اتاق های سفید با ترکیب رنگ های روشن شاد

اتاق های سفید با ترکیب رنگ های روشن شاد

اتاق های سفید با ترکیب رنگ ؛ فضای خود را با اضافه کردن رنگ‌های پرنشاط به اتاق های سفید ، پرانرژی و پرجنب و جوش کنید. بسیاری از صاحبخانه ها ظاهر و تطبیق پذیری اتاق های سفید را دوست دارند اما ما با مشتریانی کار کرده‌ایم که می‌گفتند اتاق سفیدشان انگار چیزی کم دارد. این اغلب به خاطر این است که فضاهای سفید ظاهری استرلیزه و ناتمام دارند مخصوصا اگر بدون تزئینات معماری یا پوشش‌های خاص باشند.

با این حال یکی از آسان ترین روش ها برای جلوه دادن به اتاق های سفید با اضافه کردن رنگ میسر می‌شود. منظورمان از اضافه کردن رنگ اضافه کردن آن در مقادیر کم و به صورت محافظه کارانه نیست، بلکه در مورد استفاده از رنگ های روشن در ابعاد بزرگ صحبت می‌کنیم. اکنون شاید با خودتان فکر کنید که استفاده از رنگ های شاد خیره کننده در اتاق های سفید ماهیت سفید بودن آن ها را خدشه دار می‌کند. اما در واقع باید بگوییم که رنگ های تاکیدی شاداب می‌توانند فضای سفید شما را زیباتر کنند مخصوصا اگر در اتاق خود حس کمبود چیزی را می‌کنید اما نمی دانید دقیقا آن چیست.

اگر شما هم این احساس را دارید، ما شرط می‌بندیم که کمبود اتاق شما انرژی و هیجان است و بهترین روش برای اضافه کردن زرق و برق به هر فضا، با رنگ‌های درخشان و شاداب میسر می‌شود. آیا هنوز هم برای استفاده از رنگ های روشن در اتاق سفید خود متقاعد نشده‌اید؟

در زیر هشت نمونه مثال آورده شده که مطمئنا شما را برای این کار ترغیب خواهد کرد.

زرد

با اشاره به شعری معروف، اتاق بدون سقف جایی فوق العاده پرنشاط است. ما پا را فراتر می گذاریم و می گوییم البته اتاقی با دیوار زرد رنگ شادتر است.

اتاق های سفید با ترکیب رنگ

رنگ زرد روشن رنگ تاکیدی فوق العاده ای است چرا که این رنگ آفتاب و تداعی گر امید است و بهترین تقویت کننده طبیعی حس و حالی است که می توانید پیدا کنید.

راهنمای انتخاب رنگ: رنگ فوق العاده سفید و زرد نئونی مربوط به Behr

سبز

سبز یکی از ساده ترین رنگ‌ها برای وارد کردن به فضای زندگی است و حتی اگر در تن های شادتر و روشن تر بیاید ظاهری ارگانیک دارد.

زمانی که به دنبال رنگ سبز مناسب می‌گردید به بهار به رنگ سبز چمن ها و جوانه های تازه درآمده روی درختان فکر کنید و از آن ها الگوبرداری کنید. این رنگ های سبز ته رنگ های خرم و سرزنده ای دارند که در فضای سفید شما دلپذیر و گرم به نظر می‌رسند.

راهنمای انتخاب رنگ: رنگ Super White و Killala Green مربوط به بنجامین مور

آبی سلطنتی

روشن ترین رنگ آبی متمایل به سمت طیف‌های گرم است. طیف های تیره و متوسط آبی جلوه ای بسیار سلطنتی و شاهوار دارند و با خود حسی از ظرافت  را حتی در غیرسمی ترین اتاق های سفید به ارمغان می‌آورند.

در این آشپزخانه ، کابینتی که به رنگ غنی آبی سلطنتی رنگ آمیزی شده است تقابل زیبایی با کاشی های کفپوش خاکی و سفید متمایل به خاکی دارد. این ظاهری غیرمنتظره و خیره کننده دارد که به آن ماهیت و خصوصیاتی منحصربه فرد می‌دهد.

