساده علاقه مند هستند، رنگ طوسی انتخاب مناسبی برای ایجاد فضایی مدرن و آرام خواهد بود.

رنگ طوسی در دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده کنید با پویانو

هر چقدر هم که رنگ طوسی به عنوان رنگ مکان هایی رسمی، محافظه کار و بی تحرک شناخته شود، در سال های اخیر از محبوب ترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. حتی در رنگ مبلمان و لوازم خانه نیز از این رنگ بسیار استفاده می شود. اگر  شما نیز می خواهید از اتاق پذیرایی به رنگ طوسی بهره ببرید اولین کاری که باید انجام دهید این است که پالت رنگی خود را مشخص کنید. اگر تنها یکی از تنالیته های رنگ طوسی را به کار ببرید فضایی خسته کننده در اتاق نشیمن ایجاد خواهد شد و جزئیات طراحی نیز از بین خواهند رفت. به همین دلیل بهتر است که حداقل 3 رنگ از تنالیته مختلف رنگ طوسی را انتخاب کنید. برای مثال می توانید طوسی تیره را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کرده و از طوسی روشن و طوسی متمایل به آبی در کنار آن استفاده کنید.

طوسی روشن و طوسی متمایل به آبی

زمانی که پالت رنگ های خنثی را تهیه کرده و از آن ها به درستی استفاده کنید فضایی خیره کننده در خانه ایجاد خواهید کرد. استفاده از رنگ های دیگر در کوسن های مبل ها نیز می تواند به زیباتر شدن فضا کمک کند. برای مثال رنگ آبی و یا قرمز بر روی مبل های طوسی انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

رنگ های سیاه، سفید، طوسی و طراحی مینیمال

رنگ های سیاه، سفید، طوسی و طراحی مینیمال

اگر می خواهید اتاق نشیمنی با سبک مینیمال طراحی کنید یکی از رنگ هایی که باید استفاده کنید رنگ طوسی است. اما چه رنگ هایی در کنار رنگ طوسی باید به کار برده شوند؟ زمانی که کلمه مینیمال بیان می شود یکی از سبک هایی که به ذهن خطور می کند سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی است که در آن از رنگ سفید بسیار استفاده می شود. در کنار این رنگ سفید از رنگ های طوسی و سیاه نیز استفاده کنید. می توانید از این رنگ ها برای طراحی سالنی مینیمال بهره ببرید: دیوار های سفید، مبلمان طوسی و اکسسوار های سیاه رنگ…

چه رنگ هایی در کنار رنگ طوسی باید به کار برده شوند؟

اتاق نشیمن عمومی ترین و اجتماعی ترین مکان خانه است. شما در این مکان از مهمان های خود پذیرایی کرده، استراحت کرده، خوش گذرانده و از زمانی که در کنار خانواده سپری می کنید لذت می برید. اتاق نشیمنی که در آن استرس های کار و زندگی را فراموش می کنید اگر دارای سبک و دکوراسیونی آرامش بخش باشد تاثیر بیشتری ایجاد خواهد کرد. برای این منظور می توانید در کنار رنگ طوسی از گرمای رنگ چوب استفاده کنید. استفاده از رنگ طبیعی چوب در میز تلویزیون و یا میز جلو مبلی انتخاب مناسبی خواهد بود. ترکیب رنگ طوسی و کرم نیز بسیار محبوب است.

ترکیب رنگ طوسی و کرم

اگر می خواهید اتاقی گرم و صمیمی داشته باشید از ترکیب رنگ های طوسی و بنفش استفاده کنید. استفاده از گل های بنفش و یا فرش بنفش رنگ انتخاب مناسبی خواهد بود. ظاهر مجلل رنگ بنفش در کنار رنگ طوسی فضایی زیبا و شیک ایجاد خواهد کرد.

ترکیب رنگ های طوسی و بنفش

بدون شک استفاده از اکسسوار های فلزی در کنار رنگ طوسی بهترین انتخاب است، اما در لوازم بزرگتری مانند میز ها انتخاب میز چوبی بسیار مناسب تر خواهد بود. با این اشیاء می توانید فضایی تاثیر گذار در اتاق نشیمن ایجاد کنید. اما در نهایت همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد. این که چه رنگ ها و چه اشیائي را به درستی در کنار یکدیگر به کار ببرید.

اکسسوار های فلزی در کنار رنگ طوسی

 

 

 

 

اتاق پذیرایی به رنگ طوسی

تحریریه پویانو