25 ایده برای اتاق خواب رمانتیک مناسب زوج ها

طراحی داخلی اتاق خواب رمانتیک

25 ایده برای اتاق خواب رمانتیک مناسب زوج ها

اتاق خواب رمانتیک ؛ اتاق خواب در میان همسران مظهر عشق و سرگرمی است و چشم انداز و وضعیت آن هم می‌تواند صمیمیت بین زوجین را افزایش داده و هم سست کند.

برای لذت بردن از روابط عاشقانه به عنوان یک زن و شوهر مهم است اتاق خوابی داشته باشید که به خوبی با دیگر عناصر و دکورها ظاهری پالوده و لطیف داشته باشد تا اوقات راحت تری را در اتاق خواب سپری کنید.

در این جا ایده‌های خوبی برای اتاق خواب رمانتیک مناسب همسران آورده شده که هرکسی می‌تواند از مزیت آن‌ها برای داشتن اوقاتی رمانتیک تر در اتاق خواب خود بهره مند شود.

عاشقانه از نظر هر فرد و هر زوج ممکن است متفاوت باشد و هنگام تصمیم گیری برای انتخاب دکوراسیون نیاز دارید کشف کنید که چه چیزی برای شما و همسرتان عاشقانه تر به نظر می‌رسد. چیزی که شما می‌توانید درباره آن صحبت کنید و شما را در این زمینه کمک می‌کند، همان ایده مناسب شما برای دکور عاشقانه است.

برخی مردم چیدمان سبک قدیمی و سنتی، برخی سبک روستایی و ویکتوریایی و دیگران ممکن است سبک‌های گرمسیری و یا سبک مربوط به کشور خودشان را ترجیح بدهند.

شما می‌توانید دیزاین دکوراسیون خود را براساس یکی یا ترکیبی از چند تا از آن‌ها بچینید. روش دیگر انتخاب عناصر از هر کدام برای پیدا کردن تم اختصاصی خودتان برای اتاق خوابی رمانتیک و عاشقانه است.

اضافه کردن شومینه: این چیزی است که بیشتر مردم با رمانتیک بودن آن هم عقیده هستند. با پیشرفت زندگی مدرن شما می‌توانید نوع الکتریکی آن که نمای واقعی و همان اثر را دارد انتخاب کنید. به علاوه تنها برای اضافه کردن جلوه شومینه می‌توانید از هلوگرام شومینه نیز استفاده کنید.

1

انتخاب طرح رنگی مناسب: رنگ مناسب روی دیوارها فورا و با هزینه بسیار کم می‌تواند حال و هوای اتاق خواب تان را تغییر و ارتقا دهند.

رنگ قرمز : شما این را به طور جدی درخواهید یافت که اکثر مردم فکر می‌کنند قرمز رنگ عشق است. بنابراین می‌توانید یک دیوار را به رنگ قرمز نقاشی کنید و یا این که عناصر طراحی با این رنگ را اضافه کنید. روش دیگری برای استفاده از رنگ اضافه کردن آن از طریق روتختی ها و پرده ها می‌باشد.

اتاق خواب رمانتیک
اتاق خواب رمانتیک

 

طراحی اتاق خواب رمانتیک
طراحی اتاق خواب رمانتیک

 

4

 

5

 

6

رنگ آبی : آبی به عنوان رنگی آرامش بخش و لطیف در نظر گرفته می‌شود که کمی جلوه مردانه دارد و مردان در این اتاق خواب‌ها احساس راحتی بیشتری می‌کنند. ترکیب آن با سفید، می‌تواند جلوه ای تمیز و شسته رفته داشته باشد.

طراحی اتاق خواب رمانتیک
طراحی اتاق خواب رمانتیک

 

8

 

9

رنگ سبز: سبز رنگ طبیعیت و بهبودی است و می‌تواند اثر خوبی در یک اتاق خواب ایجاد کند. آن القا کننده حس آرامش و سکوت است و به علاوه جلوه ای باشکوه و مجلل را فراهم می‌کند. افراد با طیف‌های خاصی از رنگ سبز احساس سرزندگی و شادابی می‌کنند.

10

رنگ زرد : زرد رنگ شور و هیجان است و استفاده از آن می‌تواند جلوه اتاق را شاد و نیز آفتابی نشان دهد. در کل، به دقت به رنگ‌ها و ترکیب شان توجه کنید تا به اندازه کافی راحتی، گرمی و شور و هیجان را به اتاق خواب تان اضافه کنید. می‌توانید رنگ ها را بر اساس پارچه هایی که فکر می‌کنید در اتاق خواب تان جلوه خوبی خواهند داشت انتخاب کنید.

11

12

 

13

اضافه کردن چیزی برای لذت بخشی حواس: این در مورد اضافه کردن چیزی است که احساس و لمس آن خوشایند باشد. این شامل لمس، احساس و بوییدن می‌شود. پارچه هایی را که برای اتاق خواب انتخاب می‌کنید نه تنها باید ظاهر زیبایی داشته باشند بلکه باید دارای بافت و پارچه ای لطیف و نرم باشند. جدا از لحاظ کردن ویژگی های ظاهری هنگام انتخاب پارچه‌ها، آن ها را لمس کنید تا بدانید بدن تان در برابر آن‌ها چه احساسی خواهد داشت.

14

چند راهنمایی دیگر برای عاشقانه و رمانتیک کردن اتاق خواب:

روی نورپردازی اتاق خواب تمرکز کنید: علاوه بر تاثیر رنگ و احساس در اتاق خواب تان، چیز دیگری که اتاق خواب‌تان را عاشقانه می‌کند نور است. نورپردای ملایم و لطیف حال و هوای اتاق را عاشقانه تر می‌کند و همه چیز را با جلوه بهتری به نمایش می‌گذارد.

15

 

16

اضافه کردن پرده های حریر: پرده های حریر سفید فضایی زیبای صمیمی و خصوصی را برای همسران فراهم می کند.

17

 

18

 

19

 

20

فرش گرم و نرم پرز بلند: فرش های پرزبلند احساس راحتی بیشتری را فراهم می کنند

21

گزینه دیگری که می‌تواند اتاق خواب تان را مملو از عشق و عاطفه کند رایحه‌های خوشبو است. رایحه هایی مانند لوندر، یاس، دارچین و وانیل انتخاب هایی عالی هستند. می‌توانید این رایحه ها را از طریق آوردن شمع معطر، عطر طبیعی گل یا اسپری‌ها اضافه کنید. گذشته از همه این‌ها به یاد داشته باشید که اتاق خواب عاشقانه نیاز به دو قلب همدم و عاشق دارد.

22

 

23

 

24

 

25

 

تحریریه پویانو: سجادی

منبع: guidinghome