راهنمای انتخاب رنگ: رنگ سفید Everyday White و آبی Dynamic مربوط به شروین ویلیامز

نارنجی

رنگ شاد و بی باک نارنجی همیشه سرگرم کننده و پرهیاهو است. این رنگ با خود مقداری زیادی انرژی به یک اتاق می‌آورد بنابراین برای اتاق های پذیرایی و جاهایی که میهمانان در آن سرگرم هستند انتخابی عالی است.  نارنجی رنگ سرگرم کننده است بنابراین از استفاده از آن در اتاق های رسمی تر خودداری کنید.

از سویی دیگر، این رنگ پس زمینه مناسبی برای مبلمان راحت و مدرن و آثار هنری رنگارنگ است.

راهنمای انتخاب رنگ: رنگ فوق العاده سفید و نارنجی میوه ای مربوط به Valspar

بنفش آبی

بنفش تیره متمایل به آبی ممکن است همچون رنگ های شاداب دیگر به نظر نرسد اما برخی از طیف های رنگی آن به اندازه کافی شدت رنگی دارند تا یک اتاق سفید را سرزنده کنند. مزیت این رنگ دو تن این است که فضای یک اتاق کوچک را خسته کننده و دلزده نمی‌کند. این برای اتاق خواب های کوچکتر انتخاب فوق العاده ای است.

راهنمای انتخاب رنگ: رنگ های استفاده شده در این عکس رنگ های Balboa Mist و Mystical Grape مربوط به بنجامین مور هستند.

قرمز

بیشتر طیف‌های رنگ قرمز به طور طبیعی روشن و شاداب هستند. به همین دلیل است که استفاده از این رنگ برای بسیاری از افراد با نگرانی و تردید همراه است.

با این حال ما مشتریان را تشویق می کنیم تا به یاد بیاورند که قرمز رنگ عشق است. چه کسی نمی‌خواهد اندکی عشق به زندگی اش اضافه کند؟ موقعی که شما در مورد قرمز این طوری فکر کنید، راحت تر می‌توانید از آن در خانه خود استقبال کنید. برای دست یابی به جلوه ای که اندکی ملایم تر است از قرمز در کنار کرم یا سفیدهای کم رنگ به جای سفید خالص استفاده کنید.

راهنمای انتخاب رنگ: رنگ های سفید Marshmallow و قرمز شمعدانی مربوط به Glidden

 

قرمز بنفش(بنفش متمایل به قرمز)

بنفش متمایل به قرمز رنگ تطبیق پذیر و شاد است. این نوع رنگ بنفش غیره منتظره است بنابراین اگر به دنبال عنصر غافلگیری در خانه خود هستید، این رنگ مناسب شماست.

به خاطر ته رنگ قرمزی که دارد، این رنگ گرم تر و درخشان تر از بسیاری از دیگر طیف های بنفش است. به علاوه این رنگ به عنوان متعادل کننده خوبی برای رنگ سرد دیوارهای سفید عمل می‌کند.

راهنمای انتخاب رنگ: رنگ های سفید Extra White و بنفش Drama Violet مربوط به شروین ویلیامز

آبی آسمانی

به نظر ما، رنگ های انگشت شماری هستند که زیباتر و درخشان تر از رنگ آسمان یک روز آفتابی می‌باشند.

این چیزی است که رنگ آبی این اتاق خواب برای من تداعی می‌کند. این شکل خالص رنگ آبی است و زمانی که با دیوارهای سفید گرم و کفپوش های چوبی کم رنگ ترکیب شوند ظاهری شگفت انگیز پیدا می کنند. اگرچه این آبی شاد و پرجنب و جوش است اما بسیار ملایم و طبیعی به نظر می‌رسد.

راهنمای انتخاب رنگ: رنگ قهوه سوئیسی و رنگ Tropical Holida مربوط به Behr

 

 

اتاق های سفید با ترکیب رنگ ها

سجادی

منبع: houzz