اتاق خواب سفید ، دکوراسیون رویایی و آرامش بخش !

اتاق خواب تمام سفید

اتاق خواب سفید ، دکوراسیون رویایی و آرامش بخش !

اتاق خواب شما ، چه اینکه با همسرتان شریک هستید و چه اینکه تنهایی در آرامش آنجا به استراحت می پردازید ، باید بازتاب دهنده شخصیت و معیارهای شما باشد. مهمتر از همه چیز ، یک اتاق خواب باید فضایی برای استراحت و آرامش خوب باشد. بعضی از افراد ممکن است اتاق خوابی با دیوارهایی رنگارنگ و پر از گل و گیاه های بزرگ و پرشاخ و برگ را ترجیح بدهند و بعضی دیگر از افراد شاید به اتاق خواب های ساده و با اصول ذن بیشتر علاقمند باشند. اتاق خواب هایی که در پایین این مطلب به نمایش گذاشته می شود همه عاری از آلودگی و گردوغبار هستند. ملحفه های سفید ، درخشان ، لطیف و در اسقبال ریلکس کردن و در آرامش استراحت کردن شما می باشند. در عین حال مبلمان زیبای این اتاق خواب ها و اکسسوری ها باعث شده اند که مقداری فردیت و سلایق شخصی  هر فرد به اتاق اضافه شوند و حس کاملا خانگی و دوست داشتنی در فضا ایجاد کنند. وقتی اتاق خواب سفید را دوست دارید ، لازم است که به یک سری اکسسوری های دیگر اتاق خواب توجه ویژه نشان دهید.

 

نورپردازی های کاذب ، آباژورها و یا چراغ های مطالعه باید نوعی از هنر و خلاقیت را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما به نمایش بگذارند در حالی که همراه حواستان به این نکته باشد که کلیت دکوراسیون اتاق خواب شما نباید از استایل تک رنگ خود خارج شود.

 

اگر برایتان در مورد نورپردازی و روش های کاربرد آن سوال ایجاد شده است ، این اتاق خواب با به کاربردن دو آباژور ایستاده ، هنگام کم شدن تابش طبیعی خورشید به درون اتاق ، نور کافی برای اتاق خواب را تامین می کند.

 

اگر جز آن دسته ای هستید که هنوز در مورد اینکه کاملا به صورت تک رنگ اتاق خواب خود را دکوراسیون کنید شک دارید برای شما یک پیشنهاد داریم. یک اتاق خواب همچنان می تواند حس و حال اصول ذن را در اتاق حفظ کند. بله با اضافه کردن تعدادی رنگ خنثی که با رنگ سفید همراه شود. طراح داخلی اتاق خواب با اضافه کردن مقداری رنگ با توناژ قهوه ای و طوسی  توانسته است به اتاق گرمی ببخشید.

 

وقتی بسیاری از سطوح اتاق خواب سفید باشد، به راحتی توجه به سمت عناصری از اتاق خواب جلب می شوند که سفید نیستند ، مانند این تخت خواب چهار دیرکی مشکی !

 

رنگ سفید یک پس زمینه عالی برای گیاهان سبز می تواند باشد. همانطور که در این عکس این اتاق خواب دنج را با انواع گیاهان آپارتمانی زیبا مشاهده می کنید.

 

توجه کنید که این آباژورهای خاص تخت در این اتاق خواب سفید چطور به آن تلالو و حال و هوای دکوراسیون داخلی به سبک ذن را عطا کرده اند. بهتر است که در انتخاب ست آباژور تخت خواب از مدل های ساده و و با نور غیر مستقیم استفاده نمایید.

 

دکوراسیون داخلی به رنگ سفید به این معنی است که شما با تعداد کمی عناصر خاص دکوراسیون که بتوانند سلیقه و هنر شما را به نمایش بگذارد اتاقتان را دکور کنید به طوری که ضخصیت شما را بازتاب دهد. در این عکس، انتخاب تعدادی سبد و همچنین تعدادی اثر هنری که به درایت انتخاب شده است به این اتاق زندگی بخشیده است.

 

وقتی که چنین منظره ای در اتاق خواب باشد ، دیگر نیازی به رنگ های شلوغ نیست. این طراحی سفید و چوبی ، به همراه یک قالیچه شگی بهترین مکان بری تماشای آسمان می باشد.

 

با یک روانداز راحتی و کمد لباس باز ، این اتاق خواب سبک صمیمی بوهمیان را ایجاد کرده است در حالی که خبری از رنگ و لعاب مخصوص به این سبک در این اتاق به چشم نمی خورد.

 

انتخاب پالت سفید یک تاکتیک خوب برای دکور کردن سوییت آپارتمان و واحدهای آپارتمانی کوچک است چرا که باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شود. در این عکس با اضافه کردن صندلی سبک اسکاندیناوی برای صندلی میز آرایش و یک سری اکسسوری های جالب و کوچک ببینید که چه فضای جالب و دوست داشتنی ای ایجاد کرده است.

 

ایده دیگری که می توانید برای دکوراسیون اتاق خواب داشته باشید استفاده از یک گلدان برگ سبز برای میز پاتختی اتاق خواب هایی است که از نور کافی برخوردارند و به جای آباژور می توانند از آن برای دکوراسیون داخلی فضای خود استفاده کنند.

 

حتی اگر اشاره ای به رنگ های طوسی و مشکی در دکوراسیون اتاق خواب سفید خود داشته باشید، مانند این اتاق خواب که دیوار های با ورق سفید ام دی اف طبقه بندی شده است.

 

انتخاب یک کفپوش چوبی به رنگ ملایم و یک صفحه ام دف برای زیر تخت باعث شده است که مکمل خوبی برای تم کامل سفید دکوراسیون اتاق خواب باشد.

 

سبک اسکاندیناوی در این اتاق خواب آفتابگیر کاملا مشهود است. در حاای که تم رنگی اتاق خواب ساده است ، با بافت و زمینه بازی شده است. ملحفه های سفید ، قالیچه و سایر چوبی جات جز این بازی با بافت و متریال به شمار می آیند.

 

اگر چه از دیوارهای سفید استفاده شده است، این اتاق خواب مانند بقیه همان اثر رنگ سفید را ندارد. کفپوش چوبی و مبلمان و همچنین ملافه های خاکستری باعث شده است که یک ظاهر بسیار ضعیف تراز تم سفید در اتاق به نظر برسد.

 

دکوراسیون اتاق خواب هایی که به صورت سقف زیر شیروانی طراحی شده اند ، دارای پنجره های کوچکی هستند. بهتر است که از رنگ سفید برای طراحی داخلی آن استفاده شود تا نور به خوبی وارد فضای اتاق شوند. می توانید با مقداری چوب روشن این طراحی داخلی را ترکیب کنید تا دیگر نگران ساعت طلوع و غروب آفتاب نباشید.

 

یک اتاق خواب کوچک دیگر را در این تصویر می بینید که با رنک سفید و نورپردازی کافی چه قدر بزرگتر حس می شود.

 

خطوط صاف و مشخص این پلتفرم تخت خواب حس سبک ژاپنی را در این اتاق خواب منعکس می کند.

 

در یکی دیگر از اتاق خواب ها که به صورت مدرن و جدید طراحی شده است ، یک دکور تلویزیون به رنگ سفید که به صور دایره ای طراحی شده است را می بنید. یک کوسن قرمز که با مبلمان نشیمن ست هستند باعث شده است که سفیدی اتاق خواب را تحت تاثیر قرار دهد.

 

آجر سفید همیشه فوق العاده است. دیوار این اتاق خواب سفید با آجر سفید طراحی شده است و تعدادی لوستر آویزی به رنگ مشکی دکوراسیون این اتاق خواب امروزی را تکمیل کرده است.

 

شبیه به دیگر اتاق خواب هایی که به سبک اسکاندیناوی دیزاین شده اند ، این اتاق خواب سفید نیز سادگی را به نمایش می گذارد در حالی که از عناصر داخلی با کیفیت و خوش ساخت استفاده شده است. اجزای داخلی اتاق خواب دارای خطوط صاف و با تاکید بر عملکردشان چیده شده اند. این صندلی راک مدرن نیز در فروشگاه دکوراسیون داخلی پویانو موجود است.

 

دکوراسیون یک اتاق خواب سفید دخترانه که با رنگ صورتی ملایم و زمینه سفید دکوراسیون شده است. یک صندلی صورتی روشن پایه کوتاه برای تکیه دادن و ساعتی مطالعه فکر خوبی است.

 

گچ بری دیوار و سقف یک فکر عالی برای طراحی داخلی دیوار ها و سقف به رنگ سفید است. در عین حال که به تک رنگ بودن به سفید پایبند بوده اید به فضای داخلی اتاق غنا و عمق می بخشید.

 

 

منبع : Home–designing.com